بزرگترین لکوموتیوهای باتری دار جهان توسط Progress Rail راه اندازی شدند

بزرگترین لکوموتیوهای باتری دار جهان توسط Progress Rail راه اندازی شدند

در حال حاضر، Progress Rail ارقام دقیق برد خط ژول را منتشر نکرده است زیرا تنها مدل های تکمیل شده برای وظیفه سوئیچینگ محلی در نظر گرفته شده اند. چنین لوکوموتیو در طول روال عادی روزانه خود برای هیچ دوره زمانی طولانی از محوطه راه آهن خارج نمی شود، بنابراین رقم برد به اندازه محاسبه تعداد ساعاتی که می تواند کار کند مهم نیست. با این حال، ظرفیت باتری را از ۲٫۴ مگاوات ساعت تا ۱۴٫۵ مگاوات ساعت در SD70J-BB آینده تبلیغ می کند. برای برخی دیدگاه ها، یک باتری ۱۴٫۵ مگاوات ساعتی بیش از ۷۲ برابر ظرفیت باتری در IQ EV عظیم کادیلاک است.

با این همه ظرفیت، وزن زیادی به همراه دارد. وزن SD70J-BB فوق العاده ۵۴۰۰۰۰ پوند است. SH40JR که Progress Rail به مشتریان تحویل داده است ۳۵۳۰۰۰ پوند وزن دارد. در دنیای خودرو، کارتون بسیار سنگین است GMC Hummer EV با تمام وزن باتری “فقط” ۹۶۴۰ وزن دارد. برای سرعت، لوکوموتیوهای EV در ۷۵ مایل در ساعت برای SD70J و ۵۰ مایل در ساعت برای بقیه خط بالاتر می‌روند، به این معنی که بیشتر خط هنوز برای حمل و نقل کامل مناسب نیست. لوکوموتیوهای دیزلی معمولاً با سرعت بیش از ۶۰ مایل در ساعت کار می کنند.

شارژ چنین جانوری به دو صورت انجام می شود: ترمز احیا کننده که انرژی حاصل از ترمز را جذب می کند و آن را به باتری برمی گرداند و از طریق سیستم “پانتوگراف معکوس” Progress Rail که به اپراتورها اجازه می دهد زیر یک شارژر پارک کنند و باتری را شارژ کنند. شارژر ۵۰۰ کیلوواتی که اولین مشتری ژول، Pacific Harbor Line در کالیفرنیا از آن استفاده می کند، می تواند یک لوکوموتیو را به طور کامل در چهار ساعت شارژ کند.


منبع: https://www.slashgear.com/1455927/progress-rail-electric-locomotive-train-battery-powered/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *