بلوپرهای صوتی Red Dead Redemption 2 در فایل‌های بازی کشف شدند

یکی از بازیکنان Red Dead Redemption 2 در حال روت کردن در فایل های صوتی بازی بوده است و در نتیجه برخی از پشت صحنه ها را کشف کرده است.

این bloopers و فایل های صوتی به ما نگاهی کوتاه به فرآیند خلاق Rockstar می دهد، چیزی که معروف است در مورد آن بسیار مخفیانه است.

یکی از این بلاپرها توسط کانال YouTube Red Dead Redemption Stories به اشتراک گذاشته شده است (با تشکر، IGN) بازیگر هلندی بنجامین دیویس را می بیند که به طور تصادفی برای یک یا دو لحظه از شخصیت خارج می شود و – همانطور که بسیاری از ما وقتی همه چیز اشتباه می شود انجام می دهیم – عصبانیت او را با یک کلام توهین آمیز به زبان می آورد.

پخش خبر: آیا پلی استیشن ۵ پرو را خواهیم خرید؟در یوتیوب تماشا کنید

در یک کلیپ صوتی دیگر، راه رفتن بازیگران Red Dead Redemption 2 در صحنه‌ای که بازی در آن فیلم‌برداری شده بود، شنیده می‌شود و کف زیر آن‌ها می‌غرید. در حین دیالوگ نیز پژواک شنیده می شود. در همین حال، برخی از خطوطی که به نسخه نهایی راه پیدا نکردند نیز یافت شده است.

آپلود کننده ویدیو نوشت: “شاید این نزدیک ترین حالت به پشت صحنه ای باشد که می بینیم.”

این احساسی است که توسط حساب طرفداران مشهور Rockstar به اشتراک گذاشته شده است @videotechuk_. این حساب با به اشتراک گذاشتن بخشی از ویدیوی Red Dead Redemption Stories، خاطرنشان کرد که ما «از زمان Vice City هرگز واقعاً به یک blooper داخلی نزدیک نشده‌ایم» و Red Dead Redemption Stories را برای یافتن آن تحسین می‌کند.

می‌توانید ویدیوی کامل را برای خودتان در زیر مشاهده کنید (اگر فحش هلندی است که دنبال آن هستید، این اتفاق در ساعت ۳:۱۰ رخ می‌دهد). Red Dead Redemption Stories می‌گوید: «هر چیزی که قبل از آن مهر زمانی بود نیز ممکن است جالب باشد، بستگی دارد که چقدر در داستان Red Dead Redemption عمیق باشید.

صدای مخفی یک blooper را در مجموعه RDR2 نشان می دهددر یوتیوب تماشا کنید

همانطور که برای Rockstar، در حال حاضر در حال کار بر روی ورودی بعدی در سری طولانی مدت Grand Theft Auto خود است.

در حالی که ما هنوز تاریخی برای انتشار نداریم GTA 6 با این حال، توسعه دهنده اخیرا به کارکنان گفته است پنج روز در هفته به مطب بازگردید. مدیریت استودیو امنیت و بهره وری را به عنوان دلایل این تغییر ذکر کرد که از این ماه اجرایی می شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/red-dead-redemption-2-audio-bloopers-unearthed-in-game-files?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *