برنامه های ProtonVPN در یک معامله جمعه سیاه تا ۶۰ درصد تخفیف دارند

ProtonVPN در حال اجرا است فروش جمعه سیاه در خدمات VPN خود، از جمله یک برنامه ۳۰ ماهه با ۶۰ درصد تخفیف، یا در مجموع ۱۲۰ دلار. این مبلغ به ۴ دلار در ماه برای دو سال و نیم دسترسی می رسد و ۱۸۰ دلار از پرداخت هزینه کامل صرفه جویی می کند. Proton VPN مال ماست سرویس VPN مورد علاقه و برخلاف اکثر سرویس‌های VPN که به طور مداوم تبلیغات را اجرا می‌کنند، پروتون به ندرت میزبان فروش است. ایمیل آنها و خدمات دیگر تخفیف هم می بینند

در آزمایشات ما، ProtonVPN با نمرات بالا گذرانده شد – اما اکثر خدمات دیگر نیز همینطور. آنچه ProtonVPN را متمایز می کند، امنیت کلی و حفاظت از حریم خصوصی آن است. این شرکت مستقر در سوئیس از یک خط مشی عدم ثبت گزارش مستقل حسابرسی شده استفاده می کند و ثابت کرده است که با درخواست های مجری قانون برای افشای داده ها مطابقت ندارد. همچنین بر اساس یک کد منبع باز است و آسیب پذیری های احتمالی را از طریق یک مقام رسمی فاش می کند برنامه بررسی همتا. به علاوه، ما استفاده از آن را آسان یافت.

در حالی که یک نسخه رایگان وجود دارد، طرح پلاس که در حال فروش است به سرورهای بیشتری با مکان‌هایی در بیش از ۶۵ کشور دسترسی می‌دهد و به شما امکان می‌دهد سرویس را در ۱۰ دستگاه در یک زمان اجرا کنید. آن را با نسخه رایگان مقایسه کنید که فقط در سه کشور سرور دارد و هر بار فقط از یک دستگاه محافظت می کند.

شایان ذکر است که فروش بلک فرایدی پروتون تا تمام خدمات آناز جمله Proton Mail که ما داریم توصیه شده در راهنماهای ما، و Proton Unlimited، که به شما امکان دسترسی به VPN، Mail، Calendar، Drive و Pass، مدیر رمز عبور شرکت را می دهد. برنامه همه چیز به ۱۰۵ دلار برای سال کاهش یافته است که به کمتر از ۹ دلار در ماه می رسد.

راهنمای خرید جمعه سیاه شما: همه را ببینید پوشش جمعه سیاه یاهو، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری جمعه سیاه. در مورد بیاموزید ترندهای جمعه سیاه در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات جمعه سیاه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش جمعه سیاه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/protonvpn-plans-are-up-to-60-percent-off-in-a-black-friday-deal-153355317.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/protonvpn-plans-are-up-to-60-percent-off-in-a-black-friday-deal-153355317.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *