بنیانگذاران Playdemic 10 میلیون دلار برای استودیوی بازی سازی ForthStar جمع آوری کردند

بنیانگذاران Playdemic 10 میلیون دلار برای استودیوی بازی سازی ForthStar جمع آوری کردند


پاول گوگ و الکس ریگبی بنیانگذاران Playdemic از جدیدترین سرمایه گذاری خود رونمایی کردند. ForthStarیک استودیوی بازی‌سازی رایگان موبایلی جدید.

استودیو مستقر در منچستر، بریتانیا، برخی از تیم Playdemic، سازنده فیلم موفق گلف کلش را دوباره متحد می کند. الکترونیک آرتز خرید Playdemic برای ۱٫۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱

اکنون رهبران آن استودیو با کمک مالی دوباره به تنهایی در حال اعتصاب هستند شرکای بازی گریفینبزرگترین صندوق VC متمرکز بر بازی.

هدف ForthStar گردآوری استعدادهای برتر صنعت برای ایجاد بازی هایی است که خلاقیت، نوآوری و گیم پلی استثنایی را در اولویت قرار می دهند. در حالی که جزئیات مربوط به بازی افتتاحیه آنها برای افشای بعدی محفوظ است، بودجه تضمین می کند که تیم منابع کافی برای توسعه بازی بعدی خود دارد.

ریشه ها

Golf Clash بیش از ۱۱۱ میلیون دانلود داشته است.

این دو در سال ۲۰۱۰ پس از فروش استارت آپ قبلی خود به Square Enix، Playdemic را به عنوان یک شرکت بازی های بیسبال راه اندازی کردند. آنها بازی های Playdemic را در فیس بوک با پشتیبانی تبلیغاتی راه اندازی کردند. در حدود سال ۲۰۱۴، آنها به بازی های موبایلی بازگشتند. گلف کلش چهارمین محصول بود و محصولی است که از سال ۲۰۱۷ شروع به کار کرد. بیش از یک میلیارد دلار درآمد داشت.

همانطور که از نام آن پیداست، این چهارمین شرکت Rigby و Gouge است. گوگ ۲۴ سال است که در تجارت بازی‌ها فعالیت می‌کند، آخرین مورد آن در Playdemic. آنها Playdemic را در سال ۲۰۱۷ به استودیوی Warner Bros. TT Games فروختند و Warner نیز به نوبه خود استودیو را به EA فروخت. پس از آن، گوگ گفت: “یک سال یا بیشتر از این صنعت خارج شده بودم، سرمایه گذاری هایی انجام می دادم و به دنیا فکر می کردم.”

گوگ اضافه کرد: “من و الکس همه کارها را با هم انجام داده ایم. سرمان را جمع کردیم و در مورد آنچه می خواهیم در دوره بعدی زندگی خود انجام دهیم صحبت کردیم و متوجه شدیم که این همان چیزی است که ما دوست داریم. این چیزی است که همیشه داشته ایم. ما در این بخش خاص از صنعت دانش و تخصص داریم. و ما واقعاً می‌خواستیم دوباره به آن بپردازیم و سعی کنیم چیزی حتی بزرگتر و بهتر از آنچه در Playdemic داشتیم بسازیم. بنابراین این انگیزه واقعی بود. “

این شرکت ۱۴ نفر را استخدام کرده است که قبلا در Pandemic کار می کردند. این تیم در مرحله نمونه سازی و ساخت است. و به محض اینکه با محصولی که می خواهند عرضه کنند راحت باشند، شروع به رشد بیشتر استودیو در آن مرحله خواهند کرد.

تیم ForthStar با داشتن چهره های کلیدی از Playdemic، به طور فعال در حال جذب استعدادهای خلاق و فنی برای گسترش بیشتر تیم پیشرو در صنعت خود است. بنیانگذاران این استودیو، گوگ و ریگبی، بر ماموریت خود برای توسعه بازی‌هایی تأکید می‌کنند که میلیون‌ها نفر سال‌ها هر روز دوست دارند آن‌ها را بازی کنند.

مدیر عامل ForthStar، Paul Gouge گفت: “مأموریت ما روشن است؛ ساختن بازی های عالی که میلیون ها نفر از آن ها لذت می برند، هر روز برای سال ها. این هدفی است که قبلاً به آن رسیده ایم و می دانیم که می توانیم با ساخت بازی های استثنایی دوباره به آن برسیم. که میلیون ها بازیکن را مجذوب خود می کند و تبدیل به یک سرگرمی ضروری روزانه می شود.”

تمرکز بر فرهنگ استودیویی و پرورش استعدادهای خلاق نشانه موفقیت Gouge و ForthStar، بنیانگذار و مدیر خلاق، Alex Rigby بوده است که توانایی خود را برای پیشرفت در فضای بسیار رقابتی و پرسود بازی های موبایلی نشان داده اند.

ریگبی گفت: “ما به اندازه کافی خوش شانس بوده ایم که استودیوهایی با استعدادهای برتر و خلاق در صنعت خود را رهبری و بسازیم. با افتتاح ForthStar، ما قادریم از همه چیزهایی که در بیش از دو دهه آموخته ایم استفاده کنیم. بازی های موبایل، قوی ترین پایه را برای نوآوری و موفقیت آینده ایجاد می کند.”

بر بازار انبوه مردان تمرکز کنید

پل گوگ مدیر عامل ForthStar است.

این شرکت بازی‌های رایگان موبایلی را با تمرکز بر مخاطبان بازار انبوه، بیشتر برای بازیکنان مرد خواهد ساخت – هدف مشابه گلف کلش.

گوگ گفت: “در حال حاضر همه بازارها در بازی های ویدیویی به خوبی ارائه می شوند. اما اگر به دنبال بازارهایی هستید که خدمات نسبتاً کمتری دارند، من فکر می کنم که مخاطبان مرد رقابتی گاه به گاه بازار انبوه هنوز پتانسیل خاصی دارند.” ما فکر می‌کنیم افراد زیادی هستند که عاشق بازی در دستگاه‌های تلفن همراه خود هستند که لزوماً به عنوان گیمر شناخته نمی‌شوند. آنها لزوماً قصد ندارند یک شوتر فوق‌العاده دوقلو بازی کنند.»

او افزود: “اما آنها واقعاً ممکن است ۱۰ تا ۱۵ دقیقه برای چیزی که مبتنی بر مهارت است، رقابتی است، که آنها تشخیص می دهند و احساس می کنند مجبور به مشارکت در آن هستند، وقت بگذارند.”

گوگ و ریگبی، با سابقه ای که به اولین استودیوی تلفن همراه خود، BattleMail، در سال ۲۰۰۱ برمی گردد، به طور مداوم در این صنعت به موفقیت دست یافته اند. تشکیل و متعاقب آن فروش Rockpool Games به Eidos/Square Enix در سال ۲۰۰۷ و اخیراً فروش Playdemic به Electronic Arts رکوردهای جدیدی را برای استودیوهای بریتانیا به ثبت رسانده است.

ForthStar یک مدل کسب و کار آینده نگر را پذیرفته است، و یک هفته کاری چهار روزه را به عنوان بخشی از رویکرد ترکیبی و انعطاف پذیر خود در کار گنجانده است. این استودیو خروجی را بر ورودی اولویت می‌دهد و فرهنگ همکاری، نوآوری و رشد حرفه‌ای را تقویت می‌کند و در عین حال روحیه‌ای ضد بحران را حفظ می‌کند.

در مورد فروش به EA، Gouge گفت که فروش یک استودیوی بازی های ورزشی به شرکتی با برخی از بزرگترین دارایی های بازی های ورزشی در صنعت جذابیت دارد. اما آنها احساس کردند که انگیزه کارآفرینی دوباره آنها را به دنیای استارت آپ ها می کشاند.

ForthStar استودیو کمیاب است به طور فعال جذب می کند برای استخدام افراد در حال حاضر داوطلبان می توانند یک ایمیل به superstars@forthstar.com ارسال کنند.

بازار سخت تر

الکس ریگبی مدیر خلاق ForthStar است.

گوگ اذعان کرد که از زمانی که اپل به جای تبلیغات هدفمند بر حریم خصوصی کاربران تمرکز کرده است، بازار سخت تر شده است. اما او گفت که بازار موبایل برای مدت طولانی رقابتی بوده است. در حال حاضر داستان‌های ضعیف زیادی در بازی‌ها وجود دارد، اما Gouge می‌گوید که وضعیت مشابه زمانی بود که آنها گلف کلش را در بازه زمانی ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶ تولید می‌کردند.

“اگر آن زمان را به خاطر دارید، داستان این بود که همه برندگان اعلام شده اند. سوپرسل برنده شده است، می دانید، زحمت نکشید. من در واقع چند نفر را به یاد می آورم که دوستان خوبی بودند که می گفتند هیچ فایده ای برای شروع وجود ندارد. و سپس ما به این موفقیت بزرگ دست یافتیم. همیشه این چرخه ها وجود دارد.” “ما به وضوح در دوره نزولی هستیم. اما آنچه جالب است این است که بازار هنوز هم بزرگ است. موبایل هنوز هم بزرگترین پلتفرم واحد در بازی های ویدئویی است. دسترسی به آن سخت است زیرا جوایز به طور مساوی تقسیم نمی شوند. هنوز شواهدی وجود دارد که شما می دانید می تواند وارد آن بازار شود.»

او گفت: تنها چیزی که صادق است این است که اگر بتوانید محتوای بسیار متقاعد کننده ای بسازید که افراد را جذب کند، می توانید به برنامه های پردرآمد نفوذ کنید. این تیم تا زمانی که بهترین ایده ها را پیدا کند، بر روی نمونه سازی متمرکز لیزری است.

گوگ می‌گوید: «ما رویکردی داریم که فکر می‌کنیم شانس ما را نسبت به شرکتی که هرگز آنجا نبوده و آن را انجام نداده کاهش می‌دهد.

تجارت کلی بازی های موبایل

ForthStar در منچستر، انگلستان مستقر است.

همانطور که تجارت تلفن همراه بالغ می شود، گوگ فکر می کند که این صنعت با درصد رشد کمتری روبرو خواهد شد.

او گفت: “یک دوست خوب من می گوید درختان تا آسمان رشد نمی کنند.” “بازی‌ها نمی‌توانند برای همیشه رشد کنند، زیرا ما فقط تعداد افراد را خالی خواهیم کرد. ما به ناچار با رشد خود به عنوان یک صنعت شاهد کاهش رشد خواهیم بود. اما من هنوز فکر می‌کنم هنوز راه زیادی در پیش است. فکر می‌کنم چه چیزی در مورد موبایل جالب است. این است که اگر ژاپن و چین را از اعداد سال ۲۰۲۳ حذف کنید، در واقع شاهد رشد ۴ درصدی خواهید بود، که دلگرم کننده است.

او گفت که مسائل در چین عمدتاً مقرراتی بودند. اما در فرانسه، ترکیه و کشورهای آمریکای جنوبی شاهد رشد زیادی بودیم.

گوگ گفت: “و مسائل در چین عمدتاً مقرراتی بود که رشد آنها را در آن دوره کند کرد. بنابراین ما در واقع شاهد رشد دو رقمی در برخی کشورها بودیم. بنابراین رشد باورنکردنی در فرانسه و ترکیه در چندین کشور آمریکای جنوبی وجود داشت. یک داستان رشد واقعی است و همچنان در موبایل است. من فکر می کنم یک سال بهبودی راه خوبی برای جمع بندی آن است. من فکر می کنم ما شاهد بهبود شرایط اقتصاد کلان خواهیم بود.”

او افزود: “ما برخی اصلاحات را دیده‌ایم. دیدیم که استودیوها به درستی کار می‌کنند، برخی اخراج‌ها، تغییر و تمرکز هزینه‌ها را کاهش می‌دهند. و من فکر می‌کنم که همیشه شاهد این هستیم که در چنین چرخه‌ای از سوی شرکت‌هایی که کاهش یافته‌اند. تا خود را به وضعیت بهتری برسانند. و آنهایی که برنده هستند می‌توانند با شروع بهبود بازار به شدت از آن عبور کنند.»

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/playdemic-cofounders-raise-10m-for-forthstar-game-studio/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *