برنامه Threads متا در حال دریافت یک ویژگی نشانه گذاری برای ذخیره پست ها است

تاپیک ها شروع می شوند به گفته آدام موسری، مدیر اینستاگرام، یک ویژگی بوکمارک برای کاربران امکان ذخیره پست ها را می دهد. این به روز رسانی به عنوان یک “تست محدود” آغاز می شود، اما ویژگی “به شدت درخواست شده” در نهایت جایگاه دائمی در این سرویس، شرکت خواهد داشت. .

با توجه به اسکرین شات های به اشتراک گذاشته شده توسط متا، دکمه “ذخیره” در Threads بسیار شبیه به نسخه اینستاگرام این ویژگی است. کاربران می توانند از قسمت “ذخیره” تنظیمات برنامه به پست های نشانک شده خود دسترسی داشته باشند.

اگرچه امکان ذخیره پست‌ها ممکن است هیجان‌انگیزترین به‌روزرسانی به نظر نرسد، اما به سازماندهی کمی بیشتر به برنامه کمک می‌کند. Threads در حال حاضر فاقد پیام‌رسانی مستقیم، فیلتر جستجو، لیست‌ها و تعدادی ویژگی دیگر است که اغلب توسط کاربران قدرتمندی که به دنبال جایگزینی عملکرد توییتر (که اکنون به نام X شناخته می‌شود) درخواست می‌شوند.

موضوعاتی که اخیراً معرفی شده اند ، اما متا تاکنون در برابر افزودن جستجوی زمانی یا ویژگی‌های پرطرفدار مقاومت کرده است. موسری گفته است که جستجوی زمانی می تواند به راحتی توسط ارسال کنندگان هرزنامه انجام شود این ویژگی اخیراً در طبیعت مشاهده شده است. کارمندان متا نیز دارند به اشتراک گذاری تصاویر یک ویژگی که بسیار شبیه به موضوعات پرطرفدار است، اگرچه مشخص نیست که برنامه های شرکت برای آن چه می تواند باشد.

در بیانیه ای، سخنگوی متا گفت که این شرکت “به گوش دادن به بازخورد جامعه برای راه های بهبود تجربه Threads ادامه خواهد داد.” این اپلیکیشن به ۱۳۰ میلیون کاربر ماهانه، مارک زاکربرگ، رسیده است هفته گذشته او گفته است که این برنامه دارای سرویس میلیارد کاربر بعدی این شرکت باشد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/metas-threads-app-is-getting-a-bookmarking-feature-to-save-posts-194149279.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/metas-threads-app-is-getting-a-bookmarking-feature-to-save-posts-194149279.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *