بررسی چاپگر Epson EcoTank ET-2800: چاپ های عالی همچنان در حال چرخش هستند

Epson EcoTank ET-2800

MSRP 280.00 دلار

Epson EcoTank ET-2800 چاپ و اسکن عکس فوق العاده ای را با وضوح بالا تولید می کند و این را به یک چاپگر خانوادگی خوب تبدیل می کند.

طرفداران

  • کیفیت چاپ عکس عالی

  • اسکن با وضوح بالا ۱۲۰۰ dpi

  • اپلیکیشن موبایل عالی

  • ردپای کوچک

منفی

  • سرعت چاپ پایین است

  • گزینه بدون حاشیه تمام صفحه وجود ندارد

EcoTank ET-2800 اپسون یک چاپگر همه کاره با مخازن جوهر قابل شارژ است که برای مدت طولانی دوام می آورد و در هزینه شما صرفه جویی می کند. این ایده جدیدی نیست و اپسون چندین مدل EcoTank دیگر می‌سازد، اما این مدل در حال حاضر مقرون به صرفه‌ترین مدل است. سوال این است که آیا اینطور است یکی از بهترین پرینترهای موجود.

من قیمت را دوست دارم، اما می‌خواستم ارزش Epson EcoTank ET-2800 را بررسی کنم تا مطمئن شوم که کیفیت و عملکرد کافی برای نیازهای شما ارائه می‌کند. من نگاهی به طراحی، کیفیت و سرعت چاپ، ویژگی‌های چند منظوره و سهولت استفاده می‌اندازم تا مشخص کنم آیا این چاپگر برای شما مناسب است یا خیر.

طرح

Epson EcoTank ET-2800 یکی از باریک ترین چاپگرهایی است که من آزمایش کرده ام. Alan Truly / روندهای دیجیتال

Epson EcoTank ET-2800 به عنوان یک چاپگر همه کاره بسیار کوچک متمایز است. با عرض فقط ۱۴٫۷۵ اینچ، یکی از کوچکترین مواردی است که من آزمایش کرده ام. عمق استانداردتر ۲۲٫۸ اینچ با سینی کاغذ و سطل خروجی باز است، و با کاغذ در سینی تنها ۱۱ اینچ ارتفاع دارد. همانطور که انتظار می رفت، سبک است و ۸٫۸ پوند وزن دارد.

با وجود اندازه کوچک، طراحی چشم نواز است، با مخازن جوهر بیش از ۲ اینچ فراتر از پانل جلویی. صفحه کنترل برای مشاهده آسان به سمت بالا متمایل می شود. من مدل سفید مات رو تست کردم ولی در رنگ مشکی مات هم موجوده.

یک صفحه نمایش رنگی کوچک ۱٫۴۴ اینچی با دکمه های بزرگ در دو طرف دسترسی به چاپ و تنظیمات را فراهم می کند. برنامه تلفن همراه در آزمایش من به اندازه کافی قابل اعتماد و کامل بود.

یک سینی کاغذ ۱۰۰ برگ در پشت است، اما به راحتی قابل دسترسی است. راهنماهای کاغذ به وضوح علامت گذاری شده اند و می توان آنها را طوری تنظیم کرد که رسانه های کوچکی به اندازه ورق های عکس ۴×۶ و بدون را نگه دارند. ۱۰ پاکت.

اپسون کمی مجوز خلاقیت در عکس های محصول می گیرد و مخازن جوهر سیاه، زرد، سرخابی و فیروزه ای را به صورت رنگی نشان می دهد. می‌توانستم سطوح جوهر را از طریق مخزن‌های شفاف ببینم، اما رنگ‌ها قابل مشاهده نبودند.

عملکرد چاپ

EcoTank ET-2800 اپسون به خوبی تصاویر را کنترل می کند. Alan Truly / روندهای دیجیتال

EcoTank ET-2800 اپسون کیفیت تصویر عالی را روی کاغذ عکس ارائه می دهد. چاپ کاغذ عکس براق، نیمه براق و مات واضح و پر جنب و جوش و بدون ریخته گری رنگ بود. یک چاپگر عکس اختصاصی، مانند Epson Expression Premium XP-7100 پنج رنگ یا EcoTank ET-8500 شش رنگ، محدوده دینامیکی بیشتری را ارائه می دهد، اما معمولاً هزینه بیشتری دارد.

EcoTank ET-2800 می تواند بر روی انواع و اندازه های استاندارد کاغذ چاپ کند. رسیدگی می کند نه. ۱۰ پاکت بدون مشکل، حتی از اپلیکیشن موبایل.

هنگام چاپ روی کاغذ معمولی کنتراست کم است زیرا رنگ مشکی خاکستری تیره به نظر می رسد و رنگ سفید کدرتر است. این غیرعادی نیست، اما برخی از چاپگرها آن را دوست دارند برادر MFC-J1205Wعکس های کاغذی ساده را خیلی بهتر مدیریت کنید.

EcoTank ET-2800 اپسون کیفیت قابل توجهی را روی کاغذ عکس ارائه می دهد، اما سیاهان روی کاغذ معمولی رنج می برند. عکس از Tracey Truly / Digital Trends

چاپگرهای سریع قیمت بیشتری دارند و EcoTank ET-2800 یک مدل مقرون به صرفه است. فقط با سرعت ۱۰ صفحه در دقیقه (ppm) برای تک رنگ و پنج صفحه در دقیقه برای رنگی، مجبور شدم کمی بیشتر از حد معمول منتظر بمانم تا اسناد و برچسب ها تمام شوند. اگر عجله ندارید، ممکن است معامله‌شکنی نباشد.

اپسون با محدود کردن EcoTank ET-2800 به چاپ یک طرفه، اندکی در هزینه های جابجایی کاغذ صرفه جویی کرد. چاپ دورو در هر دو طرف کاغذ برای برخی از مشاغل مهم است، به طوری که ارزش معامله را دارد.

ویژگی های خاص

اسکن ها و کپی ها با EcoTank ET-2800 بسیار واضح هستند. عکس از Tracey Truly / Digital Trends

اپسون از نظر کیفیت اسکن برای چاپگرهای یکپارچه خود سخاوتمندانه است. مانند چندین مدل دیگر، EcoTank ET-2800 تا ۱۲۰۰ نقطه در اینچ (dpi) را برای اسکن با وضوح بالا از رایانه پس از نصب ابزار Scan 2 Epson پشتیبانی می کند. به همین خوبی است چند اسکنر اختصاصی.

برنامه پنل هوشمند اپسون برای iOS و Android امکان حداکثر ۶۰۰ نقطه در اینچ را فراهم می کند. این قابل توجه است زیرا بسیاری از چاپگرها هنگام استفاده از برنامه تلفن همراه به ۳۰۰ نقطه در اینچ محدود می شوند.

فیدر خودکار اسناد وجود ندارد، اما اسکنر مسطح کپی‌های رنگی خوبی می‌سازد، که باعث می‌شود من از سفر به یک فروشگاه اداری صرفه‌جویی کنم.

سرعت اسکن و کپی نسبتاً پایین است، اما کیفیت خوبی با جزئیات خوب ارائه می دهد.

نرم افزار و سازگاری

EcoTank ET-2800 با چهار بطری پر جوهر عرضه می شود. عکس از Tracey Truly / Digital Trends

نصب با برنامه پنل هوشمند اپسون برای iOS یا اندروید آسان است. برنامه من را گام به گام راهنمایی کرد و روند را ساده کرد. هر چند حداقل نیم ساعت وقت بگذارید. باید مخازن را پر کنید (حدود چهار دقیقه)، سیستم جوهر را شارژ کنید (حدود ۱۱ دقیقه)، صفحه تراز را چاپ کنید و دوباره کالیبره کنید.

در مورد من، تراز هد چاپ در اولین چاپ عالی بود. تنظیم کامل حدود ۲۰ دقیقه طول کشید. این واقعا بد نیست و فقط زمانی باید انجام شود که به اندازه کافی چاپ کنید تا یک یا چند مخزن جوهر را خالی کنید، که مدت زمان زیادی دوام می آورد.

من هشدار عدم تطابق کاغذ را غیرفعال کردم تا عملکرد EcoTank ET-2800 ساده شود. Alan Truly / روندهای دیجیتال

پنل هوشمند اپسون یک برنامه تلفن همراه با طراحی خوب است که به شما امکان می دهد از طریق تلفن خود راه اندازی، چاپ، اسکن، کپی و انجام تعمیرات را انجام دهید. یک مشکل پیش آمد، اما من راه حلی پیدا کردم. اگر از هشدارهای عدم تطابق کاغذ که نیاز به انتخاب اندازه و نوع هم در چاپگر و هم در برنامه دارد خسته شدید، می‌توانید این هشدار را در تنظیمات خاموش کنید.

کامپیوترهای ویندوز و مک از EcoTank ET-2800 بدون نیاز به دانلود چیزی پشتیبانی می کنند. مانند بسیاری از تولیدکنندگان بزرگ، اپسون چندین ابزار مفید و ابزار خلاقانه را ارائه می دهد تا به شما کمک کند از چاپگر بهره بیشتری ببرید.

اکنون و بعداً ذخیره کنید

با وجود قیمت پایین، اپسون کیفیت چاپ EcoTank ET-2800 را کاهش نداد. Alan Truly / روندهای دیجیتال

EcoTank ET-2800 اپسون با قیمت ۲۸۰ دلار به فروش می رسد اما می توان آن را تا ۲۰۰ دلار نیز یافت. این آن را به یکی از مقرون به صرفه ترین چاپگرهای مخزن تبدیل می کند.

پس انداز به همین جا ختم نمی شود. اپسون تخمین می‌زند که از بطری‌های جوهر موجود، ۷۵۰۰ صفحه رنگی و ۴۵۰۰ صفحه سیاه و سفید دریافت کنید. این می تواند تا دو سال طول بکشد.

هزینه هر صفحه برای اسناد رنگی حدود شش دهم سنت است، چه بطری های جداگانه بخرید و چه بسته های سه رنگ چند رنگ. به طور دقیق، این بسته سه تایی دو سنت کمتر و ۴۱٫۹۵ دلار نسبت به سه بطری جداگانه با قیمت ۱۳٫۹۹ دلار قیمت دارد. قیمت هر بطری برای جوهر سیاه یکسان است و هزینه هر صفحه سه دهم سنت است.

چاپگرهای جوهرافشان سنتی مانند WorkForce WF-2930 اپسون فقط می تواند چند صد صفحه را قبل از زمان تعویض کارتریج چاپ کند. با نیاز مداوم به جوهر بیشتر، هزینه های جاری شما به سرعت افزایش می یابد.

برای خرید یک چاپگر مخزن کمی بیشتر هزینه خواهید کرد، اما با توجه به حجم زیاد جوهر موجود و صرفه جویی مداوم، ارزش سرمایه گذاری را دارد. EcoTank ET-2800 هزینه های طولانی مدت بسیار کمتری دارد، جوهر کمتری را هدر می دهد و زباله های پلاستیکی را به حداقل می رساند.

آیا این چاپگر برای شماست؟

EcoTank ET-2800 اپسون در فهرست ما قرار ندارد بهترین پرینترهای جوهرافشان، اما برای یک چاپگر خانوادگی با بودجه، هنوز هم بسیار مهم است و مطمئناً ارزش بررسی دارد. قبل از خرید باید چند معامله را در نظر بگیرید. اگر به طور مکرر چاپ می کنید، سرعت پایین ممکن است آزاردهنده شود. برای مصارف خانگی، هزینه کم و کیفیت بالا ممکن است ارزش چند ثانیه صبر کردن برای خروجی را داشته باشد.

کاربران تجاری ممکن است چاپ دورو و تغذیه خودکار اسناد را برای کپی های چند صفحه ای از دست بدهند. آنها ممکن است بخواهند بررسی کنند راهنمای ما برای بهترین چاپگرهای اداری.

اپسون قصد دارد این یک چاپگر خانوادگی بدون دردسر باشد، نیازی که به خوبی پاسخگو است. EcoTank ET-2800 به راحتی به هر دستگاهی متصل می شود و همه عملکردها از طریق برنامه تلفن همراه در دسترس هستند. چاپ عکس روی کاغذ ۴×۶ عالی به نظر می رسد، در حالی که اسناد و برچسب های تک رنگ دارای متن و گرافیک واضح هستند.

برای علاقه مندان به عکس، چند احتیاط وجود دارد. مانند اکثر جوهرافشان ها، بهترین کیفیت را از کاغذ عکس دریافت می کنید. پرینترهای لیزری رنگی، مانند لیزر رنگی HP 4301fdwحفظ کنتراست و شادابی حتی روی کاغذ ساده.

اگر به عکس‌های تمام صفحه نیاز دارید، توجه داشته باشید که EcoTank ET-2800 نمی‌تواند تصاویر بدون حاشیه در اندازه حرف چاپ کند. یک کاغذ برش لبه مستقیم می تواند لبه های سفید را به سرعت حذف کند، اما به تلاش بیشتری نیاز دارد.







Epson EcoTank ET-2800 به عنوان یک چاپگر همه کاره بسیار کوچک متمایز است. با عرض فقط ۱۴٫۷۵ اینچ، یکی از کوچکترین مواردی است که من آزمایش کرده ام. عمق استانداردتر ۲۲٫۸ اینچ با سینی کاغذ و سطل خروجی باز است، و با کاغذ در سینی تنها ۱۱ اینچ ارتفاع دارد. همانطور که انتظار می رفت، سبک است و ۸٫۸ پوند وزن دارد.


منبع: https://www.digitaltrends.com/computing/epson-ecotank-et-2800-review/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *