بر اساس گزارش‌ها، حلقه گلکسی سامسونگ بسیار سبک است و در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلفی عرضه خواهد شد

بر اساس گزارش‌ها، حلقه گلکسی سامسونگ بسیار سبک است و در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلفی عرضه خواهد شد

حتی اگر گلکسی اس ۲۴ تلفن ها غالب شدند رویداد راه اندازی Unpacked سامسونگ هفته گذشته نیز ما را مجذوب خود کرده بود افشای مختصر از حلقه گلکسی سامسونگ در پایان نمایش – و برخی از جزئیات بیشتر در مورد ابزار پوشیدنی آینده درز می کند.

به گفته تحلیلگران صنعت آوی گرینگارت (از طریق SamMobile) که ادعا می کند مدتی با حلقه هوشمند وقت گذرانده است، “به طرز مسخره ای سبک است”. به نظر می رسد که نگه داشتن این دستگاه در تمام ساعات شبانه روز روی انگشت شما مشکلی ندارد.

گرینگارت همچنین می‌گوید حلقه گلکسی در «سه پایان» و «اندازه‌های تا ۱۳» عرضه می‌شود، که ما فرض می‌کنیم اشاره‌ای به آن است. اندازه انگشتر آمریکا اندازه گیری – قطر داخلی ۰٫۸۷۴ اینچ یا ۲۲٫۲۰ میلی متر.

گرینگارت می‌گوید این ابزار پوشیدنی «آخر امسال» عرضه می‌شود، که ما انتظارش را داشتیم، اما هیچ خبری از این منبع در مورد قیمت آن وجود نداشت: هنوز «TBD» است. کاملاً محتمل است که سامسونگ هنوز تصمیم نگرفته است که این قطعه سخت افزار جدید چقدر هزینه دارد.

به زودی

گرینگارت ادامه می دهد که این حلقه “با هدف ردیابی معیارهای سلامت، تندرستی و خواب” است، بنابراین این حلقه بسیار رقیب حلقه های هوشمند موجود مانند حلقه های هوشمند است. اورا. به نظر می رسد که Samsung Galaxy Ring می تواند معیارهای مشابهی را که توسط یک ساعت هوشمند یا یک ردیاب تناسب اندام ثبت شده است، ردیابی کند.

اینها برخی از جزئیات اضافی درباره حلقه گلکسی هستند، زیرا سامسونگ تا کنون اطلاعات بسیار کمی به ما گفته است. پاتریک شومت سامسونگ این کار را کرد به TechRadar بگویید که سخت افزار “زیبا” و “آماده” است – اما در واقع تا “کمی دیرتر در سال” عرضه نخواهد شد.

پول هوشمند روی حلقه گلکسی سامسونگ خواهد بود در حدود زمان جولای راه اندازی می شودطبق شایعات قبلی که آن را در همان رونمایی قرار می دهد سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ و Samsung Galaxy Z Flip 6که منطقی خواهد بود

البته ما تمام اعلان‌های رسمی را در حین انجام آن‌ها به شما ارائه می‌کنیم – و در عین حال، شما را در جریان هر گونه اطلاعاتی که در مورد جدیدترین دسته محصولات جدید سامسونگ در دست است، قرار می‌دهیم.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/health-fitness/the-samsung-galaxy-ring-is-reportedly-very-light-and-will-come-in-multiple-sizes-and-finishes

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *