برنامه جدید Pokémon TCG Pocket بسیار اعتیاد آور خواهد بود

اگر در روزهای اولیه جمع‌آوری کارت پوکمون در اطراف بودید، مطمئن نیستم که وقتی یک کارت جدید تهیه می‌کردید، احساس بهتری در کودکی وجود داشت. یا با کلاهبرداری از یک بچه در زمین بازی با تجارت بد یا باز کردن یک بسته تقویت کننده، جمع آوری کارت های پوکمون زانوهای زنبور بود. برای طولانی‌ترین زمان، هیچ بازی دیجیتالی از آن تجربه وجود نداشت، اما در طول سال‌ها، Pokemon Company در بازسازی این حس با بازی‌هایی مانند Pokemon GO بهتر شده است.

این هفته، جدید اعلام شد Pokemon TCG Pocket این برنامه در راه است، و با توجه به فضایی که در تریلر به دست می‌آوریم، صرفاً مربوط به جمع‌آوری کارت‌ها به شکل دیجیتال است، سپس اگر به این نوع کار علاقه دارید، شاید بازی را انجام دهید. در این اطلاعیه توضیح داده شده است، بازیکنان می‌توانند هر روز دو بسته تقویت‌کننده رایگان باز کنند، با تجربه‌ای مشابه آنچه ما در گذشته بسته‌های باز را پاره می‌کردیم. کارت‌ها بسیار نادر هستند و بازیکنان حتی می‌توانند کارت‌های خود را مبادله کنند. برای کسانی که تمایل دارند، حتی می توانید کارت هایی را که جمع آوری می کنید بازی کنید. به اندازه کافی خنده دار است، من تا به حال حتی یک بازی پوکمون بازی نکرده ام و شک دارم که تنها باشم، اما جنبه جمع آوری آن مرا به خود مشغول کرده است.

ما هنوز تاریخ انتشار رسمی نداریم، اما این برنامه در سال ۲۰۲۴ برای اندروید و iOS در دسترس خواهد بود.

تریلر زیر را تماشا کنید تا احساسی از تجربه برنامه داشته باشید. خیلی خوب به نظر می رسد. به محض اینکه برای دانلود در دسترس شد، شما را به‌روزرسانی خواهیم کرد. و اگر کسی بخواهد به من کمک کند تا آثار هنری OG Gyarados یا Alakazam را به شکل دیجیتال دریافت کنم، از آن سپاسگزار خواهم بود.

// شرکت پوکمون


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/27/pokemon-tcg-pocket-app-coming-to-android-this-year/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *