بند سینه جدید گارمین در واقع با سوتین های ورزشی کار می کند

این شرکت همچنین یک ساعت هوشمند Lily به روز شده را به CES 2024 آورده است. اوه، و آن نیز در حال عرضه یک برنامه به روز شده است.

در حالی که گارمین به خاطر ساعت‌های تناسب اندام بزرگ و حجیم‌اش شناخته می‌شود، اما برای CES 2024 روش متفاوتی را در پیش گرفته است. موضوع اعلامیه‌های امسال اولویت دادن به راحتی و پوشیدن با بند سینه‌ای است که در نهایت با سوتین‌های ورزشی کار می‌کند، و لیلی ۲، یک اصلاح‌شده. کوچکترین ساعت هوشمندش

HRM-Fit 149.99 دلاری یک مشکل واقعی با تسمه های سینه را برطرف می کند. اگر نیاز به پوشیدن سینه بند ورزشی دارید، بند های معمولی سینه می توانند به طرز ناخوشایندی تنگ شوند، زیرا باید تمام آن را زیر بند سوتین ورزشی خود قرار دهید، به خصوص اگر به حمایت بیشتری نیاز دارید. و در حالی که بدن هر کس متفاوت است، عرق زیر سینه تهدیدی است که می تواند برداشتن تسمه های استاندارد قفسه سینه را ناخوشایند کند.

در عوض، HRM-Fit دارای طراحی گیره‌ای است که روی نوار پایینی می‌چسبد و برای کار با سوتین‌های با پشتیبانی متوسط ​​و بالا طراحی شده است. مانند سایر تسمه های سینه، با رایانه های دوچرخه سواری Edge و تجهیزات مختلف تناسب اندام سازگار خواهد بود. همچنین می‌تواند داده‌های ضربان قلب را برای فعالیت‌های مختلف، از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری، تمرینات قدرتی، تمرینات تناوبی با شدت بالا و غیره ثبت کند. این بند همچنین می‌تواند با ساعت‌های هوشمند گارمین جفت شود تا بازخورد دویدن را ارائه دهد و اگر تصمیم دارید ساعت را در اواسط تمرین بردارید، می‌تواند داده‌های تمرین را ذخیره کند.

زنی که گارمین HRM-Fit را می پوشد در حالی که ساعت خود را چک می کند.
HRM-Fit با سوتین های ورزشی با پشتیبانی متوسط ​​و بالا کار می کند.
تصویر: گارمین

این شرکت همچنین قیمت ۲۴۹٫۹۹ دلاری Lily 2 را معرفی کرد که یک به‌روزرسانی برای کوچکتر آن است ساعت هوشمند آنالوگ هیبریدی لیلی. Lily 2 روح طراحی اصلی را حفظ می کند اما ویژگی های جدیدی مانند امتیاز خواب، فعالیت های تناسب اندام رقص و پرداخت های بدون تماس را اضافه می کند.

ساعت هوشمند اصلی لیلی در سال ۲۰۲۱ عرضه شد و ویژگی اصلی آن این بود که توسط زنان برای زنان طراحی شده بود. (اگرچه، در آن زمان، من این را استدلال کردم نیازی به برندسازی جنسیتی خاص نداشت در کل ایده خوبی باشد من معتقدم که این موضوع هنوز در مورد Lily 2 صادق است، حتی اگر گارمین قصد دارد ساعتی زنانه باشد.) این یک ساعت مد روز با صفحه نمایش OLED مخفی بود که دارای لنزهای طرح دار و مهمتر از همه، کوچکترین اندازه قاب برای یک ساعت هوشمند در ۳۴ میلی متر، لیلی کاملاً بود کوچک – حتی ساعت‌های قدیمی‌تر اپل از ۳۸ میلی‌متر شروع به کار می‌کردند، در حالی که اکثر ساعت‌های هوشمند «کوچک» این روزها در محدوده ۴۰ تا ۴۲ میلی‌متری قرار دارند. با این حال، برای رسیدن به آن اندازه و طراحی، متأسفانه لیلی داد و ستدهای زیادی انجام داد از نظر رابط، ویژگی ها و عمر باتری.

شش SKU گارمین لیلی 2 با لیلی 2 ارزان‌تر در سمت چپ و چهار مدل کلاسیک در سمت راست ردیف شدند.
Lily 2 (دو ساعت سمت چپ) دارای بند سیلیکونی است. Lily 2 Classic دارای نوارهای نایلونی و چرمی است اما به ترتیب ۲۷۹٫۹۹ دلار و ۲۹۹٫۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.
تصویر: گارمین

به نظر می رسد که ممکن است مشکل کمتری در مورد Lily 2 وجود داشته باشد، که در یک نوع Lily 2 Classic نیز ظاهر می شود. (کلاسیک نیز گران‌تر است و از ۲۷۹٫۹۹ دلار شروع می‌شود، بسته به نوع بند که انتخاب می‌کنید.) از نظر طراحی، از نظر فنی کمی بزرگ‌تر است – ۳۵ میلی‌متر به جای ۳۴ میلی‌متر، اما این تفاوت به اندازه کافی کوچک است که احتمالاً متوجه آن نخواهید شد. . ناتالی میلر، سخنگوی گارمین، می‌گوید که گوشی اصلی در واقع کمی بزرگ‌تر به نظر می‌رسید، زیرا لبه‌های قاب بلندتر بود، در حالی که لیلی ۲ شیب بیشتری داشت. همچنین رنگ‌ها و الگوهای جدیدی را روی لنزها معرفی می‌کند و در عین حال از شکل T-lug اصلی خلاص می‌شود تا لنز استانداردتری داشته باشد. این به این معنی است که تعویض تسمه ها نیز آسان تر خواهد بود.

برای ویژگی‌ها، نسخه کلاسیک Garmin Pay را دریافت می‌کند – چیزی که در نسخه اصلی وجود نداشت. سری Lily 2 همچنین معیارهای جدیدتر Sleep Score را دریافت می کند، در حالی که قبلاً به ردیابی اولیه خواب محدود می شد. فعالیت تناسب اندام رقص شامل سبک های بیشتری مانند آفروبیت، بالیوود، EDM، هیپ هاپ و زومبا می شود. ساعت‌های Lily 2 دارای همان عمر باتری تخمینی پنج روزه هستند، اما باید ببینیم که چگونه در آزمایش‌ها ادامه می‌یابد، زیرا من هرگز با ساعت اصلی به آن نزدیک نشدم.

مدل‌هایی از طراحی مجدد برنامه Garmin Connect
در نهایت، گارمین مقداری نظم به برنامه درهم ریخته Connect می‌آورد.
تصویر: گارمین

در نهایت، Garmin سومین به‌روزرسانی را برای همه کاربران خود دارد: یک برنامه Garmin Connect به‌روزرسانی شده. برنامه جدید Connect رویکرد سازمان یافته تری خواهد داشت. به جای ریختن اطلاعات در هر صفحه، به روز رسانی اطلاعات را به بخش های خاص قابل تنظیم جدا می کند. «فعالیت» امروز بر تمرینات ثبت‌شده و آتی تمرکز دارد و «در فوکوس» معیارهای سلامت و تناسب اندام مانند باتری بدن، امتیاز خواب، و وضعیت تمرین را متمرکز می‌کند. بخش «در یک نگاه» روی آمار (به عنوان مثال، حداکثر VO2، وضعیت HRV و غیره) تمرکز دارد و بخش‌های جداگانه‌ای برای برنامه‌های آموزشی مربی Garmin، چالش‌های اجتماعی، و هر رویداد آینده مانند مسابقات یا مسابقات وجود خواهد داشت. نسخه بتا این برنامه امروز در دسترس برخی از کاربران گارمین قرار خواهد گرفت. عرضه رسمی برای اواخر سال جاری برنامه ریزی شده است.

HRM-Fit اکنون با قیمت ۱۴۹٫۹۹ دلار در دسترس است. سری Garmin Lily 2 نیز در حال حاضر در دسترس است. قیمت آن برای مدل پایه ۲۴۹٫۹۹ دلار است، در حالی که کلاسیک از ۲۷۹٫۹۹ دلار شروع می شود.


منبع: https://www.theverge.com/2024/1/8/24023716/garmin-hrm-fit-lily-2-connect-app-ces-2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *