بزرگترین به‌روزرسانی پیکسل ۸ پرو، هوش مصنوعی جدید Gemini Nano Google را اضافه می‌کند

بزرگترین به‌روزرسانی پیکسل ۸ پرو، هوش مصنوعی جدید Gemini Nano Google را اضافه می‌کند

علاوه بر ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی Gemini، گوگل فاش کرد که دسامبر ۲۰۲۳ پیکسل دراپ همچنین شامل مجموعه جدیدی از ابزارهای متمرکز بر ویدئو است که مهمترین آنها Video Boost است. در Video Boost، بهبودهای مختلف متمرکز بر ویدئو وجود دارد که توسط مدل‌های پیشرفته عکاسی محاسباتی Google فعال شده‌اند. این ویژگی به گوگل اجازه می‌دهد تا چندین پارامتر ویدئو مانند رنگ، نور، تثبیت‌کننده و دانه‌بندی را تنظیم کند تا ویدیویی بسیار بهتر از فیلم اصلی ارائه کند.

یکی دیگر از موارد کلیدی افزوده به Video Boost، گنجاندن فناوری Night Sight گوگل به ویدیوها است. این ویژگی از هوش مصنوعی برای اعمال الگوریتم‌های کاهش نویز پیشرفته برای بهبود ویدیوهای ضبط‌شده در شرایط نوری کم و چالش‌برانگیز استفاده می‌کند. البته توجه داشته باشید که این ویژگی‌ها در دستگاه پردازش نمی‌شوند و کاربران را ملزم می‌کند که فیلم اصلی را در Google Photos آپلود کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های اضافه شده به Pixel 8 و Pixel 8 Pro یک Night Sight جدید در حالت Timelapse است که قابلیت‌های فوق‌العاده ضبط تایم لپس در شب سری پیکسل ۸ را بهبود می‌بخشد.

علاوه بر این، Google همچنین بهبودهایی را در Photo Unblur ایجاد کرده است، در حالی که کاربران Google Pixel Fold یک ویژگی جدید Dual Screen Preview را دریافت می‌کنند که ژست گرفتن برای عکس‌ها را آسان‌تر می‌کند. سایر موارد قابل توجه شامل توانایی استفاده از تلفن‌های هوشمند پیکسل (Pixel 6 و بالاتر) به عنوان وب‌کم، بهبود مدیریت رمز عبور Google و حالت تعمیر است که در صورت ارسال تلفن برای تعمیر، امنیت اطلاعات کاربر را تضمین می‌کند.


منبع: https://www.slashgear.com/1464242/pixel-8-pro-biggest-update-google-gemini-nano-ai/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *