بهترین اسپیکرهای هوشمند از بزرگترین برندها

نمای نزدیک از یک بلندگو سفید

این محتوا در ابتدا برای مخاطبان آمریکایی در Mashable ظاهر شد و برای مخاطبان بریتانیایی اقتباس شده است.

خرید جدید بلندگو دیگر فقط موسیقی نیست پیدا کردن یک بلندگو با صدای عالی ساده است. برندهای صوتی آزموده شده همگی بلندگوهای سطح بالایی تولید می کنند. اما این روزها، بیشتر شنوندگان به چیزی کمی هوشمندتر نیاز دارند. به هر حال این عصر خانه هوشمند است.

اما بلندگوهای هوشمند بازار را اشباع می کنند. می‌توانید تمام روز را به بررسی توضیحات محصول و بخش‌های بررسی بپردازید تا بهترین مناسب برای خانه هوشمند خود را پیدا کنید.

نترس ما به شما اجازه نمی دهیم به این همه دردسر بروید. در عوض، ما فهرستی از بهترین اسپیکرهای هوشمندی که در حال حاضر می‌توانید دریافت کنید، جمع‌آوری کردیم. اما ابتدا، در اینجا اطلاعات مهمی وجود دارد که به شما در تصمیم گیری کمک می کند.

اسپیکر هوشمند چیست؟

بلندگوهای هوشمند معمولاً با دستیارهای صوتی داخلی عرضه می شوند و تقریباً در هر خانه ای در این نقطه می توان آنها را یافت. اگر تعدادی دستگاه هوشمند در خانه خود دارید – چراغ های هوشمند، یک ترموستات هوشمند، امنیت خانه هوشمند، یک دستگاه هوشمند جاروبرقی رباتیا حتی یک توستر هوشمند (بله، این یک چیز واقعی است) – یک بلندگوی هوشمند می تواند به عنوان یک هاب عمل کند که آنها را متصل نگه می دارد و خانه هوشمند شما را به طور کلی کنترل می کند. به طور خلاصه، یک بلندگوی هوشمند چیزی است که خانه شما را واقعا هوشمند می کند.

آیا بلندگوهای هوشمند ارزش پول را دارند؟

اگرچه بلندگوهای هوشمند همیشه بهترین راه برای گوش دادن به صدای شما نیستند و معمولاً برای موسیقی در اولویت قرار نمی گیرند، اما اگر بودجه لازم را داشته باشید، ارزش داشتن آنها را دارند. (و ممکن است حتی متوجه کاهش کیفیت صدا نشوید، مگر اینکه یک گوش ادیوفیل با تنظیم دقیق داشته باشید.) به علاوه، بلندگوهای هوشمند همیشه نیازی به شکستن ندارند – گزینه های اقتصادی زیادی وجود دارد، از جمله گزینه فوق العاده. نقطه اکو.

چرا به اسپیکر هوشمند نیاز دارید؟

دلیل واقعی برای داشتن یک اسپیکر هوشمند راحتی است. دستیارهای صوتی هندزفری نام بازی در مورد بلندگوهای هوشمند است. اینکه بتوانید روز خود را برنامه ریزی کنید، اخبار را دریافت کنید، موسیقی پخش کنید و بیشتر فناوری هوشمند خود را فقط با صحبت با بلندگو کنترل کنید، واقعا عالی است. این یک راه عالی برای به حداکثر رساندن روز خود با انجام کارهای کمتر است.

بهترین دستیار صوتی چیست؟

سه دستیار صوتی معروف Google Assistant، Amazon Alexa و Siri هستند. از بین این سه، اکثر آنها سیری را در پایین ترین نقطه قرار می دهند. این بدان معنا نیست که سیری دستیار صوتی بدی است، اما اپل در مورد سیستم عامل های اختصاصی خود بسیار انحصاری است و سیری فقط برای دستگاه های اپل در دسترس است.

سپس به Amazon Alexa و Google Assistant می رسیم. این به انتخاب شخصی بستگی دارد. هر دو آمازون و گوگل مهارت های تخصصی خود را دارند. در اینجا واقعاً نمی‌توانید با هیچ کدام از این گزینه‌ها بازنده باشید – فقط به این فکر کنید که چه ویژگی‌هایی را بیشتر می‌خواهید و به سراغ ویژگی‌هایی بروید که به بهترین وجه با این دیدگاه مطابقت دارد.

الکسا چه مهارت هایی دارد؟

اگر یک خریدار آنلاین هستید و زرادخانه ای از دستگاه های هوشمند در سرتاسر خانه خود دارید، الکسا احتمالا بهترین گزینه شما خواهد بود. بلندگوهای هوشمند آمازون دستگاه‌های بیشتری را نسبت به دستیار Google تشخیص می‌دهند، بنابراین اگر واقعاً می‌خواهید به دنبال یک خانه هوشمند واقعی باشید، احتمالاً زمان بهتری با Echo خواهید داشت.

اتصال مستقیم الکسا به فروشگاه آمازون نیز خرید آنلاین را آسان می کند و به شما امکان می دهد چیزهایی را به سبد خرید خود اضافه کنید و فقط از طریق دستورات صوتی آن را بررسی کنید. اگر کالاهای زیادی از آمازون دریافت می‌کنید، بلندگوهای هوشمند آمازون بی‌معنی هستند.

دستیار گوگل چه کاری می تواند انجام دهد؟

دستیار Google در مواردی مانند دانش عمومی، خدمات مکان و سایر اطلاعات دنیای واقعی که ممکن است در لحظه به آن نیاز داشته باشید بهتر عمل می کند. Google Assistant برای کسانی که دارای تلفن های اندرویدی هستند نیز عالی است و هنگام استفاده از برنامه های پشتیبانی شده توسط Google، امکان تبادل آسان اطلاعات بین تلفن هوشمند و بلندگوی هوشمند شما را فراهم می کند. اسپیکرهای گوگل نیز در شبکه سازی بهتر عمل می کنند، بنابراین اگر به دنبال خرید بیش از یک بلندگوی هوشمند و اتصال آنها هستید، گوگل شروع خوبی است.

بهترین اسپیکر هوشمند چیست؟

انتخاب هر نوع بلندگوی آسان نیست، به خصوص که دستگاه های زیادی وجود دارد که مجموعه ای از ویژگی های مشابه را ارائه می دهند. ما می دانیم که این تصمیم سختی است، بنابراین سعی کرده ایم با قرار دادن مجموعه ای از بهترین بلندگوهای هوشمند زندگی شما را آسان تر کنیم.

ما بهترین بلندگوهای هوشمند را از برندهای برتر، با چیزی برای همه و هر بودجه ای برجسته کرده ایم. شما فقط باید گزینه ها را در نظر بگیرید، و سپس بلندگوی را انتخاب کنید که با مجموعه ترجیحات شخصی شما مطابقت دارد.

اینها بهترین اسپیکرهای هوشمند در سال ۲۰۲۳ هستند.


منبع: https://mashable.com/uk/roundup/best-smart-speakers-uk

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *