بر اساس گزارش‌ها، اختلاف ۱۷۰ کارمند را اخراج می‌کند تا تمرکز ما را بیشتر کند و چابکی بیشتری را به سازمان‌مان بیاورد.

در هفته‌ای که Unity و Twitch اعلام کرده‌اند که مشاغل قابل توجهی را کاهش داده‌اند، دیسکورد به کارکنان گفته است که حدود ۱۷۰ کارمند – تقریباً ۱۷ درصد از نیروی کار خود – را اخراج می‌کند، زیرا تلاش می‌کند تمرکز ما را بیشتر کند و … چابکی برای سازمان ما.”

مانند توسط The Verge گزارش شده استکارمندان دیسکورد امروز توسط جیسون سیترون، مدیر عامل شرکت دیسکورد، در یک جلسه همه جانبه و ایمیل داخلی از این کاهش شغل مطلع شدند.

سیترون در ایمیلی که توسط The Verge به اشتراک گذاشته شده است، نوشت: «امروز ما تصمیم ناگوار و دشواری را برای کاهش ۱۷ درصدی نیروی کار Discord می‌گیریم. “این به این معنی است که ما با ۱۷۰ نفر از همکاران با استعداد خود خداحافظی می کنیم. این تصمیمی است که ما آن را ساده نگرفتیم، اما این تصمیمی است که برای خدمت بهتر به کاربران، کسب و کار و ماموریت خود در دراز مدت به آن اعتقاد داریم.”

در حالی که سیترون به کارمندان گفت آنها باید “به آنچه که با هم توانسته ایم به انجام برسانیم افتخار کنند”، او گفت که شرکت همچنین باید “با برخی از حقایق سخت روبرو شود”. او ادامه داد: “ما به سرعت رشد کردیم و نیروی کار خود را حتی سریعتر گسترش دادیم.”

سیترون گفت که کاهش مشاغل بخشی از “نیاز به تیز کردن تمرکز و بهبود روش کار با یکدیگر برای ایجاد چابکی بیشتر در سازمان” است، و افزود: “هرچند دشوار است، اما من مطمئن هستم که این ما را در بهترین موقعیت برای ادامه کار قرار خواهد داد.” ایجاد یک تجارت قوی و سودآور که محصولات شگفت انگیزی را برای کاربران ما ارائه می دهد و از ماموریت ما برای سال های آینده پشتیبانی می کند.”

همانطور که در ایمیل سیترون توضیح داده شده است، افرادی که تحت تأثیر این اخراج قرار می گیرند، به ازای هر سال کامل که در Discord مشغول به کار شده اند، پنج ماه حقوق و یک هفته اضافی، پنج ماه دیگر مزایا، سه ماه خدمات بیکاری و دسترسی مداوم به ذهنی دریافت خواهند کرد. رفاه و رشد شخصی” سرویس Modern Health تا پایان سال جاری. علاوه بر این، آنها واجد شرایط واگذاری سهام جوایز برنامه ریزی شده در ۱ فوریه خواهند بود.

Discord هنوز در مورد اخراج های گزارش شده امروز اعلام عمومی نکرده است، اما Eurogamer برای اظهار نظر با این شرکت تماس گرفته است.

گزارش امروز پس از اعلام یونیتی در روز دوشنبه منتشر شد کاهش ۱۸۰۰ شغلو تایید دیروز آن ۵۰۰ کارمند در توییچ اخراج می شوند. این یک شروع ویرانگر برای سال ۲۰۲۴ است و به دنبال سال ۲۰۲۳ است که توسط اخراج گسترده در صنعت بازیتعداد کل کارگران آسیب دیده حدود ۹۵۰۰ نفر تخمین زده می شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/discord-reportedly-laying-off-170-employees-to-bring-more-agility-to-our-organisation?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *