برنامه تلفن Google برای دریافت ویژگی جستجوی شماره از رویاهای ما

چند بار اخیراً یک تماس تلفنی با دستگاه شما برخورد کرده است و شما آن را نادیده می گیرید، فقط بلافاصله شماره را در گوگل جستجو می کنید تا ببینید آیا مهم است یا چیزی که باید پاسخ می دادید؟ روزانه انجامش میدم با این حال، روند تحقق آن می تواند بسیار ساده تر باشد. به نظر می‌رسد Google این فرآیند را درک می‌کند و ممکن است به زودی به ما نهایی را بدهد جستجو میانبر.

توسط غواص برنامه Google مشاهده شد AssembleDebug در به‌روزرسانی اخیر بتای Google Phone (127.0.620688474)، یک دکمه جدید «Lookup» در گزارش تماس‌های اخیر برای شماره‌هایی که در فهرست مخاطبین شما نیستند و ممکن است بخواهید جستجو کنید ظاهر شده است. در تصویر زیر می‌توانید ببینید که چگونه به نظر می‌رسد.

اگر این دکمه برای شما ظاهر شود، وقتی روی یک شماره ناشناخته در تاریخچه تماس خود در کنار میانبرهای افزودن مخاطب، پیام و سابقه ضربه بزنید وارد می‌شود. با انتخاب Lookup، تلفن شما درخواستی را از برنامه‌ای که می‌تواند چنین کاری را انجام دهد، مانند جستجوی Google، ارسال می‌کند. میانبر Lookup برای کپی کردن شماره با نقل قول در اطراف آن ظاهر می شود و سپس جستجو را انجام می دهد.

برنامه تلفن Google برای دریافت ویژگی جستجوی شماره از رویاهای ما

ما نمی دانیم که آیا یا چه زمانی این می تواند به طور گسترده برای من و شما منتشر شود یا خیر. ما به تازگی آن را دریافت کردیم چند هفته پیش ویژگی پیکسل مارس کاهش یافت و نیستند منتظر به‌روزرسانی بزرگ دیگر تا ژوئن هستیم. آیا گوگل می تواند قبل از آن این ویژگی را در گوشی های ما قرار دهد؟ آنها کاملاً می توانستند. در واقع، از آنجایی که این بخشی از برنامه Google Phone (“تلفن توسط Google”) است، یک برنامه انحصاری پیکسل نیست. در واقع نمی‌دانم که آیا این می‌تواند به عنوان یکی از آن ویژگی‌های اندرویدی باشد که گوگل از آن برای نشان دادن چقدر عالی اندروید به عنوان یک پلتفرم برای همه دستگاه‌ها استفاده می‌کند.

از آنجایی که این مورد در یک نسخه بتا مشاهده شد، ممکن است بخواهید به برنامه بتا برنامه Google Phone بپیوندید اینجا.

بچه ها، در حین خواندن این مطلب چقدر هیجان انگیز هستید؟

// پیونیک وب


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/05/google-pixels-phone-app-might-get-easy-lookup-number-feature/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *