برنامه فیلم دزدان دریایی که به عنوان تست بینایی مبدل شده بود، وارد فروشگاه برنامه شد

یک اپلیکیشن تست بینایی به نام «کیمی» با ویژگی نه چندان پنهان فیلم غیرقانونی اخیراً از تیم بررسی اپل عبور کرده و در نهایت به رتبه هشتم در لیست برترین برنامه‌های سرگرمی رایگان رسیده است.

برنامه فیلم دزدان دریایی که به عنوان تست بینایی مبدل شده بود، وارد فروشگاه برنامه شد
همانطور که توسط آستانهکیمی اپ استور این فهرست ادعا می‌کرد که این برنامه‌ای است که بینایی شما را آزمایش می‌کند، اما پس از دانلود و نصب، به یک رابط تلویزیونی و فیلم واضح برای دانلود و تماشای محتوای غیرقانونی باز می‌شود. هیچ تلاشی برای پنهان کردن هدف واقعی برنامه در پشت نوعی رابط تست بینایی وجود نداشت، که این سوال را مطرح می کند که چگونه از تیم بررسی App Store عبور کرده است.

در توضیحات اپ استور به مقایسه دو تصویر به عنوان تست بینایی، تماشای مناظر و بازی اشاره شده است، اما هیچ یک از این ویژگی ها در برنامه وجود نداشت.

برای برنامه‌ای که بر محتوای غیرقانونی متمرکز شده بود، Kimi مجموعه‌ای از ویژگی‌های کامل داشت. فیلم‌های برتر، گزینه‌های جستجو، پیشنهادات پیشنهادی، بازی‌ها و موارد دیگر را با تبلیغات برای اهداف کسب درآمد ارائه می‌کرد. این اپلیکیشن برای اولین بار در ماه سپتامبر تایید شد و برای چندین ماه در اپ استورهای iOS و macOS بدون توجه اپل در دسترس بود.

اپل این برنامه را امروز صبح پس از آن حذف کرد آستانه در مورد آن نوشت و دیگر در دسترس نیست.

این دومین بار در هفته گذشته است که اپ استور اپل تیتر خبرها برای تایید مشکوک اپلیکیشن ها شده است. پنجشنبه گذشته، برنامه مدیریت رمز عبور محبوب LastPass هشدار یک برنامه جعلی “LassPass” را که طراحی و مجموعه ویژگی های آن را تقلید می کرد، به صدا درآورد. اپل حدود یک روز پس از به اشتراک گذاشتن این خبر در سایت های رسانه ای، این اپلیکیشن را متوقف کرد.

برچسب ها: اپ استور


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/13/pirated-movie-was-in-app-store/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *