برنامه Juno یوتیوب را به Apple Vision Pro می آورد زیرا گوگل این کار را نمی کند

توسعه دهنده کریستین سلیگ شهرت “Apollo for Reddit” چیزی را ایجاد کرده است که گوگل نمی کند – یک برنامه اختصاصی YouTube برای Apple Vision Pro.

برنامه Juno یوتیوب را به Apple Vision Pro می آورد زیرا گوگل این کار را نمی کند
تماس گرفت جونو برای یوتیوباین برنامه به دارندگان Vision Pro اجازه می‌دهد تا پلتفرم یوتیوب را در یک رابط visionOS کاملاً تصفیه‌شده و بدون نیاز به متوسل شدن به جایگزین ضعیف، که بازدید از وب‌سایت YouTube در Safari است، مرور کنند.

پخش‌کننده ویدیو شامل کنترل‌های بومی برای تعامل با ویدیو است، از جمله تغییر اندازه برای ایجاد تجربه سینمای خانگی در اتاق نشیمن، تغییر موقعیت، کم‌نور کردن اتاق در اطراف ویدیو و موارد دیگر.

علاوه بر این، پشتیبانی از تشخیص نسبت تصویر و دکمه‌هایی برای افزایش یا کاهش سرعت پخش، تغییر زیرنویس‌ها و اشتراک‌گذاری ویدیوها وجود دارد. همانطور که از یک برنامه شخص ثالث انتظار دارید، برای استفاده از Juno به هیچ حساب YouTube نیازی نیست، و به طور خودکار تبلیغات را رد نمی کند، اما مشترکین YouTube Premium از مزایایی که با این سطح از طریق برنامه همراه است، لذت خواهند برد.

Selig هشدار می دهد که پذیرندگان اولیه برنامه ممکن است با چند اشکال مواجه شوند، زیرا او فقط توانسته است آن را در شبیه ساز Vision Pro توسعه دهد و با آن تعامل داشته باشد. اما بعید است که این موضوع برای کاربرانی که با شهرت و تعامل توسعه دهنده با افرادی که از برنامه های او استفاده می کنند آشنا هستند نگران کند. به علاوه، او امروز یک هدست Vision Pro دریافت می کند.

یوتیوب اوایل این ماه گفت که اینطور است عدم توسعه برنامه YouTube Vision Proو به برنامه YouTube iPad اجازه نمی دهد روی دستگاه اجرا شود. نتفلیکس و اسپاتیفای همین را گفته اند. نتفلیکس و اسپاتیفای در عوض از طریق سافاری، مشابه یوتیوب، قابل دسترسی خواهند بود.

جونو برای یوتیوب قیمت ۴٫۹۹ دلار است و این برنامه در حال حاضر در اپ استور در دسترس است تا دارندگان ویژن پرو نوپا آن را بررسی کنند.

برچسب ها: یوتیوب


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/02/juno-app-youtube-apple-vision-pro/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *