برنامه‌های iOS از بازارهای جایگزین را می‌توان به مدت ۳۰ روز در خارج از اتحادیه اروپا به‌روزرسانی کرد

سیب امروز روشن شد که آیفون کاربران در اتحادیه اروپا می‌توانند به‌روزرسانی و استفاده از برنامه‌ها را از بازارهای برنامه‌های جایگزین برای یک دوره ۳۰ روزه هنگام خروج از اتحادیه اروپا ادامه دهند.


با انتشار iOS 17.4، اپل تعدادی از اسناد پشتیبانی و یکی از صفحات را منتشر کرد آنچه اتفاق می افتد را مشخص کرد هنگامی که یک کاربر آیفون با برنامه های نصب شده از طریق یک بازار برنامه جایگزین اتحادیه اروپا را ترک می کند. در آن زمان، سند گفته بود که یک “دوره مهلت” نامشخص وجود خواهد داشت، اما اپل اکنون آن را برای ارائه زمان دقیق به روز کرده است.

کاربران اتحادیه اروپا آیفون که به خارج از منطقه سفر می کنند می توانند انتظار داشته باشند که بتوانند برنامه های نصب شده از طریق بازارهای برنامه های جایگزین را برای یک دوره ۳۰ روزه به روز کنند، اما پس از آن، برنامه ها نمی توانند به روز شوند.

نصب بازارهای برنامه جایگزین و برنامه‌های موجود در آن بازارها همیشه به اتحادیه اروپا محدود می‌شود، بنابراین مسافران نمی‌توانند برنامه‌های جدید را از طریق یک بازار در حالی که خارج از کشور خود یا یکی از ۲۷ کشور اتحادیه اروپا هستند نصب کنند. برنامه‌هایی که دانلود شده‌اند می‌توانند باز شوند و استفاده شوند، حتی اگر به‌روزرسانی نشوند.

اگر اتحادیه اروپا را ترک کنید، می‌توانید به باز کردن و استفاده از برنامه‌هایی که قبلاً از بازارهای برنامه جایگزین نصب کرده‌اید، ادامه دهید. بازارهای برنامه های جایگزین می توانند تا ۳۰ روز پس از خروج از اتحادیه اروپا به به روز رسانی آن برنامه ها ادامه دهند و می توانید برای مدیریت برنامه های نصب شده قبلی از بازارهای برنامه جایگزین استفاده کنید. با این حال، برای نصب بازارهای برنامه جایگزین و برنامه های جدید از بازارهای برنامه جایگزین باید در اتحادیه اروپا باشید.

اپل روشن می‌کند که کاربران آیفونی که می‌خواهند برنامه‌های خارج از آن را نصب کنند اپ استور باید از نظر فیزیکی در یک کشور در اتحادیه اروپا و آنها واقع شده باشد شناسه اپل همچنین باید روی یک کشور یا منطقه در اتحادیه اروپا تنظیم شود. اپل برای تعیین اینکه آیا کاربر واجد شرایط نصب یک بازار اپلیکیشن جایگزین است یا خیر از پردازش روی دستگاه متمرکز بر حریم خصوصی استفاده می کند.

برچسب ها: اپ استور، اروپا


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/07/alternative-apps-30-day-update-period/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *