توسعه دهندگان نگران آینده Apple Arcade – گزارش

تعدادی از توسعه دهندگان گفته اند که نگران آینده اپل آرکید هستند، به طوری که یک نفر گفته است که “بوی مرگ” در اطراف سرویس اشتراک بازی های تلفن همراه وجود دارد.

یک منبع گفت mobilegamer.biz اپل پس از «راه‌اندازی مجدد» اشتراک در سال ۲۰۲۱، «مجموعه‌ای از پروژه‌ها را لغو کرده و افراد زیادی را عصبانی کرده است».

یکی از توسعه دهندگان به این نشریه گفت: “ما آن مقدار را خواهیم دید و تا زمانی که یک پنی شود، کاهش و کاهش می یابد.” “در آن مرحله قرار دادن یک بازی در Arcade شروع به کمتر شدنی می کند.” طبق گزارش ها، زمانی که Apple Arcade در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد، داستان متفاوتی بود، با پرداخت های اولیه و هر بازی “بسیار سخاوتمندانه”.

پخش خبر: چرا Nintendo Switch 2 اکنون در سال ۲۰۲۵ عرضه می شود؟در یوتیوب تماشا کنید

علاوه بر این، منابع گفتند که اپل به نظر می‌رسد از بازی‌های اصلی اجتناب می‌کند و به بازی‌های خانواده پسند با IP بزرگ متصل است، اما این جهت را برای توسعه‌دهندگان روشن نکرده است. یکی از مدیران استودیو اظهار داشت که برای یکی از بازی‌های خود بازخورد مثبتی دریافت کرده‌اند، اما اپل پس از آن علاقه خود را با استناد به تغییر در استراتژی لغو کرد. زمانی که توسعه دهنده آسیب دیده جزئیات بیشتری را درخواست کرد، ظاهرا اپل پاسخ نداد.

برخی دیگر گفتند که با اپل ملاقات کرده اند تا در مورد افزودن بازی های خود به این سرویس بحث کنند، اما از مسیری که این شرکت در پیش گرفته مطمئن نبودند. یکی از مدیران استودیو گفت: “من این احساس را داشتم که آنها واقعاً نمی‌دانستند با همه اینها به کجا می‌روند – تقریباً مثل اینکه مطمئن نبودند که در پایان کار شغلی داشته باشند یا خیر.”

همچنین گزارش شده است که این مشکل ارتباطی بر توسعه دهندگانی که در مورد کاهش پرداخت ها سؤال می کنند تأثیر می گذارد. Mobilegamer.biz گفت اپل “در مورد نحوه محاسبه پرداخت های استخر پاداش خود طفره رفته است”.

یکی از منابع گفت: «آنها این معیار غیرشفاف را دارند که آن را جلسه واجد شرایط می نامند، و پرداخت های استخر پاداش بر اساس آن انجام می شود. “اما هیچ کس نمی داند که یک جلسه مقدماتی در واقع چیست – این موضوع ارتباطی به راه اندازی بازی، مدت زمان بازی بازیکن و تعداد دفعات بازگشت آنها دارد. اما واقعاً یک جعبه سیاه است.”

یکی دیگر از مدیران استودیو به این نشریه گفت که آنها معتقدند اپل برای حل مشکلات Arcade به رهبری نیاز دارد، اما هیچ “شور و احترام” برای بازی ها وجود ندارد. آنها می‌گویند: «همه چیز به میزان خرید از سوی آن افراد در بالا بستگی دارد، و من فکر نمی‌کنم آن‌ها واقعاً برای Arcade ارزش قائل شوند یا همان‌طور که می‌بینید آنها در موسیقی یا تلویزیون سرمایه‌گذاری می‌کنند، روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند.

با وجود این، منابع دیگر خوشبین تر به نظر می رسند که اپل ممکن است بتواند همه چیز را تغییر دهد، که نشان می دهد این تاثیر دارد نتفلیکس آن را در فضای بازی اشتراکی ساخته است این شرکت را بر آن داشته تا راه اندازی مجدد آرکید دیگری را در نظر بگیرد.

یک منبع به این نشریه گفت: “من واقعا امیدوارم نتفلیکس به کاری که انجام می دهد ادامه دهد، زیرا از اپل می خواهد که به تلاش خود برای مرتبط بودن و رقابت ادامه دهد.” گوگل همچنین باید با چیزی قانع کننده وارد این فضا شود – Google Play Pass در واقع برای توسعه دهندگان بسیار خوب است، اما به طرز وحشتناکی به بازار عرضه می شود.

با این حال، همه چیز عذاب و غم نیست. یکی از منابع گفت، “علیرغم نقص های آن”، آنها “بسیار خوشحال بودند که Arcade وجود دارد”. آنها گفتند: «این بازی‌های پریمیوم را روی موبایل قابل اجرا کرده است.

در جای دیگری از اخبار مرتبط با Apple Arcade، گلف چیست؟ توسعه دهنده Triband در حال آوردن آن است بازی مسابقه ای پوچ گرا What the Car? به Steam اواخر امسالزیر یک دوره زمانی به عنوان انحصاری Arcade.


منبع: https://www.eurogamer.net/developers-concerned-about-apple-arcade-future-report?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *