برنامه تناسب اندام Strava اکنون به شما امکان می دهد به سایر کاربران پیام دهید

Strava، برنامه ای برای ردیابی فعالیت هایی مانند پیاده روی و دویدن، اکنون در دسترس است به سمت تبدیل شدن به یک برنامه رسانه اجتماعی بالفعل برای علاقه مندان به تناسب اندام. کاربران اکنون می توانند سایر پیام های پروفایل Strava را به صورت چت مستقیم و یا به صورت گروهی ارسال کنند.

کاربران Strava می‌توانند با این پلتفرم ارتباط برقرار کنند تا مسیرها یا فعالیت‌های دقیق را برای دیگران ارسال کنند و انجام کارهایی مانند هماهنگ کردن اجراهای اجتماعی در برنامه را ممکن می‌سازد. پیش از این، ورزشکاران در Strava مجبور بودند برای بحث در مورد رویدادهای ملاقات در برنامه در پلتفرم های دیگر مانند WhatsApp یا Facebook از پلت فرم خارج شوند.

ویژگی تنظیمات چت را می توان مدیریت کرد تا کاربر بتواند پیام هایی را به و از حساب های مشترک یا حساب هایی که قبلاً دنبال می شوند ارسال یا دریافت کند. شما همچنین می توانید انتخاب کنید که هیچ کس نتواند به شما پیام بدهد مگر اینکه شما شروع کنید . برای چت‌های گروهی، سازندگان می‌توانند شرکت‌کنندگان را اضافه یا حذف کنند و به اعضا اجازه دهند در صورت تمایل، دیگران را دعوت کنند یا مکالمه را ترک کنند. برای تعمیق بیشتر تعاملات، Strava همچنین شامل ویژگی هایی مانند واکنش به پیام ها با گیف یا لایک است.

Strava که ادعا می کند بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر دارد و ۴۰ میلیون فعالیت (مانند ۵K دویدن یا رویدادهای دوچرخه سواری) بارگذاری شده در هفته دارد، تلاش کرده است به چیزی بیش از یک ابزار ردیابی برای دوندگان و دوچرخه سواران تبدیل شود. پیام رسانی ظرفیت برنامه را برای بیشتر شدن آن افزایش می دهد برای افرادی که همفکری بر تناسب اندام دارند تا در زندگی واقعی گرد هم آیند. ایجاد یک ابزار چت مطابق با دیگر پیشنهادات Strava در مجاورت رسانه های اجتماعی است که قبلاً حذف شده بودند، مانند زمانی که به کاربران برنامه امکان مدیریت را می داد. . اخیرا، Strava حتی جریان موسیقی را یکپارچه کرده است و بخشی از آن را ساخته است در تلاش برای ادامه رشد پایگاه و پیشنهادات خود برای کاربران رایگان قابل دسترسی است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/fitness-app-strava-now-lets-you-message-other-users-174202523.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/fitness-app-strava-now-lets-you-message-other-users-174202523.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *