بررسی Helldivers 2 – کشتن تیمی و هیجان‌های حشره‌آور

Helldivers 2 با آتش‌سوزی‌های پر هرج و مرج و کمدی خود، یک شورش برای بازی با دوستان است – اگرچه راه‌اندازی آن به دلیل خواستگاری مداوم و مشکلات پیشرفت با مشکل مواجه شده است.

ده دقیقه پس از یک ماموریت در سیاره Malevelon Creek، من و تیم من از یک ردیف درختی باتلاقی بیرون آمدیم تا در نهایت هدفمان را ببینیم. این بار این یک پایگاه علمی است و ما اینجا هستیم تا آن را به طور کامل نابود کنیم. پس از پاکسازی منطقه از دشمنان، یک بمب جهنمی – یکی از بزرگترین محموله های موجود در زرادخانه ما – را احضار می کنم و دستگاه را به صورت دستی مسلح می کنم.

ما به سرعت دور می شویم و فضا را برای انفجار عظیمی که قرار است رخ دهد باز می کنیم. با این حال وقتی به سمت بوته‌ها برمی‌گردیم، یک مرکز همسایه را می‌بینم که میتوانست با یک حمله هوایی ساده نابود شود. مقاومت در برابر وسوسه تکمیل دو هدف در عرض بیست ثانیه دشوار است، و من فهرست استراتژی خود را برای وارد کردن ترکیب ارائه می کنم.

در حالی که بازویم را عقب می کشم تا فانوس دریایی را پرتاب کنم، چندین اتفاق همزمان می افتد. بمب جهنمی پشت سر ما منفجر می شود و یک موج شوک عظیم ایجاد می کند که صفحه نمایش من را تکان می دهد. این موضوع هدف پرتاب من را کمی به سمت چپ منحرف می کند – به جای اینکه با کمان در هوا به سمت تأسیسات ربات حرکت کنم، چراغ راهنمایی از یک سنگ بزرگ پریده، به زمین می افتد و زیر پای تیم من فرود می آید. قبل از اینکه متوجه شویم، انفجارهایی در اطراف ما می بارد، و همه ما با حمله هوایی من به سرعت تبدیل به مربا شدیم.

اوه شاید بچه های باحالی باید به انفجارها نگاه کنید

در اینجا یک تریلر Helldivers 2 است که آهنگ را تنظیم می کند.در یوتیوب تماشا کنید

این سناریوی مضحک نمونه‌ای از ماموریت‌های تیراندازی Co-op Helldivers 2 است که در آن کشتار تیمی یک اتفاق عادی است. در طول هفته گذشته، فکر می‌کنم بیشتر در اثر اعمال هم‌تیمی‌هایم مرده‌ام تا انبوهی از باگ‌ها و روبات‌هایی که ما داریم. قرار است دعوا کند با این حال، به دور از آزاردهنده بودن، سهولت رخ دادن تصادفات در واقع یکی از بزرگترین ویژگی های بازی است. اشتباهات، حوادث ناگوار و راگدال‌های دراماتیک هدف Helldivers 2 هستند – ایجاد صحنه‌ای برای درگیری‌های احمقانه با دوستان که می‌تواند به سرعت به یک کمدی از اشتباهات تبدیل شود. این حماقت شدید است که بازی را بسیار سرگرم کننده و نبردهای آن را به یاد ماندنی می کند. (مطمئناً این یکی – هم تیمی های من نمی گذارند فراموش کنم که اشتباه خاص برای مدتی.)

سرنخ‌هایی مبنی بر اینکه Helldivers 2 خود را خیلی جدی نمی‌گیرد از همان ابتدا آشکار است، با فیلم افتتاحیه به شکل آگهی استخدام نظامی که در آن از شهروندان Super Earth خواسته می‌شود تا به عنوان غواص جهنمی ثبت نام کنند و «دموکراسی مدیریت شده» را در سراسر جهان گسترش دهند. کهکشان البته با کمک بمب و گلوله. کسانی که با بازی اصلی Helldivers 2015 آشنا هستند، احتمالاً این حس شوخ‌طبعی بی‌احترامی را تشخیص می‌دهند: سبک ممکن است از تیراندازی دوقلو به تیراندازی سوم شخص تغییر کرده باشد، اما روحیه طنز همان گونه باقی مانده است.


بررسی Helldivers 2 – کشتن تیمی و هیجان‌های حشره‌آور
اوه انفجار | اعتبار تصویر: سرگرمی تعاملی سونی / یوروگیمر

پس از فارغ التحصیلی از سطح آموزشی – که نشان می دهد چقدر شما قابل مصرف هستید – با کشتی و نقشه کهکشانی خود آشنا می شوید. این یک نمای کلی از تمام سیاراتی است که در حال حاضر در بازی موجود است، با جامعه بازیکنان به طور جمعی برای “آزادسازی” سیارات و باز کردن مناطق جنگی جدید کار می کنند. این یک راه منظم برای ایجاد حس مقیاس است: انتقال این که این جنگ در چندین سیاره به طور همزمان در حال وقوع است، و شما نقش کوچکی را در یک ارتش بزرگ ایفا می کنید. با یک ماموریت انتخاب شده روی نقشه، (امیدواریم) با بازیکنان دیگر همسان شوید و سپس می توانید بارگذاری خود را انتخاب کنید. در سطوح ساده‌تر، می‌توانید تقریباً هر چیزی را از نظر تجهیزات انتخاب کنید، اما دشواری‌های بالاتر از شما می‌خواهد که بیشتر در مورد تعادل تیم خود فکر کنید – و نوع چالش‌هایی که احتمالاً در مأموریت با آن‌ها روبرو خواهید شد. گلوله‌ها روی انبوهی از اشکالات کار می‌کنند، اما برای روبات‌های زره‌دار، به چیزی انفجاری‌تر نیاز دارید.

سپس روی زمین می‌افتد، در غلاف جهنمی که با صدای تند تند فرود می‌آید. همه چیز در Helldivers 2، از پس زدن اسلحه گرفته تا انفجارهای عظیم، سنگینی واقعی دارد، اما چیزی به خصوص در مورد تاثیرات جهنمی و کاهش عرضه وجود دارد. در کار با هم تیمی های خود، ابتدا باید یک هدف اصلی را تکمیل کنید (مانند پرتاب یک ICBM)، سپس به منطقه استخراج سفر کنید و در مدت زمان تعیین شده به کشتی بپرید. نقشه ها همچنین با تعدادی از نقاط مورد علاقه پر شده است – حاوی آیتم های مفیدی مانند مهمات یا ارزها – در حالی که پاسگاه های دشمن وجود دارد که می توانند برای پاداش های پاداش نابود شوند. خیلی آسان است که با محتوای جانبی حواس‌تان پرت شود، سپس متوجه شوید که برای تکمیل ماموریت وقت کافی ندارید – فقط خودتان را در میانه یک نبرد وحشیانه با جریان‌هایی از روبات‌هایی که از آسمان می‌افتند، می‌بینید. همه چیز واقعاً می تواند از صفر تا ۱۰۰ بدون هیچ هشداری افزایش یابد. خوشبختانه Helldivers 2 دارای سیستم پینگ است که به شما امکان می دهد به راحتی با هم تیمی های خود ارتباط برقرار کنید که زمان آن فرا رسیده است. برو گمشو بیرون بدون نیاز به چت صوتی یا تایپ.


اسکرین شات Helldivers 2 - شخصیت بازیکن هنگام پرتاب به موشک نگاه می کند.  در رابط کاربری بازی آمده است: ماموریت تکمیل شد - راه اندازی ICBM.
احترام دیوانه | اعتبار تصویر: سرگرمی تعاملی سونی / یوروگیمر

با این حال، زمانی که در یک سیاره سقوط می کنید، چیزی که بیشتر قابل توجه است، جو باورنکردنی مکان های میدان جنگ است. زمین‌های بایر یخ‌زده‌ای وجود دارد که سرعت پیاده‌روی شما با برف سنگین کاهش می‌یابد. در سیارات صحرایی، طوفان شن ممکن است به درون شما بیاید و دید شما را مختل کند و اجازه دهد حشرات بدون هشدار به سمت شما سرازیر شوند. مورد علاقه شخصی من Malevelon Creek است، جایی که خزیدن در میان بوته ها در گرگ و میش یک تجربه وحشتناک وحشتناک است. این تا حدودی به دلیل صداهای هولناکی است که توسط دشمنان خودکار ایجاد می شود، که به لطف طراحی صدای جهت دار بازی، می توانید مکان آنها را مشخص کنید. اما این آگاهی نیز هست که برخی از این دشمنان اره برقی برای اسلحه دارند و اگر شما را ببینند به سمت شما حرکت خواهند کرد. وحشتناک. وقتی دعوا شروع می‌شود، هیاهو تمام می‌شود، با لیزرهای قرمز رنگی که در آسمان در یک تیراندازی متقاطع که مستقیماً از یک فیلم علمی تخیلی به نظر می‌رسد، پخش می‌شود. با تشدید وضعیت، دیالوگ شخصیت شما به طور فزاینده ای ناامید کننده می شود: فریاد زدن “آخرین بارگیری مجدد” در حالت وحشت زده، یا وقتی که گلوله های مسلسل را روی دشمنان خود خالی می کنید، در خنده های بی وقفه غوغا می کنید.

در میان این همه هرج و مرج، مجبور خواهید بود – به نوعی – تصمیمات تاکتیکی سطحی بگیرید. روش پیاده‌سازی سیستم استراتژی در Helldivers 2 بسیار عالی است: اگر می‌خواهید نیروهای کمکی، تدارکاتی یا حملات هوایی را فراخوانی کنید، باید یک کلید ترکیبی وارد کنید. این مانند وارد کردن کد تقلب کونامی با افرادی است که به سر شما موشک شلیک می کنند. این اغلب چند ثانیه طول می کشد تا متوجه شوید، به این معنی که شما معمولاً می خواهید پوششی پیدا کنید. البته اگر توسط باگ‌های بزرگ تعقیب می‌شوید، این می‌تواند مشکل باشد، و بنابراین خیلی آسان است که به‌طور تصادفی دکمه‌ها را با وحشت له کنید، ترکیب را به هم بزنید و سپس مجبور شوید دوباره تلاش کنید… اکنون دشمنان بسیار نزدیکتر شده اند. با گذشت زمان، به تدریج در ورود به این ترکیب‌ها روان‌تر می‌شوید و حافظه عضلانی به شما کمک می‌کند تا به راحتی در تقویت‌کننده‌ها یا حملات هوایی استفاده کنید. تایپ سریع یک ترکیب، هدف گذاری یک فانوس دریایی عالی و سپس تماشای انفجار پایگاه دشمن در شعله های آتش، بسیار رضایت بخش است.


اسکرین شات Helldivers 2 - یک جهنمی تنها با هم تیمی مرده خود بالای یک کشتی استخراج می ایستد که توسط اشکالات احاطه شده است.
خوشبختانه، بازی بسیار سخاوتمندانه با تقویت در سطوح دشواری پایین تر است. مردن بیشتر یک ناراحتی موقتی است، اگرچه مقداری از وسایل خود را رها می کنید و باید آن را در میدان جنگ بازیابی کنید. | اعتبار تصویر: سرگرمی تعاملی سونی / یوروگیمر

یک سیستم ورودی کلیدی مشابه اغلب برای تکمیل اهداف مورد نیاز است، با برخی از ماموریت ها که نیاز به همکاری نزدیک بین هم تیمی ها دارد. یکی از ماموریت‌ها به شما وظیفه می‌دهد که یک بشقاب ماهواره‌ای را مجدداً تنظیم کنید، یکی از اعضای تیم دستورات را از یک ترمینال بخواند، و دیگری به صورت دستی خود ظرف را بچرخانید. Helldivers 2 اغلب در مورد نحوه تکمیل این اهداف مبهم است، تا حد زیادی به شما این امکان را می دهد که به تنهایی چیزها را بفهمید – که فقط به این ایده متکی است که گروهی از نیروهای جدید با آموزش کمی در سیاره ای رها شده اند و تعداد زیادی مواد منفجره به آنها تحویل داده شده است. ، و به او گفته شد که “با آن ادامه بده”. در حالی که سعی می کنید راه حل های معما را پیدا کنید، لرزش های وحشت زده را تظاهر کنید، یا به طور تصادفی به غیرنظامیانی که قرار بود از آنها محافظت می کردید شلیک کنید.

پس از یک مبارزه شدید، خوب است بدانید که وقتی به کشتی خود باز می گردید، همیشه می توانید سختی ماموریت بعدی خود را کاهش دهید. Helldivers 2 در واقع دارای ۹ حالت دشواری است، به این معنی که می‌توانید با دوستان خود یک جلسه رفع اشکال داشته باشید، سپس آن را با یورش ربات دیوانه‌وار با بازپخش‌های محدود دنبال کنید. طیف گسترده ای از گزینه های دشواری نیز باعث می شود هنگام بازی انفرادی، همه چیز قابل کنترل تر باشد. (برعهده گرفتن یک ماموریت توسط خودتان قطعاً امکان پذیر است، هرچند حداقل برای من، فاقد هرج و مرج سرگرم کننده یک تیم کامل است.) سطوح دشواری بالاتر، مستلزم استفاده دقیق از استراتژی ها، هماهنگی خوب تیم و درک چگونگی مدیریت متفاوت است. انواع دشمن


اسکرین شات Helldivers 2 که سه غواص جهنمی را نشان می دهد که از بالا به یک مرکز متروکه پر از اشکالات، در یک سیاره سبز تیره با آتش سوزی در پس زمینه نگاه می کنند.
به نظر می رسید که بازیکنان در جلسات خواستگاری من آداب بسیار خوبی داشتند، عذرخواهی برای کشتار تیمی، و استفاده مکرر از بسته های تدارکاتی برای کمک به یکدیگر برای تهیه مهمات. | اعتبار تصویر: سرگرمی تعاملی سونی / یوروگیمر

به نظر می رسید که بازیکنان در جلسات خواستگاری من آداب بسیار خوبی داشتند، عذرخواهی برای کشتار تیمی، و استفاده مکرر از بسته های تدارکاتی برای کمک به یکدیگر برای تهیه مهمات.

و پسر این سطوح سخت می شوند: در اینجا چالشی کم نخواهید داشت. آن‌ها شما را مجبور می‌کنند تا در استراتژی‌هایتان تجدیدنظر کنید و راه‌های جدیدی را برای بازی امتحان کنید، همانطور که وقتی تاکتیک قدیمی من «تا حد امکان گلوله‌های ممکن» دیگر کاملاً آن را قطع نمی‌کرد، متوجه شدم. نحوه اعطای جوایز به این معنی است که برای باز کردن قفل ارتقاهای پیشرفته کشتی باید سطوح سخت تری را تکمیل کنید، اما اگر از حضور در سطوح ساده تر خوشحال هستید، هیچ فشاری روی شما نیست که وارد چیزهای سخت تر شوید – هنوز تعداد زیادی وجود دارد. دنده برای باز کردن قفل در سطح شما.

از سوی برخی نگرانی‌هایی وجود داشت که پیشرفت در Helldivers 2 می‌تواند از طریق ریزتراکنش‌ها تسریع شود. برانگیختن بحث‌هایی در مورد اینکه آیا این پول برای برد است یا خیر. با این حال، از تجربه‌ام، دریافتم که یک جریان تقریباً دائمی از جوایز دریافت می‌کنم، و مقدار زیادی اعتبار فوق‌العاده را فقط از بازی کردن بازی به دست آوردم، که سپس توانستم آن‌ها را در مغازه برای لوازم آرایشی و زره خرج کنم. می‌توانید برای دسترسی زودهنگام به Warbond ممتاز (شکلی از سیستم پیشرفت شبیه به پاس نبرد) هزینه کنید، اما برای باز کردن قفل پاداش‌ها همچنان باید مدال کسب کنید و در نهایت می‌توانید با اعتبارات فوق‌العاده‌ای که از طریق معمول به دست می‌آورید، به warbond ممتاز دسترسی پیدا کنید. گیم پلی هیچ یک از اقلام موجود در warbond پریمیوم به‌طور خاص غلبه نمی‌کنند، بنابراین حداقل برای من، اصلاً نیازی به پرداخت هزینه اضافی احساس نمی‌کردم. همچنین شایان ذکر است که Helldivers 2 کاملاً PvE است – بنابراین اگر روی قدرت ساخت شما تأثیر داشت، به هر حال فقط به هم تیمی های شما کمک می کند.

تنها باری که من واقعاً با سیستم پیشرفت مشکل داشتم به دلیل مسائل فنی بود. Helldivers 2 راه اندازی بسیار دشواری داشته است و در طول هفته گذشته من با مشکلاتی در رابطه با خواستگاری، ورود به سیستم، بوت شدن از بازی ها به دلیل مشکلات اتصال و عدم ثبت پیشرفت خود مواجه شده ام. در مجموع، احتمالاً نیمی از پیشرفت روز را از دست دادم که تا حدودی ناامیدکننده بود. توسعه دهنده Arrowhead Game Studios بوده است بیرون زدن طیف وسیعی از تکه ها برای رفع این مشکلات، و امیدواریم این به روز رسانی ها مشکلات را تحت کنترل درآورد. با این حال، این قسمت نشان داد که ناتوانی در بازی آفلاین Helldivers 2 چقدر خسته کننده است، زیرا اتصال آنلاین حتی برای بازی انفرادی نیز لازم است.


Helldivers 2 gif - شخصیت بازیکن یک گلوله را به بمب جهنمی روی زمین پینگ می کند و یک توالی انفجار را شروع می کند.  شخصیت بازیکن درست زمانی که بمب منفجر می شود فرار می کند و یک حشره بزرگ را در این فرآیند می کشد.
در یک ترشی بدون تدبیر در دسترس؟ ببینید آیا یک بمب جهنمی منفجر نشده در اطراف وجود دارد یا خیر. | اعتبار تصویر: سرگرمی تعاملی سونی / یوروگیمر

علیرغم مشکلات مربوط به خواستگاری، زمانی که Helldivers 2 کار می کند، یک تجربه همکاری فوق العاده اسلپ استیک است. به نظر می رسد که رویدادهای غیرمنتظره و به یاد ماندنی تقریباً در هر نبردی رخ می دهد، و من در حال حاضر مجموعه ای از داستان های مضحک از اولین هفته حضورم در بازی دارم. زمانی بود که من توسط کشتی استخراج صاف شدم. زمانی که من بالای یک برجک عظیم ایستادم، به طوری که وقتی ربات ها موشک های خود را به سمت من نشانه گرفتند، پایگاه خود را در این فرآیند منفجر کردند. زمانی که پشت تانک متروکه ای پنهان شدم… فقط به بالا نگاه کردم و چرخش تفنگش را دیدم. اکنون تمام این لحظات به گونه‌ای در مغز من جا خوش کرده‌اند که برای یک تیرانداز کاملاً غیرعادی به نظر می‌رسد، جایی که می‌تواند برای همه مسابقات آسان باشد که در یک مسابقه ترکیب شوند. بنابراین در حالی که به یک هفته دیگر از “گسترش دموکراسی” در سراسر کهکشان می پردازم، هیجان زده هستم که سطوح دشواری بالاتر را امتحان کنم و برخی از وحشتناک ترین انبوهی را که بازی ارائه می دهد کشف کنم. اما شاید بیشتر از این، من در تعجب هستم که کشتن تیم کمدی بعدی از کجا می‌آید. کسی محدوده انفجار یک مینی هسته ای را می داند؟ حدس بزنید فقط یک راه برای فهمیدن وجود دارد.

یک نسخه از Helldivers 2 برای بررسی توسط Sony Interactive Entertainment ارائه شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/helldivers-2-review?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *