برنامه‌نویس Cities: Skylines 2 می‌گوید «بزرگ‌ترین پشیمانی» پشتیبانی ماد را از دست داده است زیرا به تعمیر بازی ادامه می‌دهد

مارینا هالیکاینن، مدیرعامل Colossal Order گفته است که “بزرگترین پشیمانی” سازنده Cities: Skylines 2 عدم پشتیبانی مداوم بازی از مودینگ است.

در حال نوشتن در جدیدترین استودیو دفتر خاطرات توسعه دهندهHallikainen که در فروم ناشر Paradox Interactive منتشر شد، تغییراتی را که Colossal اکنون بر اساس بازخورد بازیکن بررسی می کند، توضیح داد.

دنباله شهرساز در اکتبر سال گذشته برای PC منتشر شد و بلافاصله توسط بازیکنان به خاطر آن مورد انتقاد قرار گرفت مسائل مربوط به عملکرد و بله پشتیبانی رسمی مود وجود ندارد. هالیکاینن در پاسخ به شکایات طرفداران که شروع بازی یک “به هم ریختگی” و “فاجعه” بوده است، اذعان کرد که Colossal ترجیح می دهد “در موقعیتی متفاوت از آنچه در حال حاضر هستیم قرار گیرد، اما ما نمی توانیم گذشته را تغییر دهیم”.

تریلر گیم پلی Cities: Skylines 2.
در یوتیوب تماشا کنید

Hallikainen نوشت: “بزرگترین تاسف ما این است که پشتیبانی از مودینگ هنوز برای بازی در دسترس نیست.” Hallikainen اضافه کرد که Colossal در طول توسعه با مشکلات فنی مواجه شد و مانند قبل از راه‌اندازی “به سادگی زمانش تمام شد” تا مشکلات عملکرد بازی را برطرف کرده و پشتیبانی ماد را فعال کند. در ماه نوامبر، Colossal آن را اعلام کرد پشتیبانی و ابزار همه کاره مد حداقل چند ماه قبل از انتشار اولیه لازم است. از آن زمان، توسعه‌دهنده هیچ تخمین بیشتری درباره زمان آماده شدن آنها ارائه نکرده است.

در حال حاضر، Colossal می‌گوید که در حال کار برای «بررسی» پشتیبانی از دست رفته مودها است عرضه های کنسولی که به تعویق افتاد تا این بهار، و محتوای پاس توسعه با تاخیر که همچنین به تعویق افتاد تا به Colossal اجازه دهد تا ابتدا بازی پایه را برطرف کند، همه اینها در عین حال “بهبود عملکرد و رفع اشکالات امسال”.

بر اساس بازخورد بازیکنان، Colossal همچنین به دنبال تغییراتی در موارد زیر است: ارزش زمین و مناسب بودن منطقه، سیستم آموزشی برای کودکان و نوجوانان، شفافیت بیشتر در سیستم اقتصادی، متعادل کردن یارانه ها و واردات خدمات، متعادل کردن تعدیل کننده های شادی منفی با کمبود امکانات اولیه. . . هالیکاینن اظهار داشت: ما یک تیم کوچک متشکل از ۳۰ توسعه دهنده هستیم. “من می توانم به شما اطمینان دهم که همه ما بهترین کار را انجام می دهیم. فقط زمان نشان می دهد که آیا این برای تغییر اوضاع کافی است یا خیر.”

هالیکاینن همچنین گفت که Colossal قبل از اینکه قول دهد که بازی را با سرعت هر چه بیشتر بهبود بخشد، می‌داند که ما از کوهی برای بالا رفتن در هنگام برآورده کردن انتظارات بازیکنانش داریم. پارادوکس قبل از انتشار بازی Cities: Skylines 2 اعتراف کرد معیارهای عملکرد هدفمند را از دست داده است اما تصمیم گرفت که انتشار “بهترین راه رو به جلو” باشد.


منبع: https://www.eurogamer.net/cities-skylines-2-dev-says-biggest-regret-is-missing-mod-support-as-it-continues-to-fix-game?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *