بنا بر گزارش‌ها، یوبی‌سافت پس از خاموش شدن سرور، The Crew را از کتابخانه‌های صاحبانش لغو می‌کند

پس از خاموش کردن سرورهای The Crew در پایان ماه مارس، یوبی‌سافت ظاهراً شروع به حذف مسابقه‌دهنده جهان باز از کتابخانه‌های مالکان و لغو مجوز کاربری آنها کرده است.

Ubisoft دسامبر گذشته The Crew را – که در غیر این صورت، دهمین سالگرد تولد خود را در اواخر سال جاری جشن می گرفت – از ویترین فروشگاه های دیجیتال با ناشر حذف کرد. اعلام می کند در ۳۱ مارس ۲۰۲۴ سرورهای بازی برای همیشه خاموش می شود. به دلیل ماهیت همیشه آنلاین بازی، تمام محتوای تک نفره نیز در دسترس نخواهد بود.

با این حال، طرفداران The Crew – که برخی از آنها امیدوار بودند این بازی از طریق سرورهای خصوصی ادامه یابد – از اینکه Ubisoft ظاهراً در اوایل این هفته شروع به لغو مجوزهای مالکان کرده بود، شوکه شدند و دانلود و نصب بازی را غیرممکن کرد.

پخش خبر: آیا پلی استیشن ۵ پرو را خواهیم خرید؟در یوتیوب تماشا کنید

بازیکنان گزارش کردند (با تشکر PC Gamer) Crew از کتابخانه‌های Ubisoft Connect خود خارج شده و در بخش «بازی‌های غیرفعال» جدید قرار داده شده بود، همراه با این پیام، «شما دیگر به این بازی دسترسی ندارید. چرا برای دنبال کردن ماجراجویی‌های خود فروشگاه را بررسی نمی‌کنید؟». طبق گزارش‌ها، تلاش برای اجرای مستقیم آن از دایرکتوری نصب موجود، بازی را راه‌اندازی می‌کند، اما فقط در حالت نمایشی، در حالی که نصب‌های Steam با درخواست برای وارد کردن کلید بازی مواجه می‌شوند.

نیازی به گفتن نیست که پاسخ مثبت نبوده است – یکی از نظر دهندگان در مورد الف تاپیک طولانی Reddit که در مورد اقدامات یوبی سافت بحث می کند این حرکت را “رفتار واقعاً نفرت انگیز که باید قانونی نباشد” خواند، در حالی که دیگری گفت این “غم انگیزترین و بی رحمانه ترین تصمیمی است که تا به حال در تاریخ بازی دیده ام” – با توجه بسیاری از بازیکنان به Stop Killing که اخیراً راه اندازی شده است. ابتکار بازی ها

Stop Killing Games بود توسط یوتیوبر راس اسکات تاسیس شده است در پاسخ به اعلامیه اولیه تعطیلی The Crew یوبی سافت، و هدف آن ایجاد چالش‌های سیاسی و حقوقی در برابر رخدادهای رایج فزاینده غیرقابل بازی شدن بازی‌های خریداری‌شده است.

در مورد یوبی‌سافت، زمانی که Eurogamer برای اظهارنظر در مورد تصمیمش برای لغو مجوزهای The Crew تماس گرفت، فقط به اعلام اولیه خود اشاره کرد. در ۱۴ دسامبر ۲۰۲۳ اعلام کردیم که پس از تقریبا یک دهه پشتیبانی، خدمه ۱ را در ۳۱ مارس ۲۰۲۴ از رده خارج خواهیم کرد. اگرچه می‌دانیم که این ممکن است برای بازیکنان ناامیدکننده باشد، به دلیل زیرساخت سرور و محدودیت‌های مجوز لازم بود.»


منبع: https://www.eurogamer.net/ubisoft-reportedly-revoking-the-crew-from-owners-libraries-following-server-shutdown?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *