برنامه روزانه خود را با ۳۰ درصد تخفیف در Temu تقویت کنید

محصولاتی که باعث شادی می شوند، لزوماً اقلامی نیستند که قیمت بالایی داشته باشند. بیشتر اوقات، این چیزهای کوچک مانند ابزارها و لوازم جانبی هستند که ما را منظم نگه می دارند و زندگی ما را روان تر می کنند.

اگر به دنبال مقداری الهام هستید، Temu یک بازار آنلاین است که مملو از لوازم جانبی فنی، لوازم خانگی هوشمندانه و راه حل های سازماندهی است.

قیمت ها در حال حاضر به طرز چشمگیری پایین است، اما در حال حاضر، کاربران جدید می توانند حتی بیشتر با آن صرفه جویی کنند ۳۰ درصد تخفیف برای سفارشات ۳۹ دلار و بالاتر با کد USNEW30 یا ۱۰ درصد تخفیف در کل سایت با کد USNEW10. در اینجا فقط چند مورد است که ما در حال جمع آوری هستیم:

وسایل بازی خود را شلوغ کنید

کیت لوازم جانبی ذخیره سازی برای بازی

۲۹٫۸۷ دلار (۲۱٫۲۱ دلار با کد USNEW10 یا ۲۰٫۹۱ دلار با کد USNEW30 برای سبدهای ۳۹ دلار یا بالاتر)



گیمرها، و آنهایی از ما که ممکن است با گیمرها زندگی کنیم، به خوبی می‌دانیم که کنترل‌کننده‌ها، بازی‌ها، سیم‌ها و کارت‌ها با چه سرعتی روی هم چیده می‌شوند و در اطراف تلویزیون به هم ریخته می‌شوند.

این کیت لوازم جانبی برای بازی های شمابه عنوان مثال، با یک داک برای کنسول، ایستگاه های شارژ برای چهار کنترلر، ذخیره سازی برای ۱۲ کارت بازی و موارد دیگر به همه این درهم ریختگی ها پایان می دهد.

لوله کشی آن را گرم نگه دارید

Smart Mini USB Cup Warmer

۱۰٫۷۸ دلار (۹٫۷۰ دلار با کد USNEW10 یا ۷٫۵۵ دلار با کد USNEW30 برای سبدهای ۳۹ دلار یا بالاتر)



اگر در حال تقلا برای پذیرش این هستید که فصل سرد دم در حال پایان است، این شایان ستایش است مینی فنجان گرم کن برای تو است.

شبیه یک زیر لیوانی، به راحتی به یک منبع تغذیه USB متصل می شود تا قهوه شما را در دمایی دلپذیر، چه گرم و چه در لوله داغ، حفظ کند. شما می توانید یکی از سه رنگ را انتخاب کنید، و از آنجایی که بسیار مقرون به صرفه است، می توانید به راحتی یک زوج را بگیرید تا از جابجایی آن از دفتر خانه به محل کار یا مدرسه خودداری کنید.

تا کنید، شارژ کنید، تکرار کنید

ایستگاه شارژ سریع ۳ در ۱

۱۳٫۴۱ دلار (۱۲٫۰۷ دلار با کد USNEW10 یا ۹٫۳۹ دلار با کد USNEW30 برای سبدهای ۳۹ دلار یا بالاتر)



دیگر هرگز زنگ هشدار خود را به دلیل شارژ باتری از دست ندهید. این ایستگاه شارژ شامل یک پایه برای تلفن، ساعت و هدفون شما، به علاوه یک چراغ خواب است تا بتوانید همه دستگاه های خود را به طور همزمان شارژ کنید.

مشتریان شارژرها را به دلیل سرعت آنها تحسین می کنند و طراحی سبک وزن دستگاه را برجسته می کنند که باعث می شود بدون زحمت قابل حمل باشد. به علاوه، در شش رنگ مختلف ارائه می شود تا شارژر شما را با دکوراسیون شما مطابقت دهد.

در دنیایی که چیزهای کوچک اغلب بیشترین لذت و راحتی را به همراه دارند، تخفیف های فریبنده Temu ارتقاء زندگی روزمره خود را بیهوده تبدیل کنید. چه فضای بازی خود را شلوغ کنید، چه لوله کشی قهوه خود را گرم نگه دارید یا از راه حل های شارژ کارآمد استفاده کنید، Temu شما را تحت پوشش قرار می دهد – همه اینها با قیمت های بسیار پایین. این معاملات خارق العاده را از دست ندهید تا کارهای روزمره خود را تقویت کنید!

موضوعات
ابزارک ها

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/ad/deals/temu-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *