بله، در حال حاضر در حال صحبت با Apple Vision Pro 2 هستیم – این که چگونه از اولی بهتر است

ما هنوز (گویا) فقط یک یا دو ماه با آن فاصله داریم اپل ویژن پروتاریخ راه اندازی که مدت ها در انتظار آن بودیم، اما شایعات در مورد آن در حال پخش است دومین هدست واقعیت ترکیبی از اپل.

به نقل از شرکت تحقیقات بازار امدیاخروجی فناوری کره الک گزارش داد که اپل در حال برنامه ریزی برای ارتقاء صفحه نمایش برای Apple Vision Pro 2 است.

جزئیات فنی سخت برای افراد عادی کمی مبهم است، اما اصل آن این است که طبق گزارش ها، اپل قصد دارد نمایشگر WOLED (با فیلتر رنگی) ویژن پرو را به صفحه نمایش RGD OLEDOS در Vision Pro 2 ارتقا دهد.

صفحه نمایش شایعه شده Apple Vision Pro 2 چگونه از نسل قبلی خود بهتر است؟

مانند MacRumors توضیح داده شد، فناوری نمایشگر Vision Pro 2 نیاز به فیلتر رنگی را خنثی می‌کند، بنابراین روشنایی بسیار بهتری را با کارایی بالاتر نسبت به هدستی که اپل قرار است در اوایل سال ۲۰۲۴ عرضه کند، تولید می‌کند.

شنیدن اینکه دنباله ویژن پرو دارای فناوری نمایشگر بهتری نسبت به نسخه اصلی است، واقعاً تکان دهنده نیست، اما دقیقاً دانستن آن چگونه بهتر خواهد بود با توجه به اینکه اولین هدست هنوز راه اندازی نشده است کمی تعجب آور است.

Omdia معتقد است که Vision Pro 2 در سال ۲۰۲۷ عرضه می شود و از یک نسخه پشتیبان پشتیبانی می کند پیش بینی قبلی از پیشگوی اپل، مینگ-چی کو. در این بین اپل ممکن راه اندازی a جایگزین ارزان تر به Vision Pro (که قرار است ۳۵۰۰ دلار قیمت داشته باشد)، اما مشخص نیست که چه زمانی و یا حتی اگر واقعاً این اتفاق بیفتد. اگر اینطور باشد، تقریباً مطمئناً ویژگی‌های نمایشگر ارتقا یافته مورد بحث در گزارش Omdia را شامل نمی‌شود، اما هی، هرگز نمی‌دانید.

ما تا سه سال دیگر متوجه خواهیم شد که آیا هر یک از اینها درست است یا خیر.

موضوعات
سیب


منبع: https://mashable.com/article/apple-vision-pro-2-display-upgrades

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *