بررسی منحنی خودکار ErgoChair: راحتی صندلی اداری تمام روز

منحنی ErgoChair را می‌توان به روش‌های مختلف تنظیم کرد و سفارشی کردن صندلی را با توجه به ترجیحات شخصی شما آسان‌تر می‌کند. اجزای قابل تنظیم شامل تکیه گاه بازو، تکیه ی گردن و بالشتک پشتی کمر است و همچنین می توانید ارتفاع صندلی و زاویه شیب پشتی را تنظیم کنید.

این صندلی دارای دسته های سه بعدی است، به این معنی که می توانند به سمت بالا و پایین، جلو و عقب حرکت کنند و کمی به راست یا چپ زاویه داشته باشند. کمترین ارتفاع تکیه گاه ها ۱۰٫۵ اینچ بالاتر از صندلی صندلی است و می توانند تا ۱۴ اینچ بلند شوند. ارتفاع تکیه گاه تنها تنظیمی است که پس از تنظیم در جای خود قفل می شود. چندین بریدگی برای تنظیم دسته‌ها به جلو و عقب وجود دارد، اما از آنجایی که نمی‌توانید این تنظیمات را قفل کنید، به راحتی می‌توانید به‌طور تصادفی دسته‌ها را از نقطه دلخواه خود خارج کنید.

اگرچه دسته‌های بازو می‌توانند به داخل و خارج زاویه داشته باشند، اما تنها یک تنظیم در هر جهت وجود دارد. خیلی خوب است که دسته‌ها زاویه بیشتری برای نگه‌داشتن کنترلر در حین بازی داشته باشند.

تکیه‌ی گردن را می‌توان بلند یا پایین آورد، ظاهراً به اندازه‌ای است که ارتفاع‌های بین ۴ فوت، ۹ اینچ و ۶ فوت، ۴ اینچ را در خود جای دهد، اما یک تستر ۵ فوت و ۸ اینچی فکر می‌کرد که تکیه‌ی گردن خیلی پایین است. اگر نیم تنه بلندی دارید، احتمالاً پشت گردن به شانه های شما برخورد می کند و در مدت طولانی راحت نمی شود. همچنین می‌توانید زاویه تکیه‌ی گردن را تنظیم کنید، اما این تنظیم قفل نمی‌شود و می‌تواند گاهی در حین استفاده از موقعیت مورد نظر خارج شود.

ارتفاع صندلی را می توان بین ۱۸٫۵ تا ۲۲ اینچ تنظیم کرد و بالابر گازی که این تنظیم را انجام می دهد فوق العاده نرم است. سپس، منحنی ErgoChair دارای محدوده شیب ۱۸ درجه است و می توانید صندلی را در حالت کاملاً خوابیده یا در جایی در وسط حالت خوابیده و عمودی قفل کنید.


منبع: https://www.slashgear.com/1494524/autonomous-ergochair-curve-review-ergonomic-office-chair-comfortable/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *