بسته نرم افزاری Echo Show 5 و Ring Doorbell در اوایل فروش جمعه سیاه به ۶۵ دلار کاهش یافت

جمعه سیاه به سرعت نزدیک می شود، و به همراه آن فرصت های بیشتری برای بدست آوردن دستگاه های عالی برای سرقت وجود دارد. را بگیرید بسته ویدیویی زنگ در و اکو شو ۵ را زنگ بزنید، که در حال حاضر از ۱۹۰ دلار به ۶۵ دلار کاهش یافته است – فروش ۶۵ درصدی. انحصاری Prime Member با زنگ ویدیویی نسل دوم در ساتن نیکل یا برنز ونیزی در دسترس است.

نمایش اکو آمازون ۵ به شما امکان می دهد هر حرکتی را به راحتی ببینید زنگ تصویری در را به صدا درآورید بدون اینکه همیشه تلفن شما در دسترس باشد، تشخیص می دهد. زنگ ویدیوی نسل دوم جدیدترین تکرار Ring نیست (این زنگ در سال ۲۰۲۰ است)، اما همه موارد ضروری مانند ویدیوی HD 1080p را دارد. همچنین می‌تواند به تنهایی با باتری کار کند یا از شارژر خورشیدی Ring استفاده کند و به شما امکان می‌دهد مناطق خاصی را در میدان دید آن ضبط نکند. اگر زنگ در رو به محل همسایه یا چیز دیگری باشد که به حریم خصوصی شخص دیگری تجاوز کند، دومی می تواند مفید باشد.

در همین حال، نسل سوم Echo Show 5 تنها در ماه می وارد صحنه شد و ۲۰ درصد سریعتر از نسل قبلی خود است. از نظر ظاهری، کاملا شبیه است، اما از نظر صدا، صدای دوبل بیس را با سیستم بلندگوی به روز ارائه می دهد. همچنین می‌توانید از الکسا برای دیدن، گوش دادن یا صحبت کردن با هر کسی در جلوی درب خود استفاده کنید. ویژگی های اضافی شامل دوربین ۲ مگاپیکسلی، پخش موسیقی و تبدیل به یک قاب دیجیتال برای نمایش عکس های مورد علاقه شما است. این است ۹۰ دلار برای خرید به تنهاییبیشتر از هزینه های جفت در حال حاضر با هم.

راهنمای خرید جمعه سیاه شما: همه را ببینید پوشش جمعه سیاه یاهو، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری جمعه سیاه. در مورد بیاموزید ترندهای جمعه سیاه در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات جمعه سیاه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش جمعه سیاه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/echo-show-5-and-ring-doorbell-bundle-falls-to-65-in-early-black-friday-sale-114550813.html منتشر شد. ?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/echo-show-5-and-ring-doorbell-bundle-falls-to-65-in-early-black-friday-sale-114550813.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *