بنا بر گزارش ها، بلاک حدود ۱۰۰۰ کارگر را اخراج می کند

بر اساس گزارش ها، آخرین شرکت فناوری قابل توجهی است که صدها کارگر را اخراج کرده است. گفته می‌شود که جک دورسی، مدیرعامل، به کارمندان اطلاع داده است که شرکت تعداد زیادی از آنها را اخراج می‌کند. ، و تیم های بنیادی (یعنی عملیات) که بیشترین تأثیر را متحمل می شوند. با توجه به الف منبع، بلاک نزدیک به ۱۰۰۰ نفر را رها می کند.

دورسی در یادداشت خود نوشت که شرکت در حال لاغرتر شدن است. آی تی از تیم Tidal در ماه دسامبر. سال گذشته، بلاک گفت که قصد دارد تعداد کارکنان خود را به حدود ۱۲۰۰۰ نفر محدود کند، که این کاهش نسبت به حدود ۱۳۰۰۰ نفر در اواخر سال ۲۰۲۳ است. Engadget برای تأیید اخراج با بلاک تماس گرفته است.

در حالی که در ابتدا انتظار می رفت این اخراج ها در یک دوره چند ماهه انجام شود، گزارش شده است که مدیران اجرایی به نفع اجرای همزمان آن ها مخالفت کردند. دورسی در یادداشت خود نوشته است: “چرا این همه چیز در یک روز اتفاق می‌افتد؟ همه این تیم‌ها به مسیری که می‌روند مطمئن بودند و آماده بودند تا در همان ۲-۳ هفته اقدام کنند.” “ما تصمیم گرفتیم که بهتر است این کار را انجام دهیم [it] به جای اینکه خودسرانه آنها را از هم جدا کنید، که برای افراد یا شرکت منصفانه به نظر نمی رسید. وقتی می دانیم که باید اقدامی انجام دهیم، می خواهیم فوراً آن را انجام دهیم، نه اینکه بگذاریم همه چیز برای همیشه باقی بماند.”

صنعت فناوری طی سال گذشته ده‌ها هزار کارگر را اخراج کرده است، از جمله هزاران نفر در این ماه تنها در شرکت‌ها از جمله ، ، ، ، ، و . همچنین روز سه شنبه مشخص شد که PayPal است اخراج حدود ۲۵۰۰ نفر.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/block-is-reportedly-laying-off-around-1000-workers-205319045.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/block-is-reportedly-laying-off-around-1000-workers-205319045.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *