بلیزارد در مورد آوردن World of Warcraft به کنسول ها “همیشه” صحبت می کند

بلیزارد فاش کرده است که در نظر دارد World of Warcraft را «همیشه» به کنسول‌ها بیاورد.

در مصاحبه با رادار گیمز در BlizzCon 2023، معاون رئیس و تهیه کننده اجرایی World of Warcraft هالی لانگدیل گفت که در حالی که تیم در حال حاضر بر روی “سه توسعه” تمرکز کرده است، عضوی از خانواده بزرگ مایکروسافت به این معنی است که تیم در مورد عرضه بازی بر روی پلتفرم های دیگر صحبت می کند. “همیشه”.


تریلر اعلامی سینمایی ۲۴ Things In The War Within.

World of Warcraft در سال ۲۰۰۴ منتشر شد – که به این معنی است که ما فقط چند ماه با بیستمین سالگرد MMORPG فاصله داریم – و در تمام این مدت فقط بر روی کامپیوتر قابل پخش بوده است.

وقتی از لانگدیل پرسیده شد که آیا «تدارکات فنی یا پیچیدگی‌ها است که World of Warcraft را از ورود به کنسول بازمی‌دارد»، لانگدیل اعتراف کرد که پاسخ «بستگی به این دارد که از چه کسی بپرسید».

“فکر نمی کنم اینطور باشد [about technical issues]لانگدیل گفت: صادقانه بگویم. من فکر می کنم که ما در موقعیت خوبی قرار داریم [to port it to consoles]به همین دلیل است که ما در مورد آن صحبت می کنیم.

لانگدیل افزود: “این یک سوال پیچیده است.” و برای مخاطبان کنسول، قابلیت دسترسی به احتمال زیاد متفاوت خواهد بود.”

اگر برنامه‌های بلیزارد فراتر از گفت‌وگوها بوده است، لانگ‌دیل در حال حاضر آمادگی این را ندارد.

آنها گفتند: “در حال حاضر، ما روی حماسه روح جهانی متمرکز شده ایم.” “اما اگر این اتفاق بیفتد، ما چیزها را دوباره بررسی خواهیم کرد، اما، مرد، ما در حال حاضر به اندازه کافی برای مقابله با آن داریم.

“ما این سه بسط را داریم و بسیار در مورد آنها هیجان زده ایم. اما، بله، البته. بسیار غیر صادقانه است اگر بگوییم که ما نیستیم، مثل… البته ما در مورد آن صحبت می کنیم.” او می خندد. دوباره، قبل از اضافه کردن: “ما اکنون مایکروسافت هستیم.”

BlizzCon خبر بزرگی را برای طرفداران World of Warcraft به ارمغان آورده است زیرا MMO آماده می شود تا سال آینده بیستمین سالگرد خود را جشن بگیرد. بلیزارد نه تنها الحاق بعدی خود، The War Within را اعلام کرد، بلکه این دو را بعد از آن اعلام کردتمام فصول در حال شکل گیری در حماسه Worldsoul تازه فاش شده.


منبع: https://www.eurogamer.net/blizzard-talks-about-bringing-world-of-warcraft-to-consoles-all-the-time

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *