برچسب‌های مستقل می‌گویند حق امتیاز صوتی فضایی Apple Music تنها به نفع بزرگترین بازیکن است.

برنامه جدید اپل برای کاهش بیشتر حق امتیاز به هنرمندانی که صدای فضایی ارائه می‌دهند، برخی از برچسب‌های مستقل را عصبانی کرده است، که استدلال می‌کنند این کار باعث می‌شود درآمدهای بالقوه از آنها به نفع شرکت‌هایی که منابع بیشتری در اختیار دارند، از بین ببرد. . اپل ماه گذشته عرضه خود را آغاز کرد به هنرمندانی که آهنگ های صوتی فضایی را در Apple Music منتشر می کنند. اما، این از همان پول ثابتی است که برای پرداخت به هنرمندانی که قالب را ارائه نمی‌کنند نیز استفاده می‌شود.

به گفته مدیرانی که با آن صحبت کردند، صدای فضایی با استفاده از فناوری Dolby Atmos تولید می‌شود FT، هزینه هر آهنگ تقریباً ۱۰۰۰ دلار بیشتر است. یک آلبوم کامل حدود ۱۰ برابر بیشتر هزینه دارد – حالا این مقدار را ضرب کنید تا صدها یا هزاران آلبومی که یک لیبل ممکن است در کاتالوگ پشتی خود داشته باشد را در نظر بگیرید. این فایننشال تایمز با مدیرانی از Begars Group، Secretly و Partisan Records، که دارای برچسب هایی هستند که هنرمندانی از جمله Vampire Weekend، Phoebe Bridgers و دیگران را نمایندگی می کنند، صحبت کرد.

یکی از مدیران گفت FT“اگر [this policy] بین ۵ تا ۱۰ درصد از درآمدهای جهانی شما را کاهش می دهد، و نه حتی به این دلیل که آهنگ ها اجرا نمی شوند، بلکه به این دلیل که شما این پول را از دست می دهید و به یونیورسال، بزرگترین بازیگر بازار می رسد، ما قطعا نگران هستیم. کسب درآمد از طریق استریم به اندازه کافی سخت است.» آنها قصد دارند با اپل این کار را انجام دهند تا به یک معامله بهتر دست یابند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/indie-labels-say-apple-musics-spatial-audio-royalties-only-benefit-the-biggest-player-211730447.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/indie-labels-say-apple-musics-spatial-audio-royalties-only-benefit-the-biggest-player-211730447.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *