برنامه اشتراک گذاری گوگل برای رفع مشکل وحشتناک نتایج جستجو

جستجوی گوگل زمانی یکی از قدرتمندترین ابزارهای روی کره زمین بود. نمی‌توانم به شما بگویم که در طول این سال‌ها چند بار شنیده‌ام که یکی می‌گوید، “من فقط آن را در گوگل جستجو کردم” یا “شما باید آن را در گوگل جستجو کنید.” ما هنوز این کار را انجام می‌دهیم، اما اگر به شما بگویم که این کار را می‌کنم، دروغ می‌گویم و انتظار هر چیزی غیر از نتایج بازی‌شده با سئو و هرزنامه را دارم که اغلب بی‌فایده هستند و به وضوح محتوایی هستند که به منظور برآورده کردن درخواست من ایجاد شده‌اند. جستجوی گوگل برای مدتی بسیار طولانی بوده است زیرا گوگل به بدترین‌های صنعت محتوا اجازه می‌دهد از آن استفاده کنند.

امروز گوگل اعلام کرد چیزی که به نظر می رسد یک به روز رسانی بزرگ برای جستجو است که “به روز رسانی اصلی مارس ۲۰۲۴” نامیده می شود. این به‌روزرسانی اصلی جدید (و همچنین به‌روزرسانی هرزنامه مارس ۲۰۲۴) سعی می‌کند با نمایش «مفیدترین اطلاعات» محتوای غیراصلی را در نتایج کاهش دهد. همچنین هدف این است که محتوای «پایین‌ترین کیفیت» را از «جستجو» که ممکن است مربوط به سایت‌های منقضی شده‌ای باشد که افراد برای نتایج هرزنامه تغییر کاربری داده‌اند، حفظ کند.

گوگل به افکار و تغییرات خود در اینجا اشاره کرد و گفت که آنها معتقدند این به روز رسانی اصلی مارس ۲۰۲۴ “محتوای بی کیفیت و غیراصلی را در نتایج جستجو تا ۴۰٪ کاهش می دهد.” اگر آنها بتوانند به آن دست یابند، بسیار مهم به نظر می رسد.

آنها سایت هایی را هدف قرار می دهند که “احساس می کنند برای موتورهای جستجو به جای افراد ایجاد شده اند” و ممکن است تجربه کاربری ضعیفی داشته باشند یا مفید نباشند. اساساً، اگر محتوا صرفاً برای «تطابق با سؤالات جستجوی بسیار خاص» ایجاد شده باشد، می‌تواند در رتبه‌بندی نتایج جستجو حذف شود.

و در مورد هرزنامه، گوگل می گوید که در حال به روز رسانی سیاست های هرزنامه خود است تا بتواند اقدامات هدفمندتری را در مورد سایت هایی که از قوانین سوء استفاده می کنند انجام دهد. آنها به طور خاص اشاره می کنند که می خواهند به دنبال “صفحه هایی باشند که وانمود می کنند به جستجوهای محبوب پاسخ می دهند اما محتوای مفید ارائه نمی دهند.” آنها همچنین طرفدار سایت‌هایی نیستند که محتوای با کیفیت پایین از طرف شخص ثالث را میزبانی می‌کنند که هدف آن تقویت سایت میزبان است. و در نهایت، آنها در مورد افرادی که دامنه های منقضی شده خریداری می کنند و سپس از جایگاه گوگل خود سوء استفاده می کنند با زباله های بی کیفیتی که به دلیل سابقه دامنه رتبه بندی می شوند، می دانند.

همه اینها به نظر می رسد که می تواند تغییرات معنی داری را در جستجوی Google ایجاد کند، اما زمان مشخص خواهد کرد. با شروع انتشار این به‌روزرسانی، جستجو ممکن است برای مدتی عجیب و غریب شود تا اینکه رتبه‌بندی‌های جدید منتشر شود.

امیدواریم این تغییرات به طور تصادفی در دسته ای از ناشران کوچک رخ ندهد و همه ما را به فراموشی بسپارد.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/05/google-search-update-will-reduce-low-quality-content-by-40/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *