برنامه تلویزیونی لایو اکشن فاینال فانتزی ۱۴ مرده است

یک سریال تلویزیونی زنده بر اساس دیگر اتفاق نمی افتد به گفته دینش شمداسانی، یکی از بنیانگذاران Hivemind، یکی از شرکت های سازنده، این پروژه اکنون مرده است.

شمداسانی می‌گوید: «ما یک فیلم‌نامه آزمایشی خارق‌العاده از بن لوستیگ و جیک تورنتون را به همراه یک طرح چند فصلی که با دونده‌های ما ساخته‌اند، تهیه کردیم، اما در کل رد شدیم.» همانطور که توسط یوروگیمر. “اندازه و مقیاس مورد نیاز برای انجام درست آن برای کسی که بخواهد ریسک کند بسیار زیاد است.”

آمازون که یک میلیارد دلار برای نمایش تلویزیونی ارباب حلقه ها هزینه کرد اما به سختی در ذات فرهنگی تاثیرگذار بود، به نظر می‌رسید که به اجرای پروژه نزدیک‌تر شده بود. بدیهی است که تصمیم به عدم حضور در کشتی گرفته است.

به گفته تورنتون، فیلمنامه نویس، کووید-۱۹ همچنین در مقابل شانس های نمایش بازی کرد. تورنتون، «ما آن را درست زمانی که استودیوها شروع به بستن زیپ‌های کیف‌شان کردند، بیرون آوردیم .

سریال بود به عنوان یک تلاش مشترک بین Hivemind (که سریال Netflix را می سازد ) و تلویزیون سونی پیکچرز. اگرچه سونی مالک حقوق فاینال فانتزی – یعنی Square Enix – نیست – سری فاینال فانتزی نزدیک به پلی استیشن است.

سونی در چند سال اخیر در تطبیق سایر بازی‌های پلی‌استیشن برای نمایشگرهای بزرگ و کوچک موفق بوده است، مانند و . اما به نظر می رسد که تبدیل یک MMO گسترده به یک برنامه تلویزیونی خیلی کار سختی بود.

احتمالاً این کمکی نمی کند فاینال فانتزی ۱۴ بازی پایه است . آنقدر که بازیکنان می توانند به آن پرداخت کنند و به چیزهای خوب برسید شبیه به تماشای یک فصل و نیم از یک برنامه تلویزیونی قبل از شروع واقعی است. شاید Hivemind و Sony باید سعی کنند یک بازی Final Fantasy را که در خارج از دروازه خوب است، اقتباس کنند، مانند FF16.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-final-fantasy-14-live-action-tv-show-is-dead-210614482.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/the-final-fantasy-14-live-action-tv-show-is-dead-210614482.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *