بعد از سامسونگ، OnePlus در آخرین به‌روزرسانی ColorOS، ویژگی‌های هوش مصنوعی را به گوشی‌های پرچمدار خود اضافه می‌کند، اما فقط در چین.

به دنبال روندی که غول‌های فناوری مانند گوگل و سامسونگ در جدیدترین پرچمداران خود ویژگی‌های هوش مصنوعی را اضافه می‌کنند، OnePlus نیز در حال آماده‌سازی برای معرفی ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به تلفن‌های هوشمند خود است، با آخرین به‌روزرسانی ColorOS در چین که در این مسیر گام‌هایی برداشته است.

در حالی که انتشار اولیه OnePlus 12، قدرتمندترین تلفن این شرکت تا به امروز، هیچ گونه قابلیت هوش مصنوعی را به نمایش نمی گذاشت، به روز رسانی ColorOS 14 نسخه PHB110_14.0.0.403 (CN01) قرار است این روایت را تغییر دهد.

یک پست اخیر در X توسط میشال رحمان، علاقه‌مند به اندروید، فاش کرد که یکی از کاربران Reddit کشف جالبی در مورد به‌روزرسانی ColorOS انجام داده است. این به‌روزرسانی، که هم برای OnePlus 12 که اخیراً عرضه شده و هم OnePlus 11 قدیمی قابل اجرا است، چندین ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی را با هدف افزایش تجربه کاربر معرفی می‌کند.

از جمله افزوده‌های قابل توجه، AI Summariser است، ابزاری که برای تولید خلاصه‌ها با استخراج اطلاعات مرتبط مانند مکان‌ها، زمان‌ها و موارد اقدام از تماس‌های تلفنی طراحی شده است.

علاوه بر این، OnePlus “AIGC Remover” را معرفی کرده است، عملکردی که یادآور پاک کن جادویی گوگل است و به کاربران اجازه می دهد اشیا یا افراد ناخواسته را از تصاویر حذف کنند.

این به‌روزرسانی علاوه بر این شامل ویژگی «خلاصه‌کننده مقاله» است که کاربران را قادر می‌سازد تا خلاصه‌ای سریع از مقالات را با لمس یک دکمه به دست آورند.

یکی دیگر از موارد افزوده قابل توجه «Breeno Touch» است، عملکردی که برای شناسایی محتوای روی صفحه و ارائه دسترسی سریع به خدمات مربوطه طراحی شده است.

توجه به این نکته مهم است که این قابلیت‌های مجهز به هوش مصنوعی در حال حاضر به نسخه‌های چینی OnePlus 11 و OnePlus 12 محدود شده‌اند.

در دسترس بودن جهانی این ویژگی‌ها برای تلفن‌ها نامشخص است و علاقه‌مندان در سراسر جهان مشتاقانه منتظر به‌روزرسانی‌های OnePlus در رابطه با گسترش این قابلیت‌های پیشرفته برای مخاطبان گسترده‌تر هستند.

همانطور که صنعت گوشی های هوشمند به دنبال بی امان نوآوری خود ادامه می دهد، ادغام هوش مصنوعی در عملکردهای روزانه دستگاه به عنوان یک روند برجسته ظاهر می شود.

(با نظر آژانس ها)


منبع: https://www.firstpost.com/tech/after-samsung-oneplus-adds-ai-features-to-its-flagship-phones-in-latest-coloros-update-but-only-in-china-13690222.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *