برنامه‌ریزی فروشگاه‌های جدید اپل در نزدیکی لس‌آنجلس، تورنتو و آتلانتا

اپل در حال برنامه ریزی فروشگاه های خرده فروشی جدیدی در مناطق شهری لس آنجلس، تورنتو و آتلانتا است، بر اساس مجوزهای ساخت و ساز مشاهده شده توسط MacRumors.

برنامه‌ریزی فروشگاه‌های جدید اپل در نزدیکی لس‌آنجلس، تورنتو و آتلانتا

فروشگاه های کنار آب اپل در ناپل، فلوریدا

اپل در حال آماده شدن برای افتتاح یک فروشگاه جدید در مرکز خرید Del Amo Fashion Center در تورنس، کالیفرنیا، بر اساس مجوزهای ساختمانی است که در ماه اکتبر در این شهر ثبت شده است. تورنس در منطقه خلیج جنوبی شهرستان لس آنجلس واقع شده است.

این مجوزها نشان می‌دهد که اپل در سطح اصلی مرکز خرید، بین لولولمون و مادول واقع خواهد شد. این فروشگاه فضای ترکیبی دو واحد کنار هم که قبلاً توسط J.Crew و Chico’s اشغال شده بود را در اختیار خواهد گرفت.

بلومبرگمارک گورمن اولین بار بود که در ماه ژوئن برنامه های اپل برای فروشگاه را گزارش کرد، پس از به دست آوردن اطلاعات این شرکت. نقشه راه داخلی برای گسترش خرده فروشی. طبق نقشه راه، اپل تخمین زد که این فروشگاه در مارس ۲۰۲۴ افتتاح می شود، اما این بازه زمانی ممکن است بر اساس تکمیل ساخت و ساز، استخدام و سایر عوامل تغییر کند.

اپل همچنین قصد دارد فروشگاه خود را در مرکز خرید Square One در میسیساگا، انتاریو، در غرب تورنتو در کانادا جابجا کند. طبق مجوز ساختمانی که در ماه ژوئن به شهر ارسال شد، اپل فضایی را که قبلاً توسط ماسیمو دوتی در طبقه دوم مرکز خرید، بالای فودکورت اشغال شده بود، تصاحب خواهد کرد.

در آخر، یک مجوز ساختمانی که در ماه مه به شهرستان گوینت ارائه شد، تأیید می‌کند که اپل قصد دارد فروشگاه خود را در مرکز خرید جورجیا در بوفورد، شمال شرقی آتلانتا تغییر مکان دهد. فروشگاه جدید در مرکز خرید باقی خواهد ماند، اما مجوز مکان خاصی را نشان نداد.

اپل تخمین زده است که فروشگاه‌های جدید Square One و Mall of Georgia در اواخر سال ۲۰۲۳ بر اساس نقشه راه افتتاح می‌شوند، اما پروژه‌ها بیشتر طول می‌کشد.

اوایل این ماه، اپل تایید کرد که این کار خواهد بود فروشگاه Loop Infinite خود را برای همیشه می‌بندد در کوپرتینو، کالیفرنیا در ۲۰ ژانویه. اپل همچنین فروشگاه رویال هاوایی خود در هونولولو را در همان روز تعطیل خواهد کرد. اپل گفت به همه کارمندان آسیب دیده در هر دو مکان این فرصت داده می شود تا به کار خود برای شرکت ادامه دهند.

برچسب ها: فروشگاه اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2023/12/29/new-apple-stores-planned-near-la-toronto-atlanta/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *