برنامه Google Pay شما در ۴ ژوئن خاموش می شود

گوگل امروز اعلام کرد که در حال تنظیم است Google Pay برنامه در ایالات متحده، به این معنی که همه باید آن را دانلود و فعال کنند کیف پول گوگل برنامه برنامه Google Pay که گفته می‌شود حرکتی برای کمک به ساده‌سازی تجربه برنامه‌های پرداخت است، اساساً در ابتدا تمام عملکرد خود را از دست می‌دهد. ۴ ژوئن ۲۰۲۴.

پس از فرا رسیدن ۴ ژوئن، دیگر نمی‌توانید موجودی Google Pay خود را مدیریت کنید یا پرداخت‌های همتا به همتا (P2P) ارسال کنید. با این حال، Google Pay سایت اینترنتی پس از تاریخ ۴ ژوئن همچنان برای مدیریت وجوه در دسترس خواهد بود. در زیر ما ۲ مورد برتر گوگل را که باید در مورد آنچه در ۴ ژوئن اتفاق می افتد بدانید، قرار داده ایم.

چه چیزی میخواهید بدانید

  • موجودی Google Pay خود را تا ۴ ژوئن از برنامه Google Pay مدیریت کنید: می‌توانید تا ۴ ژوئن ۲۰۲۴ از نسخه ایالات متحده برنامه Google Pay برای مشاهده و انتقال موجودی Google Pay خود به حساب بانکی‌تان استفاده کنید. بعد از ۴ ژوئن ۲۰۲۴ می‌توانید به مشاهده و انتقال وجوه خود به حساب بانکی خود ادامه دهید وب سایت Google Pay. بیشتر بدانید انتقال پول از Google Pay.
  • تغییرات در پرداخت های همتا به همتا: از ۴ ژوئن ۲۰۲۴، دیگر نمی‌توانید از طریق نسخه ایالات متحده برنامه Google Pay از دیگران پول ارسال، درخواست یا دریافت کنید.

اگر شما هم مثل من هستید، می‌توانید از Google Pay برای انتقال پول به یکی از دوستانتان استفاده کنید، بنابراین به تاریخ ۴ ژوئن توجه کنید. دیگر نمی‌توانید این کار را در برنامه Google Pay انجام دهید. در حال حاضر، هیچ سیستم پرداخت P2P در Google Wallet وجود ندارد، بنابراین از هم‌اکنون، ما نمی‌دانیم چه اتفاقی در آنجا می‌افتد. فکر کنم اونوقت همه مون بریم ونمو؟

یکی پینگ کنه توسط گوگل کشته شد مردم، چون سنگ قبر جدیدی برای شروع حکاکی داریم.

// گوگل [۲]


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/22/google-pay-app-shutting-down-june-4-get-your-google-wallet-ready/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *