بلند شدن Starship SpaceX را برای دومین پرواز آزمایشی کاملاً یکپارچه خود تماشا کنید

در ساعت ۸ صبح امروز، اسپیس ایکس این کار را انجام خواهد داد یک پنجره راه اندازی ۲۰ دقیقه ای باز کنید برای استادومین پرواز آزمایشی کاملاً یکپارچه rship. اگر همه چیز در مراحل قبل از پرواز خوب پیش برود، و اگر آب و هوا همکاری کند، ما شاهد تلاش مجدد فضاپیمای این شرکت برای رسیدن به فضا خواهیم بود. اسپیس ایکس تکمیل شد اولین پرتاب کاملاً یکپارچه Starship در ماه آوریل. در حالی که موفقیت آمیز تلقی می شد، این شرکت نتوانست به تمام اهداف خود دست پیدا کند و مجبور شد به طور عمدی فضاپیما را منفجر کند، زیرا دو مرحله آن از هم جدا نشدند.

در نتیجه آن حادثه، اداره هوانوردی فدرال (FAA) داشت استوار کشتی ستاره ای در حالی که مقامات تحقیقاتی را انجام دادند. آنها دریافتند که انفجار زباله ها را در ۳۸۵ هکتار زمین پراکنده کرد، باعث باریدن بتن پودر شده در مناطقی تا ۶٫۵ مایلی شمال غربی سایت پد شد و باعث آتش سوزی در پارک ایالتی بوکا چیکا شد. FAA قبل از اینکه بتواند به شرکت اجازه پرواز مجدد با فضاپیمای قابل استفاده مجدد خود را بدهد، از اسپیس ایکس خواست تا ۶۳ اقدام اصلاحی انجام دهد.

اسپیس ایکس گفت که این پرواز با توجه به اتفاقاتی که در اولین پرواز آزمایشی استارشیپ رخ داد، چندین تغییر را اعمال خواهد کرد. آنها شامل یک سیستم جدید جداسازی مرحله داغ، یک سیستم جدید کنترل بردار رانش الکترونیکی (TVC) برای موتورهای سوپر سنگین رپتور، تقویت‌کننده‌های پایه پد و یک شعله شعله فولادی خنک‌شده با آب هستند.

پخش زنده پرتاب این شرکت از ساعت ۷:۲۴ صبح به وقت شرقی آغاز می شود در وب سایت خود و در X. اگر این بار مراحل سفینه فضایی با موفقیت از هم جدا شوند، مرحله بالایی آن قبل از پاشیدن در سواحل هاوایی در سراسر سیاره پرواز خواهد کرد.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/watch-spacexs-starship-lift-off-for-its-second-fully-integrated-test-flight-121559318.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/watch-spacexs-starship-lift-off-for-its-second-fully-integrated-test-flight-121559318.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *