برنامه موبایل الکسا شما در نهایت به لطف به روز رسانی اخیر منطقی تر می شود

برنامه موبایل الکسا شما در نهایت به لطف به روز رسانی اخیر منطقی تر می شود

آمازون برنامه موبایل الکسا خود را با تمرکز بر بهبود چیدمان نرم افزار و سازماندهی مجدد بخش های کلیدی دوباره طراحی کرده است.

این غول فناوری در طول سال ۲۰۲۳ تغییراتی را در الکسا ایجاد کرده است، مانند زمانی که یک نوار میانبر خانه جدید اضافه کرد. اما آمازون به جای تغذیه قطره ای کاربران، ظاهراً این کار را مناسب دید بقیه به روز رسانی را منتشر کنید در یک فشار بزرگ

اولین چیزی که متوجه خواهید شد این است که تب Home ساختارمندتر از قبل است. همانطور که TheVerge اشاره می کند، برنامه قدیمی مجموعه‌ای تصادفی از موارد «مرتبط‌ترین» و «اخیراً استفاده‌شده» را در برگه صفحه اصلی داشت. چیدمان بیشتر با چرخ و فلک میانبرها در بالا، بخش Activity در وسط و موارد دلخواه در پایین فضای زیادی را اشغال می کند، تقسیم بندی شده است.

طبق گفته آمازون، Shortcuts «دستگاه‌ها را بر اساس دسته‌بندی سازماندهی می‌کند و» ویژگی‌های معمولی مانند روتین‌ها را نمایش می‌دهد. اگر از ویژگی‌های خاصی استفاده نمی‌کنید، کاربران می‌توانند چرخ فلک را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنند. آن منطقه حتی وضعیت فعلی وسایل خانه هوشمند شما را به شما نشان می دهد. با این حال، در دسترس بودن بازخوانی وضعیت کمی عجیب است. این اعلامیه بیان می‌کند که ابتدا برای کاربرانی که «۲۰ دستگاه یا کمتر» دارند، پیش از اینکه در ماه‌های آینده به دیگران گسترش یابد، ارائه می‌شود.

اطلاعات به راحتی در دسترس است

کارت‌های فعالیت «اطلاعات حساس به زمان» مانند یادآوری‌ها یا هشدارهای آتی را نمایش می‌دهند. با نگاهی به تصویر پیش نمایش، رویدادهای آینده در جلو قرار می گیرند. بقیه موارد پنهان می‌شوند، اگرچه می‌توانید روی See All ضربه بزنید تا منو بزرگ شود.

موارد دلخواه دسترسی سریع به دستگاه هایی که اغلب استفاده می شوند را ارائه می دهند، بنابراین می توانید با یک ضربه آنها را کنترل کنید. در زمان نگارش این مقاله، هشت نوع دستگاه از جمله چراغ‌های هوشمند، قفل‌ها و دوربین‌ها پشتیبانی می‌شوند. آمازون می گوید برنامه هایی برای گسترش این لیست در آینده دارد.

صفحه Devices نیز اصلاح شده است و عملاً به منوی تنظیمات جدید برنامه تبدیل شده است. گروه‌هایی که در بالای این صفحه قرار دارند، برای پیکربندی آسان‌تر، تمام سخت‌افزارهای متصل را در اتاق خانه با هم جمع می‌کنند. اما اگر ترجیح می دهید آنها را به صورت جداگانه تغییر دهید، هر ابزار در لیست زیر ظاهر می شود. آمازون همچنین برای ارتقاء عملکرد جستجوی نرم افزار وقت گذاشت. اکنون می‌توانید دستگاه‌ها را بر اساس حروف الفبا، تاریخ اضافه شدن، نام آنها یا با استفاده از کلمات کلیدی خاص مرتب کنید.

دسترسی

اپلیکیشن آپدیت شده الکسا راه خود را به اندروید و آی او اس باز کرده است، با این حال باید اشاره کنیم که این دومی دارای یک ویژگی انحصاری به نام خواهد بود. نمای نقشه.

این ابزار یک پلان دیجیتالی از خانه شما ایجاد می کند و سپس تمام وسایل خانه هوشمند متصل شما را پین می کند تا بتوانید ببینید همه چیز در کجا قرار دارد. این فقط برای یک گروه منتخب به عنوان پیش نمایش در ایالات متحده در دسترس خواهد بود. هیچ اطلاعاتی در مورد زمان انتشار گسترده یا عرضه آن به اندروید وجود ندارد، اگرچه ما از آمازون برای جزئیات بیشتر درخواست کردیم. این داستان متعاقبا به روز رسانی خواهد شد.

تا زمانی که پاسخ ما را بشنویم، لیست TechRadar را بررسی کنید بهترین اسپیکرهای هوشمند برای سال ۲۰۲۳

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/software/your-alexa-mobile-app-finally-makes-more-sense-thanks-to-a-recent-update

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *