بلیزارد همزمان با رونمایی از Worldsoul Sega نه یک، بلکه سه نسخه جدید World of Warcraft را معرفی کرد.

کریس متزن، مدیر خلاق اجرایی Warcraft، در سخنرانی روی صحنه Blizzcon اعلام کرد حماسه روح جهانییک رویداد داستانی فراگیر برای World of Warcraft که شامل نه گسترش بعدی، بلکه سه نسخه دیگر خواهد بود که به بازی می آیند.

در اینجا سه ​​بسط جدید و آنچه متزن در مورد آنها فاش کرده است. اینها در چند سال آینده اجرا خواهند شد، اگرچه متزن همچنین توضیح داد که بلیزارد به دنبال راه‌های جدیدی برای ارائه این توسعه‌ها برای بازیکنان است، چیزی که تیم هنوز آماده صحبت در مورد آن نیست.

اولین بسط World of Warcraft جنگ درون بازیکنانی خواهند داشت که به قلب خود آزروت می روند. این شما را در تعامل با زمینی ها و نروبی ها می بیند. بازیکنان فراخوانده می شوند تا یک ضرب و شتم سلطنتی را به نیروهای شیطانی که ممکن است در راهند ارائه دهند. کلاسیک World of Warcraft.

قسمت دوم تیاو حماسه روح جهانی است نیمه شب World of Warcraft بازیکنانی که به Quel’Thalas برمی‌گردند، زیرا نیروهای void می‌خواهند Sunwell را تاریک کنند، قبیله پراکنده الف‌ها را متحد کرده و با سایه درگیر می‌شوند. حماسی مناسب است، اما سه گانه ها معمولا از سه قسمت ساخته می شوند و در نتیجه یک بسط بیشتر وجود دارد.

آنجاست World of Warcraft آخرین تایتان وارد، قسمت سوم از حماسه روح جهانی، که شما را دوباره به دنیای قدیم باز می گرداند. با رفتن به بازیکنان Northrend شاهد بازگشت تایتان های آزروت خواهیم بود. متزن می گوید که بازیکنان در آنجا با یک توطئه گسترده در مورد تایتان ها روبرو می شوند.

متزن نقش وارکرفتمدیر خلاق اجرایی ماه گذشته بود اما بخش بزرگی از ایجاد آن بود وارکرفت universe قبل از اینکه در سال ۲۰۱۶ بازنشسته شود، اما در سال ۲۰۲۲ به صورت نیمه وقت در نقش مشاور به بلیزارد بازگشت.

این حجم عظیمی از اطلاعات برای نقش آفرینی انبوه چندنفره ارجمند است، و جمعیت حاضر در Blizzcon 2023 آن را می خوردند و متزن را تشویق می کردند که او در سه الحاقیه می چرخید. World of Warcraftدهم، یازدهم و دوازدهم.

در حالی که منتظر این بسط های فوق العاده هستید، حتما ما را بررسی کنید معاملات بازی جمعه سیاه و این فوق العاده معاملات بازی ویدیویی جمعه سیاه.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/pc-gaming/blizzard-announces-not-one-but-three-new-world-of-warcraft-expansions-as-it-unveils-the-worldsoul-sega

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *