بررسی OnePlus 12: کار عالی، OnePlus

فضای گوشی های هوشمند در ایالات متحده کوچکتر از همیشه به نظر می رسد. اپل در فروش کلی تسلط دارد، در حالی که سامسونگ تسلط خود را بر جمعیت اندروید حفظ کرده است. گوگل هنوز هم اینجاست و همه تیترها را می‌دزدد، حتی اگر اعداد را به دو نقطه دیگر نزدیک نکنند. مسئله این است که اگر طرفدار آن سه نفر بزرگ نیستید، ممکن است تعجب کنید که کجا می توانید بروید. خب، OnePlus همچنان در حال ساخت گوشی‌های پرچم‌دار است که اغلب کمتر از قیمت‌های ۱۰۰۰ دلاری آن‌هایی که قبلاً ذکر کردم هستند.

OnePlus 12 جدیدترین آنهاست و یک بار دیگر موارد زیادی را نشان می دهد، در حالی که برخی از نگرانی های ما از سال گذشته را برطرف می کند. همچنین به‌طور مستقیم در زمینه‌هایی که نسل قبلی خود در آن خوب بود، بهبود یافته است، زیرا گوشی دیگری را ارائه می‌کند که باید با مشخصات فنی در نظر گرفته شود. ممکن است آن را در فروشگاه حامل نزدیک خود پیدا نکنید، اما ارزش دیدن را دارد.

بیایید به دلیل آن بپردازیم – این بررسی OnePlus 12 ما است.

بررسی OnePlus 12: کار عالی، OnePlus

چه چیزی در مورد OnePlus 12 دوست دارم؟

نمایش دادن. روی کاغذ، صفحه نمایش OnePlus 12 در سطح بالایی قرار دارد. شما یک صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی OLED با برچسب ProXDR با LTPO و نرخ تازه سازی تا ۱۲۰ هرتز دریافت می کنید. وضوح QHD (1440×۳۱۶۸)، از تمام استانداردهای رنگی پشتیبانی می کند، با گوریلا گلس Victus 2 پوشانده شده است و می تواند به اوج برسد. سطح روشنایی ۴۵۰۰ نیت. این محصول برای یک گوشی پرچمدار موجود است.

نحوه استفاده از آن چگونه است؟ واقعاً عالی است. OnePlus برای مدت طولانی از نمایشگرهای چشمگیر استفاده کرده است، بنابراین شما گاهی تعجب می کنید که آیا واقعاً می توانند از یک دستگاه به دستگاه دیگر پیشرفت کنند یا خیر. مطمئناً فکر می کنم آنها دوباره با OnePlus 12 اینجا هستند.

سطوح روشنایی باورنکردنی است. من از طرفداران پر و پا قرص تلفن‌هایی هستم که وقتی در رختخواب هستم می‌توانند بسیار کم‌نور شوند، وقتی قرار نیست باشم از تلفنم استفاده می‌کنند و این گوشی به سطوح مناسب می‌رسد. من همچنین مقدار زیادی از پیاده‌روی در بیرون را انجام می‌دهم، اکثراً در هنگام انجام کارهایی مانند Pokemon GO بازی می‌کنم، بنابراین برای اینکه بتوانم به اوج برسم و کارآمد بمانم، به روشنایی نیاز دارم. دوباره، ۱۲ این کار را می کند.

همچنین زوایای دید خارق‌العاده‌ای را دریافت می‌کنید که در نهایت رنگ‌های تند را حفظ می‌کند، پاسخ‌گویی لمسی که رقیب گوگل در Pixel 8 Pro (پادشاه فعلی من) است، و تنظیمات رنگی حتی برای سخت‌گیرانه‌ترین متخصصان نمایشگر. OnePlus به ارائه چندین سطح از تم های تیره ادامه می دهد، نمایشگری که با محیط روشنایی، تنظیمات رزولوشن و ابزارهای شارپ/تقویت تصاویر و ویدیو سازگار است. این یکی از آن حوزه‌هایی است که OnePlus در آن فوق‌العاده عصبی می‌شود، و حتی اگر من اهل نمایشگر نباشم، کاملاً قدردانی می‌کنم که آن‌ها به کسانی که این کار را می‌کنند ارائه می‌دهند. مانند، آنها حتی یک گزینه “Ultra Anti-Flicker” برای کمک به عالی نگه داشتن صفحه نمایش زمانی که می خواهید به رختخواب بروید، دارند.

صفحه نمایش OnePlus 12 بدون شک یکی از پیشرفته ترین و قابل تنظیم ترین نمایشگرهایی است که من استفاده کرده ام. این عالی است.

کارایی. من واقعاً می خواهم این قسمت از بررسی را از هر یک از بررسی های قبلی OnePlus خود برش دهم. من این را می گویم زیرا عملکرد OnePlus با بقیه متفاوت است و من هر بار همین را می گویم. من راه‌های توصیف آن را تمام کرده‌ام، اما استفاده از آن به یکباره ساده و سریع و پاسخ‌گو و روان و آرام‌بخش است. میدونی چیه، بیا انجامش بدیم، کپی و پیست کنیم.

این چیزی است که من در مورد OnePlus 11 گفتم:

این در اصل به همان خوبی است که برای اجزای یک گوشی اندرویدی که قرار است سریع و روان باشد. هنگامی که این سخت افزار را با تخصص OnePlus در ایجاد احساس سریع نرم افزار همراه کنید، نتایج همان جایی است که می خواهید.

و این از بررسی OnePlus 10 Pro من است:

ممکن است از اینکه من در مورد نحوه کارکرد تلفن های OnePlus عصبانی می شوم خسته شوید ناهمساندر مقایسه با سایرین، اما یک بار دیگر در مورد OnePlus 10 Pro صادق است. این گوشی همیشه بسیار روان است. لمسی بودن آن به سرعت زیبا می‌افزاید، اما نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱، رم سریع و ذخیره‌سازی سریع، و بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری یک سفر جهنمی را ایجاد می‌کنند.

این گوشی دارای اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است، بنابراین جدیدترین تراشه‌های کوالکام با ۳۰ درصد افزایش عملکرد، ۲۵ درصد افزایش در GPU و ۲۰ درصد بهبود کارایی است. واحد بررسی من دارای ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X، به علاوه ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 4.0 است که هر دو از نظر سرعت در حال حاضر در صنعت برتر هستند. نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مطمئناً کمک می کند تا چیزها سریع به نظر برسند. در حالی که من لزوماً نرم افزار OnePlus (OxygenOS) را دوست ندارم، حداقل طوری تنظیم شده بود که همیشه صاف باشد. هیچ سکسکه ای وجود ندارد، انیمیشن ها جریان دارند و حرکت هر لمس یا اکشن بسیار زیبا طراحی شده است.

همه چیز در مورد OnePlus 12 برای سریع بودن ساخته شده است و همینطور است.

باتری و شارژ. وان پلاس یک باتری عظیم ۵۴۰۰ میلی آمپر ساعتی را در وان پلاس ۱۲ قرار داد، یک جهش قابل توجه از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در OnePlus 11 سال گذشته. آنها همچنین به ارائه شارژ سیمی ۸۰ واتی در آن ادامه دادند، به علاوه با اضافه کردن شارژ بی سیم دوباره صدای ناله ها را بستند (مانند من). . شارژ بی‌سیم در این دستگاه سریع‌تر از اکثر فناوری‌های شارژ سیمی سامسونگ و گوگل با ۵۰ وات است.

وقتی OnePlus برای اولین بار در مورد تجربه OnePlus 12 به من گفت، آنها سعی کردند این ایده را مطرح کنند که می تواند به طور قانونی با یک بار شارژ دو روز دوام بیاورد. آنها درست نبودند، اما این تلفن مدت زمان زیادی دوام می آورد.

در آزمایشم، دیدم که ۱۲ شارژر را در ساعت ۸ صبح یا بیشتر ترک می کند و سپس در طول روز با حدود ۴ ساعت نمایشگر به موقع، دوام می آورد. من هرگز قبل از رفتن به رختخواب به دنبال شارژر نبودم، مطمئناً. در عوض، اغلب می‌دیدم که اجازه می‌دهم تلفن یک شبه از برق جدا بماند تا ببینم واقعاً چقدر می‌توانم آن را اجرا کنم. بیشتر صبح‌ها، گوشی را با ۲۵ درصد باتری وصل می‌کردم.

اگر کاربر سبکی بودید، احتمالاً می توانستید بیشتر از ۱٫۵ روز شارژ داشته باشید. کاربران سنگین هنوز هم می خواهند شب ها به برق متصل شوند تا وقتی از خواب بیدار می شوند، ۱۰۰٪ آن را کامل کنند. من در این مرحله خود را کاربر سبک‌تری می‌دانم، با آن ۴ ساعت استفاده از صفحه نمایش. من فقط ساعت های تلفن را مثل یک بار نمی گذارم.

در مورد سرعت شارژ سیمی، از ۲۰٪ تا ۱۰۰٪، من بین ۳۵ تا ۴۰ دقیقه می دیدم تا به آنجا برسم. این خیلی سریع است. شما می توانید این مورد را بالا ببرید یا آن را در کمترین زمان از حالت هیچ به کامل تبدیل کنید. در بخش بی سیم، من فقط با شما در اینجا صحبت خواهم کرد – من شارژ ۵۰ واتی را آزمایش نکردم. من چند شارژر بی سیم سریع OnePlus دارم، اما نیازی به شارژ بی سیم سریع ندارم. من فقط نیاز دارم بی سیم شارژی که می توانم در شب از آن استفاده کنم تا تلفنم را در طول شب شارژ کنم. می تواند این کار را انجام دهد، بنابراین من به اندازه کافی خوشحالم! به شارژ سریع نیاز دارید، شما باید سرعت های بی سیم ۵۰ واتی را ببینید که در کمتر از یک ساعت، احتمالاً نزدیک به ۴۵ دقیقه، شما را به ۱۰۰٪ می رساند.

دوربین. سیستم دوربین در OnePlus 12 شوخی نیست. شما یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی (۲۳ میلی‌متر) در f/1.6 و با میدان دید ۸۵ درجه، لنز تله‌فوتو پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی با f/2.6 (33 درجه FOV، ۷۰ میلی‌متر تا ۱۴۰ میلی‌متر) و یک عکاسی فوق عریض (۱۴ میلی‌متر) دارید. در f/2.2 و با میدان دید ۱۱۴ درجه. در مجموع، این به راحتی در سطح “Pro” دوربین هایی است که در هر تلفن رده بالا دیگری از نظر سرعت، انعطاف پذیری، و به عنوان یک تجربه نقطه و عکاسی پیدا می کنید. و برای کسانی که می‌خواهند کنترل بیشتری را در دست بگیرند، OnePlus یک گزینه Master را در نظر گرفته است که شما را به تنظیمات دستی می‌برد و به شما امکان می‌دهد بدانید که Hasselblad تا حدی به شما کمک می‌کند.

من این دوربین را در سرتاسر پورتلند بردم، بیشتر به پارک‌ها و محله‌هایی با بارهای آبجو، و هیچ‌وقت ناکام ماندم. از پرتره های کلوزآپ گرفته تا ماکروها و مناظر، من تحت تأثیر این هستم که این دوربین چقدر به راحتی عکس های خوبی می گیرد. فوق‌العاده سریع است، من احساس می‌کنم وان‌پلاس مشکلات فوکوس سال گذشته را در ۱۱ برطرف کرده است، و همیشه احساس می‌کردم که عکس‌برداری عالی با یک دکمه ساده فاصله دارد. استفاده از برنامه دوربین به اندازه کافی ساده است، اما می توانید تنظیمات سریعی را برای مواردی مانند نوردهی یا فواصل کانونی مختلف پیدا کنید.

دوربین تمایل دارد هنگام خواندن یک محیط، به طور خودکار به لنزهای مختلف بچرخد، و این اکثراً مشکلی ندارد. ممکن است کمی آزاردهنده باشد، اما معمولاً بعد از اینکه تلنگر باعث ترس من شد، اغلب متوجه می‌شدم که دوربین انتخاب درستی داشته، نور و فوکوس را به‌درستی تنظیم کرده و سپس عکسی بهتر از آنچه در ابتدا تنظیم کرده بودم می‌گیرد. استفاده از این دوربین بسیار جالب است.

اگر شکایتی داشته باشم احتمالاً در سازگاری بین سنسورهای فوق عریض و سایر سنسورها است. فوق عریض تمایل دارد تصاویر را کمی بیش از حد گرم کند و نمی تواند در محدوده دینامیکی یا نور کم با سنسور اصلی آویزان شود. من فکر نمی‌کنم این دوربین در نور کم چیزی شبیه به پیکسل ۸ پرو را شکست دهد، اما ما داریم صحبت می‌کنیم واقعا نور کم یا نور ضعیف با این حال، آنها چندان از هم دور نیستند.

نگاه کنید، من فکر می کنم وان پلاس یک دوربین چشمگیر در وان پلاس ۱۲ ارائه کرده است.

در زیر گالری از چند عکسی که من گرفته‌ام، با نسخه‌های با وضوح کامل است این آلبوم Google Photos.

هپتیک ها. هاپتیک در OnePlus 12 بسیار جالب است. OnePlus زود بود که یک موتور لمسی ممتاز را در تلفن های خود به کار گرفت و آنها همچنان به پیشبرد این حوزه ادامه می دهند. هر حرکت کوچک در نرم افزار گوشی می تواند زیباترین تلنگر را به انگشتان شما وارد کند، گاهی اوقات به روش های شگفت انگیزی.

وقتی به انتهای صفحه اسکرول می کنید، با شما برخورد می کند. وقتی بین صفحه پیش‌نمایش برنامه اسلاید می‌شوید، هنگام حرکت از یک برنامه به برنامه دیگر، ضربه‌هایی دریافت می‌کنید. کشیدن خانه لرزش دارد. حتی پاک کردن اعلان ها با دکمه “X” در پایین صفحه اعلان، این لرزش چند ارتعاشی را انجام می دهد که باعث می شود من بخندم. و شاید مهمتر از همه، تجربه لمسی در صفحه کلید تا آنجا که می تواند راضی کننده باشد. تنها تلفنی که به این دنیای لمسی نزدیک می شود پیکسل ۸ پرو است و هنوز در این سطح نیست.

آنها به برخی از شکایات رسیدگی کردند. در مجموع، کسانی که سال گذشته OnePlus 11 را آزمایش کردند، از عدم وجود شارژ بی سیم در گوشی شکایت داشتند. OnePlus جلو رفت و شارژ بی سیم را با سرعت شارژ تا ۵۰ وات بازگرداند. آنها همچنین پس از دریافت نظرات متفاوت در عملکرد دوربین، چند سنسور دوربین جدید را معرفی کردند. همانطور که می دانید، من فکر می کنم آنها در آنجا پیشرفت کردند. متأسفانه، آنها سخت افزار خود را به IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار فشار نمی دهند، کاری که بقیه اکثراً در این مرحله انجام می دهند. حدس می‌زنم نمی‌توانید همه آنها را با OnePlus برنده شوید.

نرم افزار، عمدتا. در بررسی های قبلی گوشی OnePlus، من تا حدودی از پوسته نرم افزار OxygenOS OnePlus در بالای اندروید انتقاد کرده ام. ضخامت آن به اندازه یک پوسته است و هیچ شکی برای شما باقی نمی گذارد که این OnePlus است که نسخه اندروید آن در اینجا روشن است و شباهت کمی به پوسته های گوگل یا سامسونگ دارد. در حالی که من هنوز همه کارهایی را که آنها در اینجا با OxygenOS در OnePlus 12 انجام می دهند را دوست ندارم، می توانم اعتراف کنم که چیزهای زیادی برای بازی کردن، تنظیمات زیادی برای تغییر دادن، و زیبایی کلی بسیار زیبا برای لمس کردن وجود دارد.

آنچه ما داریم Android 14 و OxygenOS 14 در بالا است. از آنجا، همانطور که در این تلفن فرو می روید، متوجه می شوید که تنظیمات و ویژگی های زیادی وجود دارد. به عنوان مثال، فقط از صفحه اصلی، می‌توانید گزینه‌های جداگانه‌ای را برای ویجت‌ها، نمادها، تصاویر پس زمینه، طرح‌بندی و انتقال بین صفحات به همراه صفحه دیگری برای تنظیمات فردی کنترل کنید، یکی از آنها به شما امکان می‌دهد سرعت انیمیشن‌های برنامه‌ها را افزایش دهید. شما با آنچه که من می‌خواهم آن را راضی‌کننده‌ترین انیمیشن توسعه‌دهنده در صنعت بنامم، تنظیمات سریع آشنای کمی دارید. آقای من، تماشای حرکت زیباست.

همچنین یک کشوی برنامه عمودی (سلام، سامسونگ!)، یک میانبر جستجوی کل سیستم در صفحه اصلی (البته ای کاش سریعتر بود) و Google Discover در سمت چپ دارید. در قسمت تنظیمات واقعی، من می‌توانم در مورد تعداد گزینه‌هایی که می‌خواهید برای ساعت‌ها تغییر دهید ادامه دهم. از صداها و لرزش ها گرفته تا تنظیمات نمایشگر و صفحه نمایش همیشه روشن، راه هایی برای شخصی سازی تجربه در این گوشی وجود دارد. حتی انیمیشن های اثر انگشت خوان سفارشی نیز وجود دارد، چرا که نه؟ من تنظیماتی به نام Holo Audio پیدا کردم و نمی دانم چیست و چه کاری انجام می دهد، اما می خواهم آن را امتحان کنم.

و این وضعیت در مورد OxygenOS 14 است – OnePlus هر ایده کوچکی را که می‌توانست به ذهنش بیاورد در این پوسته انداخته است فقط در صورتی که کسی بخواهد از آن استفاده کند. این شبیه کاری است که ال‌جی قبلا انجام می‌داد، اما OnePlus در واقع در آن خوب است.

نگاه کنید، من هنوز از روشی که OnePlus برای مدیریت پشته‌های اعلانات روی صفحه قفل انتخاب کرده و نحوه عملکرد دوبار کلیک روی دکمه روشن/خاموش هنگام باز کردن دوربین متنفرم، اما بقیه این موارد بسیار تمیز هستند. اتفاقات بسیار خوبی برای آن آزاردهنده های کوچک وجود دارد که نمی توان این پوست را بد نامید. خوبه بچه ها

قیمت. قیمت OnePlus 12 از OnePlus 11 به میزان ۱۰۰ دلار در هر سطح افزایش یافت، اما آنها حداقل بهبودهایی را ایجاد کردند. و همچنین، قیمت هنوز هم عالی است. با قیمت ۷۹۹ دلار، می توانید مدل پایه را با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی خریداری کنید. با ۱۰۰ دلار دیگر، OnePlus رم را به ۱۶ گیگابایت و فضای ذخیره سازی را به ۵۱۲ گیگابایت افزایش می دهد. بسته به هفته، حتی ممکن است بتوانید آن مدل برتر را با قیمت پایین‌تر تهیه کنید، که هنوز هم در زمان این بررسی می‌توانید.

گوشی های کمی با این مشخصات بالا وجود دارند که بتوانید با قیمت کمتر از ۱۰۰۰ دلار تهیه کنید. OnePlus برای اولین بار با معرفی گوشی هایی با سخت افزارهای بسیار عالی برای صدها نفر تحت رقابت، نامی برای خود دست و پا کرد. به نظر می رسد که آنها به خوبی در آن فضا مستقر شده اند بدون اینکه هیچ گوشه ای بریده شوند.

بلستر IR! نمی‌دانم چرا این را صدا می‌کنم (احتمالاً به این دلیل که یک دهه است که در یک تلفن گوشی ندیده‌ام)، اما یکی دارد. در اینجا OnePlus فناوری IR blaster را بازگردانده است. یک برنامه اختصاصی برای آن وجود دارد، تنظیمی که به شما امکان می دهد هر چیزی را از تلویزیون و جعبه های پخش جریانی به پخش کننده های DVD، فن ها، جاروبرقی ربات و موارد دیگر اضافه کنید. من تلویزیون سونی خود را راه اندازی کردم و فقط کار کرد. چقدر باحاله؟ چیزهای قدیمی، اما دوباره جدید.

بررسی طراحی OnePlus 12

چه چیزی مرا در مورد آن آزار می دهد؟

طرح. همه شرکت‌ها سبک خاص خود را دارند و سعی می‌کنند طرح‌هایی ایجاد کنند که به آن‌ها اجازه می‌دهد یا به‌خوبی متمایز شوند یا حداقل به مشتریان اجازه دهند محصولاتشان را به راحتی شناسایی کنند. OnePlus از زمان OnePlus 10 Pro با طراحی گوشی هوشمند کار می‌کند که از یک لبه منحنی دوگانه در پنل‌های جلو و پشت، یک قاب کشیده و محفظه بزرگ دوربین استفاده می‌کند که با قاب کناری ترکیب می‌شود. برای ۱۱ و ۱۲، آنها دوربین ها را با یک دایره بزرگ احاطه کردند که به دو گوشی منتهی شد که بسیار شبیه به هم هستند.

من عاشق این طراحی نیستم محفظه فوق‌العاده بزرگ دوربین بیش از آنکه یک چیز زیبایی باشد، چشم‌ها را آزار می‌دهد و آنقدر بزرگ است که غالباً در نحوه نگه داشتن تلفن همراه است. انگشت اشاره من همیشه به آن ضربه می زند و سپس احتمالاً روی یکی از لنزهای دوربین یا سنسورهایی که باید پاک شوند، لکه می اندازند.

در این نسخه مشکی که من دارم، پوشش مشکی کاملاً ارزان به نظر می رسد و به طرز دیوانه کننده ای لغزنده است. من در اینجا اغراق نمی کنم – این پوشش سیاه افتضاح است. من به شما می گویم که نسخه مرمر سبز را بخرید، اما من به این فکر نکرده ام و نمی دانم که چگونه است. با این حال، باید نسبت به این پیشرفت بهبود یابد.

در زمانی که دیگران به طور کامل نمایشگرهای منحنی را کنار می‌گذارند، نمایشگر منحنی در اینجا و بارزتر از ۱۱ است. در OnePlus 10 Pro به یاد دارم ستایش OnePlus برای اینکه منحنی های خود را بسیار ظریف ساخته است، اما اکنون در دوازدهم به منحنی های کامل بازگشته ایم و استفاده روزانه از آن جالب نیست. منحنی ها به دلایلی از ۱۰ پرو و ​​۱۱ سال گذشته شدیدتر هستند.

من در اینجا واقعاً در مورد انتخاب های طراحی OnePlus حساس هستم، اما وضعیت بازی در حال حاضر این است. وان پلاس در تلاش است (هنوز) با سامسونگ و گوگل و اپل رقابت کند، بنابراین آنها باید تقریباً کامل باشند. در بخش طراحی، آنها عقب می مانند.

بروز رسانی نرم افزار. OnePlus متعهد به ۵ سال به روز رسانی برای OnePlus 12 است، و نه، این ۷ سال از گوگل و سامسونگ نیست. من در واقع با تعداد سال ها مشکلی ندارم. در حالی که بسیار شگفت انگیز است که سامسونگ و گوگل متعهد به پشتیبانی از تلفن ها تا زمانی که هستند، من هنوز نمی دانم که چه تعداد از آنها این ۷ سال کامل را خواهند دید زیرا ما در دنیایی زندگی می کنیم که دوست دارند ارتقاء دهند.

مشکل من با OnePlus در حال حاضر در زمان به روز رسانی نرم افزار آنها در آمریکای شمالی است. در ژانویه، درست قبل از اینکه OnePlus گوشی ۱۲ را در ایالات متحده با اندروید ۱۴ عرضه کرد، شروع به بررسی کردم که کدام یک از دستگاه‌های آن‌ها قبلاً از اندروید ۱۴ استفاده می‌کردند. در آن زمان، فقط OnePlus 10 Pro به‌روزرسانی‌ها را دریافت کرده بود. همه تلفن‌های دیگر آنها که هنوز پشتیبانی می‌شوند، به‌روزرسانی‌هایی را در هند مشاهده می‌کنند، اما در اینجا نه. OnePlus توضیح واقعی برای چرایی تاخیر در ایالات متحده و NA به من نمی دهد، اما در این لحظه (در ماه فوریه) اکثر تلفن های آنها بالاخره آن را دارند.

موضوع این است که سامسونگ تقریباً ۳ ماه پیش اکثر گوشی های خود را به اندروید ۱۴ به روز کرد. اولین دستگاه های سامسونگ اندروید ۱۴ را در اوایل نوامبر دیدم. گوگل البته در ماه اکتبر همین کار را کرد. OnePlus ممکن است به مدت ۵ سال از تلفن ها پشتیبانی کند، اما آنها سریع ترین نیستند، به خصوص در اینجا در ایالات متحده. به‌عنوان مالک، این می‌تواند ناامیدکننده باشد زیرا می‌بینید دیگران در دنیا با همان تلفن هفته‌ها (اگر نه ماه‌ها) قبل از شما به‌روزرسانی‌ها را دریافت می‌کنند. همچنین باید انتظار داشته باشید که دوستانتان با گوشی های دیگر تقریبا همیشه از شما جلوتر باشند.

دسترسی. ظاهراً OnePlus شریک حاملی را که قبلاً در ایالات متحده داشت از دست داده است و این دقیقاً چیز خوبی نیست. در حالی که من از آن دسته افرادی هستم که جرات خرید گوشی از اپراتورهایی را ندارم که هر ترفندی برای بستن قرارداد ۳ ساله من انجام دهد، بسیاری در ایالات متحده این کار را خواهند کرد. و آنها این کار را انجام می دهند زیرا خرید گوشی را با پول کمتر از جیب آسان تر می کند. برای OnePlus 12، شما فقط می توانید گوشی را به صورت خرده فروشی کامل از OnePlus، Amazon، یا Best Buy خریداری کنید. حتی اگر آن شرکت‌ها به شما تخفیف بدهند یا معامله‌ای را بپذیرند، باز هم باید صدها نفر از جیب خود برای دریافت یکی بپردازید. این یک چیز تاسف بار است که من از اعتراف آن متنفرم، اما OnePlus به شرکای اپراتور نیاز دارد.

OnePlus 12 را بخرید - آیا باید؟

آیا باید OnePlus 12 را بخرید؟

همانطور که از همه چیزهایی که می خوانید متوجه می شوید، OnePlus 12 یکی دیگر از گوشی های عالی OnePlus است. دارای عمر باتری واقعا عالی، دوربین رده بالا، عملکردی است که بار دیگر از تقریباً هر تلفنی که لمس می کنید بهتر است، صفحه نمایش زیبا و سریع است، مشخصات همه چیز را دارد و قیمت بسیار بسیار خوب است. . وان پلاس این گوشی را با تخفیف ۷۹۹ دلاری برای مدل رده بالا به فروش می رساند و این پوچ است. مشخصات به خوبی گلکسی اس ۲۴ اولترا است و قیمت آن ۱۳۰۰ دلار است.

یک بار دیگر، فکر می‌کنم مکالمه‌ای که باید با خودتان داشته باشید، حول این موضوع است که آیا این گوشی جالب‌تر از گوشی‌های گوگل و سامسونگ به نظر می‌رسد یا خیر. آیا با به روز رسانی نرم افزار کمی کندتر خوب هستید؟ آیا رنگ پوست اندروید OnePlus می تواند نیازهای شما را برآورده کند؟ آیا طراحی برای سال ۲۰۲۴ به اندازه کافی جالب است؟ اگر به این سؤالات پاسخ «بله» دادید، پس بله، ممکن است بخواهید به وان پلاس ۱۲ به عنوان بعدی نگاه کنید.

تخفیف های ONEPLUS 12: آمازون | بهترین خرید | ONEPLUS


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/08/oneplus-12-review-why-you-should-buy/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *