برنامه Google Drive به‌روزرسانی شده برای دسک‌تاپ ابزاری برای بازیابی فایل‌های از دست رفته ارائه می‌دهد

بود گزارش شده است در اواخر نوامبر، گوگل درایو برای دسکتاپ (v84.0.0.0-84.0.4.0) یک مشکل همگام‌سازی داشت که باعث ناپدید شدن چند ماه یا حتی سال‌ها فایل‌ها شد. اگر به اندازه کافی بدبخت بودید که بخشی از این هستید "زیر مجموعه کوچک" از کاربران، بالاخره یک خبر خوب وجود دارد. در آخرین نسخه از برنامه Drive برای دسکتاپ (نسخه ۸۵٫۰٫۱۳٫۰ یا بالاتر)، می‌توانید از طریق چند مرحله به ابزار بازیابی فایل دسترسی پیدا کنید: به نوار منو یا سینی سیستم بروید، روی نماد Drive برای دسک‌تاپ کلیک کنید، دکمه را فشار داده و نگه دارید "تغییر مکان" کلید و کلیک کنید "تنظیمات،" و سپس شما قادر خواهید بود ضربه بزنید "بازیابی از پشتیبان گیری" 

از آنجا، باید یک اعلان را ببینید "بهبودی آغاز شده است" و امیدوارم شما یک "بازیابی کامل است" بعد از مدتی پیام دهید سپس یک پوشه جدید به نام پیدا خواهید کرد "بازیابی گوگل درایو" حاوی فایل های همگام نشده روی دسکتاپ شما.

با این حال، موفق باشید، زیرا گوگل انتظار ندارد این روش برای همه کارساز باشد. "اگر سعی کرده‌اید ابزار بازیابی را اجرا کنید و با مشکلاتی روبرو هستید، بازخورد خود را از طریق برنامه Drive برای دسک‌تاپ با هشتگ «#DFD84» ارسال کنید و مطمئن شوید که کادر مربوط به گزارش‌های تشخیصی را علامت بزنید." این شرکت در مورد صفحه پشتیبانی. همچنین دستورالعمل‌هایی برای کسانی که ترجیح می‌دهند با رابط خط فرمان، پشتیبان‌گیری ویندوز و پشتیبان‌گیری Time Machine تلاش کنند، وجود دارد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/updated-google-drive-for-desktop-offers-a-recovery-tool-for-missing-files-042758933.html?src=rss ظاهر شد.


منبع: https://www.engadget.com/updated-google-drive-for-desktop-offers-a-recovery-tool-for-missing-files-042758933.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *