بهترین بازی های رایانه شخصی در سال ۲۰۲۳

بنابراین چگونه می توان جانوری مانند بازی در رایانه شخصی را دسته بندی کرد؟ با چندین دهه عناوین برای برداشتن (و اولین درگاه مورد نیاز برای اکثر عناوین مستقل نیز)، چیزهای زیادی برای انتخاب وجود دارد. در حال پخش در رایانه شخصی یا لپ تاپ بازی مزایای سازگاری رو به عقب (تقریباً همیشه بی عیب و نقص) و عملکرد گرافیکی فوق‌العاده کنسول را اضافه می‌کند – اگر پول لازم را برای آن دارید. با ظهور رایانه‌های شخصی «تلفیقی» دستی مانند Steam Deck، کل ایده‌ی رایانه‌های بازی چیست و کجا می‌توانید آن را بازی کنید، در حال تغییر است. ما سعی کرده‌ایم عمداً با توصیه‌های خود در اینجا صحبت کنیم – عناوین جدید بسیار خوبی برای بازی‌بازان رایانه شخصی وجود دارد، این چند نقطه شروع را در نظر بگیرید.

بهترین بازی های رایانه ای برای بازی در حال حاضر

رولردروم

رولردروم سرسبز است این فوق‌العاده شیک است و از داستان‌های علمی تخیلی دهه ۱۹۷۰ هالیوود استفاده می‌کند، اما با یک فیلتر سایه‌دار جذاب روی هر صحنه. حتی بهتر از جلوه های بصری خیره کننده اش، رولردروم دارای مکانیک صاف و دقیق است که به بازیکنان اجازه می دهد در هر سطحی وارد جریان شوند. بازی تماماً در مورد سر خوردن در محیط‌ها بر روی تیغه‌های غلتکی، افزایش سرعت و انجام حقه‌ها در حین طفره رفتن و تیراندازی به دشمنان، مدیریت سلاح‌ها و کنترل زمان است – و همه اینها در یک ورزش خونی هیجان‌انگیز دیستوپیایی گرد هم می‌آیند.

جاخالی دادن، طفره رفتن، طفره رفتن و سپس پریدن به هوا، کاهش سرعت زمان و بیرون آوردن افرادی که به سمت شما شلیک می کنند، مهمات را دوباره پر می کنند و در این فرآیند جمع آوری سلامتی می کنند، لذت بخش است. در همین حال، یک داستان ناراحت کننده از حرص و آز شرکت ها به طور طبیعی در زیر خونریزی های غلتکی آشکار می شود و خطرات را بالا نگه می دارد. رولردروم یکی از موفقیت‌های سال ۲۰۲۲ بود، بنابراین اگر در این مورد چرت می‌زدید، اکنون وقت آن است که بیدار شوید و بازی کنید.

  • تک نفره یا چند نفره: تک نفره

  • رایگان برای بازی: خیر

منحرف شدن

منحرف شدن یک بازی ماجراجویی کاملاً حاوی یک گربه در دنیای پسا آخرالزمانی که انسان ها پشت سر گذاشته اند. ایده‌های تازه زیادی دارد که هر کدام به ناب‌ترین شکل خود تقسیم شده‌اند. تعداد زیادی از اقدامات در منحرف شدن صرفاً به این دلیل وجود دارند که برای یک قهرمان گربه معنادار هستند (و احتمالاً به این دلیل که آنها مثل جهنم بامزه هستند). یک دکمه مجزا برای میومیو کردن وجود دارد و ربات‌هایی که گربه دنیای خود را با آن‌ها به اشتراک می‌گذارد، با شوک و ناامیدی واکنش نشان می‌دهند، وقتی که بازی تخته‌شان را قطع می‌کنید و قطعات را روی زمین پرتاب می‌کنید. این امکان وجود دارد که اساساً در هر زمان و هر مکان بخوابید – حتی مستقیماً روی یک ربات غریبه. هنگامی که گربه حیوانات خانگی را دریافت می کند و از ربات ها در آغوش می گیرد، خرخر می کند و در پاسخ، لمسی DualSense روشن می شود. پازل های محیطی از این چشم انداز سطح گربه بهره می برند و بازیکنان را دعوت می کنند تا با چشمانی متفاوت و منعکس کننده نور به جهان نگاه کنند.

و همچنین حل پازل، جهش تاقچه و جاخالی دادن لکه، منحرف شدن دنیایی از دیستوپیای سبک دل را معرفی می کند که در آن ربات ها از انسان های قبل از خود متنفر نیستند. در عوض، آنها سعی می کنند گیاهانی را پرورش دهند که می توانند در تاریکی زنده بمانند، فقط به این دلیل که مردم دوست داشتند. در مقایسه با اکثر بازی های سایبرپانک دیستوپیایی، منحرف شدن کاملاً خوشحال کننده است

  • تک نفره یا چند نفره: تک نفره

  • رایگان برای بازی: خیر

Overwatch 2

حتی با وجود اینکه Activision Blizzard این بار سطح راه‌اندازی بازیکنان جدید را بهبود بخشیده است، Overwatch 2 هنوز هم منحنی یادگیری تند دارد. با این حال، به آن پایبند باشید و احتمالاً بهترین شوتر تیمی را در اطراف خود تجربه خواهید کرد. Overwatch 2 یک هدف فریبنده ساده دارد – روی یک هدف یا نزدیک آن بایستید و تیم دیگر را به اندازه کافی دور نگه دارید تا برنده شوید. در عمل بسیار پیچیده تر است. برای یک چشم آموزش ندیده، کبریت ممکن است مانند هرج و مرج رنگارنگ به نظر برسد، اما Overwatch 2 یک هدف فریبنده ساده دارد – روی یک هدف یا نزدیک آن بایستید و تیم دیگر را به اندازه کافی دور نگه دارید تا برنده شوید.

در عمل بسیار پیچیده تر است. بلیزارد تعداد بازیکنان هر تیم را از شش به پنج نفر کاهش داد. این موضوع، همراه با تغییرات گسترده شخصیت‌ها، باعث شده است که گیم‌پلی سریع‌تر و لذت‌بخش‌تر از نسخه اصلی باشد. Overwatch. تأکید بیشتری بر تأثیر فردی وجود دارد، اما همچنان باید با هم تیمی های خود خوب کار کنید تا پیروزی را تضمین کنید.

اکنون با حضور بیش از ۳۰ قهرمان، که هر کدام دارای توانایی ها و سبک های بازی متفاوتی هستند، مطمئناً تعداد کمی را خواهید یافت. Overwatch 2 شخصیت هایی که می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید. اولین دسته از قهرمانان جدید همگی هیجان انگیز هستند. بسیاری از پوسته های جدید عالی (اگرچه اغلب نسبتاً گران قیمت) وجود دارد که می توان آنها را نیز با آنها ترکیب کرد. به لطف سطح جلای علامت تجاری بلیزارد، بازی بسیار عالی به نظر می رسد و به نظر می رسد. حداقل تا زمانی که بفهمید چگونه بازی کنید Overwatch 2می توانید شگفت زده شوید که چقدر خوب به نظر می رسد.

  • تک نفره یا چند نفره: چند نفره

  • رایگان برای بازی: آره

حلقه الدن

آیا فکر می کنید این لیست شامل نمی شود؟ حلقه الدن? نقاط قوت جدیدترین بازی اکشن-RPG فروم سافت‌ور بسیار زیاد است، اما آنچه در مورد بازی بسیار تاثیرگذار است این است که علیرغم مقیاس آن، چقدر دست‌ساز به نظر می‌رسد. حلقه الدن بزرگ است، اما هرگز احساس نمی کنید که وقت شما را تلف می کند. دور از آن؛ FromSoftware یک جهان باز غنی ایجاد کرده است که در هر گوشه ای از آن چیزی شگفت انگیز، لذت بخش یا کاملاً وحشتناک وجود دارد. هرگز فراموش نمی کنم لحظه ای را که سینه ای پیدا کردم که شخصیت من را به غاری پر از هیولاهای الدریچ انتقال داد. حلقه الدن پر از این نوع اکتشافات است.

و اگر نگران برخورد با دیوار آجری هستید حلقه الدن سختی، نباش مطمئناً، می تواند به عنوان میخ سخت باشد، اما همچنین در دسترس ترین بازی From تا به امروز است. اگر مبارزه را بیش از حد تنبیه می‌دانید، به سراغ ساخت جادو بروید و دشمنان خود را از دور منفجر کنید. و اگر همه چیز شکست خورد، یکی از پاداش های کاوش است حلقه الدن دنیا تجربه ای است که می توانید از آن برای قوی تر کردن شخصیت خود استفاده کنید.

  • تک نفره یا چند نفره: تک نفره با تعاونی

  • رایگان برای بازی: خیر

Apex Legends

شما می توانید همه چیز قانع کننده در مورد ژانر بتل رویال را در یک دور پیدا کنید Apex Legends. هر حرکتی که شما و ۵۹ هم رزمتان انجام می دهید به اقدامات جمعی شما از قبل بستگی دارد. شما همیشه به یکدیگر واکنش نشان می دهید، چه آن را ببینید چه نبینید. هر بازی به شبکه‌ای پیچیده از انتخاب‌ها تبدیل می‌شود که همگی به همان قطره اولیه و به ظاهر بی‌ضرر روی نقشه برمی‌گردند. مانند سایر مبارزات رویال، اوج از شما می خواهد که از قبل فکر کنید، خطرات را ارزیابی کنید و در واقع به محیط اطراف خود توجه کنید نه اینکه بی پروا وارد نبرد شوید. و وقتی پایان نزدیک است هنوز هیجان انگیز است.

جایی که اوج در مقایسه با رقبای مانند فورتنایت، PUBG و منطقه جنگی – که هنوز هم در نوع خود دوران خوبی است – شخصیت آن و احساس بازی. فهرست شخصیت های قابل بازی آن است Overwatch– مانند تنوع توانایی ها و سبک های حرکتی. به همین ترتیب، هر تفنگ و پیوست تأثیر متفاوتی بر نحوه بازی شما دارد. همانطور که از تیم پشتیبان انتظار می رود، کنترل همه چیز فوق العاده روان باقی می ماند سقوط تیتان سلسله.

فورتنایت ممکن است همچنان در دسترس ترین تیرانداز بتل رویال باشد، اما اوج برای هر کسی که با بازی‌های FPS آشنا است احساس راحتی می‌کند و سیستم پینگ آن همچنان امکان کار با هم تیمی‌های خود را بدون گفتن یک کلمه ممکن می‌سازد. هنوز در حال دریافت است به روز رسانی منظم چهار سال از عمر خود می گذرد، و همچنان یک بازی رایگان است که برای رقابتی بودن شما به سکه ای نیاز ندارد.

  • تک نفره یا چند نفره: چند نفره

  • رایگان برای بازی: آره

صابر را بزن

صابر را بزن یک احساس سرخوشی در بازی است که از واقعیت مجازی حداکثر استفاده را می‌کند. شما شمشیرهای نوری غیررسمی خود را به سمت جعبه‌های ورودی می‌چرخانید، آن‌ها را برش می‌زنید و به ضرب آهنگ موسیقی متن آن‌ها را می‌کوبید. مشابه ریتم-تیرانداز نمادین، رضاکه دارای تکرار VR خاص خود است، صابر را بزن اغلب باعث می شود احساس کنید که در حال ایجاد موسیقی در هنگام ضربه زدن به نشانه های خود هستید. ممکن بود در زمان راه اندازی برای موسیقی متن رزرو اولیه داشته باشیم، اما آهنگ ها و سفارشی سازی های جدید همچنان به چالش اضافه می کنند. حتی یک سازنده سطح برای بازیکنان رایانه شخصی وجود دارد که این نسخه را به نسخه نهایی تبدیل می کند.

  • تک نفره یا چند نفره: PVP تک نفره یا آنلاین

  • رایگان برای بازی: خیر

کنترل

عجیب و غریب را در نظر بگیرید قله های دوقلو روایت از آلن ویکآن را با هم خرد کن شکاف کوانتمیقدرت های دیوانه کننده و اسلحه بازی، و شما باید کنترل. با بازی به عنوان زنی که در جستجوی برادر گم شده خود است، به سرعت متوجه می شوید که مرز باریکی بین واقعیت و خارق العاده وجود دارد. این برای هرکسی که با عشق به آن بزرگ شده است، لذت بخش است X-Files و ماوراء الطبیعه همچنین نمونه بارز یک استودیو است که در اوج خلاقیت خود کار می‌کند، هم فرمول دنیای باز را که در دهه گذشته بر بازی‌ها تسلط داشته است، اصلاح کرده و تکامل می‌بخشد.

  • تک نفره یا چند نفره: تک نفره

  • رایگان برای بازی: خیر

دیسکو Elysium Final Cut

دیسکو Elysium یک بازی خاص است اولین نسخه از استودیوی استونیایی ZA/UM، یک RPG علمی-تخیلی گسترده است که بیشتر از D&D و الهام گرفته شده است. دروازه بالدور نسبت به بازی های مدرن متمرکز بر مبارزه در واقع، هیچ مبارزه‌ای برای صحبت وجود ندارد، در عوض، شما شخصیت خود را خلق می‌کنید، نقاط قوت و ضعف آن‌ها را انتخاب می‌کنید و سپس آزمون‌های مهارتی به سبک D&D را رد می‌کنید تا راه خود را در داستان باز کنید. مطمئناً توانایی‌های خود را ارتقا می‌دهید و آمار را با آیتم‌ها افزایش می‌دهید، اما واقعاً سیستم‌های بازی به جای داستانی واقعاً درگیرکننده، با برخی از بهترین نوشته‌هایی که تا به حال یک بازی ویدیویی را زیبا کرده است، از بین می‌روند.

با برش نهاییاین بازی ۱۸ ماه پس از نسخه اصلی منتشر شد، این بازی بسیار دیالوگ سنگین اکنون دارای صداپیشگی کامل است که دنیای منحصر به فرد را بیش از هر زمان دیگری زنده می کند. پس از عرضه بر روی PC، PS5 و Stadia، برش نهایی اکنون برای تمام کنسول‌های خانگی موجود – از جمله Nintendo’s Switch – در دسترس است.

  • تک نفره یا چند نفره: تک نفره

  • رایگان برای بازی: بله، اگر قبلاً Disco Elysium دارید، به عنوان یک ارتقاء رایگان

هالو بی نهایت

آخرین ماجراجویی Master Chief ممکن است از نظر روایی چندان منطقی نباشد، اما مطمئناً بازی کردن آن سرگرم کننده است. پس از تلاش‌های میانی ۳۴۳ صنعت در طول دهه گذشته، هالو بی نهایت موفق می شود روح تازه ای را به فرنچایز پرچمدار مایکروسافت بدمد و در عین حال به عناصری که طرفداران دوست دارند وفادار بماند. کمپین اصلی بازتر از همیشه است و در عین حال آزادی حرکت جدیدی را با قلاب دست و پنجه نرم کننده قابل اعتماد به شما می دهد. و حالت چند نفره به طرز شگفت انگیزی اعتیاد آور است (اگرچه ۳۴۳ هنوز نیاز به سرعت بخشیدن به پیشرفت تجربه دارد)، با مجموعه ای از نقشه ها و حالت های بازی برای جلوگیری از کهنه شدن چیزها. تنها چیزی که آن را از عظمت باز می دارد، داستان گیج کننده و از هم گسیخته اش است.

  • تک نفره یا چند نفره: چند نفره یا کمپین

  • رایگان برای بازی: آره

FTL: سریعتر از نور

چه کسی نخواسته کاپیتان سفینه فضایی خود باشد؟ خب بعد از چند ساعت FTL: سریعتر از نورممکن است در حال بازنگری در اهداف زندگی خود باشید. FTL یک سرکش است، به این معنی که هر بازی از یک مکان شروع می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از طریق تعدادی از سیستم های ستاره ای سفر کنید، اعضای خدمه را به خدمت بگیرید و قراضه جمع آوری کنید تا به سمت یک مسابقه نهایی در برابر یک کشتی احمقانه مغلوب شوید. بازی تقریباً بین نمای نقشه تقسیم می‌شود، جایی که می‌توانید به اندازه دلخواه زمان بگذارید تا کارآمدترین مسیر را برای رسیدن به هدف خود ترسیم کنید، و رویدادهای رزمی که در زمان واقعی انجام می‌شوند (اگرچه می‌توانید از دکمه مکث استفاده کنید و خواهید داشت. کند کردن کارها).

جایی که لذت واقعی وارد می شود در روایت است که به دو صورت اجرا می شود. یک جنبه ساختار یافته وجود دارد، جایی که هر چند وقت یکبار از شما خواسته می شود که تصمیماتی بگیرید که ممکن است شانس بقای شما را بهبود بخشد یا مانع شود. و سپس داستان طبیعی است که شما برای خود می سازید، زیرا مجبور هستید برای مثال تصمیم بگیرید که آیا ارزش قربانی کردن یک خدمه را برای منافع بیشتر دارد یا خیر.

  • تک نفره یا چند نفره: تک نفره

  • رایگان برای بازی: خیر

هادس

هادس اولین عنوان دسترسی زودهنگام بود که در لیست بهترین بازی های رایانه شخصی ما قرار گرفت. این یک اکشن-RPG است که توسط تیم پشتیبان توسعه یافته است سنگر، ترانزیستور و پیر. شما نقش زاگرئوس، پسر هادس را بازی می‌کنید که با پدرش تف می‌کند و می‌خواهد از دنیای زیرین فرار کند. برای انجام این کار، زاگرئوس باید راه خود را از طریق سطوح مختلف جهان اموات و تا رسیدن به سطح بجنگد. در طول راه، از طیف وسیعی از خدایان باستانی مانند زئوس، آرس و آفرودیت، “موفقیت‌ها” را دریافت خواهید کرد که اثرات اضافی را در حملات مختلف شما جمع می‌کنند. هر سطح به اتاق های پر از شیاطین، آیتم ها و مینی باس های گاه به گاه تقسیم می شود.

مانند هادس یک بازی “سرکش” است، هر بار از یک مکان شروع می کنید. با این اوصاف، آیتم‌هایی که جمع‌آوری می‌کنید می‌توانند برای دسترسی و ارتقای سلاح‌ها و توانایی‌های جدیدی که در بین جلسات باقی می‌مانند، استفاده شوند. هادس در این لیست به هیچ دلیلی نیست جز اینکه فوق العاده در دسترس و بسیار بسیار سرگرم کننده است. می توانید ۳۰ دقیقه به داخل بپرید و از آن لذت ببرید یا ساعت ها در حال بازی باشید.

  • تک نفره یا چند نفره: تک نفره

  • رایگان برای بازی: خیر

نیمه عمر: آلیکس

نیمه عمر: آلیکس احساس معجزه می کند پس از ۱۳ سال دوری از فرنچایز، Valve یک پیش درآمد واقعاً هیجان انگیز را برای نیمه زندگی ۲ در حالی که همچنین ترسیم قلمرو جدید برای گیم پلی VR. دستکش های گرانشی، ویژگی کلیدی جدید آن، نزدیک ترین چیزی است که من تا به حال به داشتن قدرت تله جنبشی احساس کرده ام. این گزینه های حرکتی متعددی را در اختیار شما قرار می دهد تا در اطراف محیط های وسیع مریض نشوید. اوه، بله، و همچنین استفاده از ماهیت کلاستروفوبیک VR کاملاً وحشتناک است. وقتی چهره‌ای از تاریکی به سمت شما می‌پرد، یا زمانی که یک زامبی به طرز وحشتناکی تغییر شکل داده به چهره‌تان می‌آید، نگاهی به سمت شما نیست. ممکن است کمی هذلولی به نظر برسد، اما آلیکس شاید در نهایت یکی از مهمترین عناوین این نسل باشد. ساخت یک بازی با بودجه کلان برای بازار VR خاص برای اکثر شرکت ها منطقی نیست، اما برای Valve، سه شنبه است.

  • تک نفره یا چند نفره: تک نفره

  • رایگان برای بازی: خیر

Nier Automata

Nier Automata نبرد تیغ تیز عنوان بازی های پلاتینیوم را می گیرد و آن را در دنیایی قرار می دهد که توسط عجیب و غریب مورد علاقه همه، یوکو تارو ساخته شده است. نگران نباشید، شما بیشتر می توانید فقط بدوید، اسلحه بزنید و راه خود را در بازی کوتاه کنید، اما وقتی این یکی را تمام کنید، و این یکی را تمام کنید و به پایان برسانید، متوجه خواهید شد که وارد یک روایت واقعاً خاص می شوید، که قبلا هرگز انجام نشده است. احتمالا دیگر هرگز انجام نخواهد شد. منصفانه است که بگوییم که جدید انتشار رایانه شخصیهمانطور که متأسفانه اغلب اتفاق می افتد، دقیقاً بهترین نبود و هنوز به طور قابل توجهی فاقد گزینه است، اما حداقل اکنون پایدار است، و وقتی می گوییم این یکی غیرقابل رد شدن است، به ما اعتماد کنید.

  • تک نفره یا چند نفره: تک نفره

  • رایگان برای بازی: خیر

شبیه ساز پرواز مایکروسافت

شبیه ساز پرواز مایکروسافت زمانی که دنیا در قرنطینه بود و سفر با خطوط هوایی برای اکثر مردم غیرممکن بود، بیرون آمد. نه تنها می کند سیم کارت پرواز به بازیکنان اجازه دهید مجموعه وسیعی از هواپیماها را خلبان کنند، اما جهان را در یک بشقاب با جزئیات خیره کننده و مضحک نشان می دهد. این یک فرار، آموزشی و سرگرم کننده است – آیا منظور آنها از E3 این است؟ – و در مورد شبیه سازی های فیزیک واقع گرایانه واقعاً هیچ چیز دیگری در سطح آن وجود ندارد. همه گیر یا نه شبیه ساز پرواز مایکروسافت یک دستاورد باورنکردنی با دم بلند در داخل و خارج از صنعت بازی های ویدیویی است.

  • تک نفره یا چند نفره: هر دو

  • رایگان برای بازی: خیر

Resident Evil 7: Biohazard

خیلی ها آماده بودند تا بعد از فاجعه ای که رخ داد، سریال Resident Evil را حذف کنند بازی Resident Evil 6. چیزی که شروع شد را بازی ترسناک در پلی استیشن اصلی تبدیل به یک بازی اکشن شده بود. به جای اینکه کل فرنچایز را در سطل زباله بیاندازد و آن را فراموش کند، کپکام به سختی به چیزی که کار نمی کند نگاه کرد، که – تعجب! – اساساً همه چیز بود و فرمول را به طور کامل راه اندازی مجدد کرد. قرض گرفتن از کوجیما PT و از جهاتی Creative Assembly’s بیگانه: انزوا، Resident Evil 7: Biohazard وحشت از طریق ناتوانی است. در اکثر بازی‌ها، شما اساساً نمی‌توانید کاری بکنید جز فرار از دشمنان یا به تأخیر انداختن آن‌ها. و این چیزی است که آن را بسیار خوب می کند.

  • تک نفره یا چند نفره: تک نفره

  • رایگان برای بازی: خیر

بازگشت غذای کار

این یک داستان فراموش نشدنی ارواح – اسلش – قتل – رمز و راز با سبک گرافیکی متمایز قدیمی است. این برخلاف بازی‌هایی است که در این مدت بازی کرده‌ایم، با موسیقی کم‌کلید و سبکی از حل پازل که مانند یک معمای رضایت‌بخش و وحشتناک است. که در بازگشت غذای کار، تو را به تنهایی سوار کشتی می کنند. با این حال، یک جسد در نزدیکی کابین کاپیتان وجود دارد. همانطور که آخرین گام های متوفی را دنبال می کنید، که منجر به پایان های وحشتناک تر می شود، باید بفهمید چه اتفاقی افتاده است. چه کسی کی را کشت؟ و چه کسی هنوز زنده است؟ اشاره ویژه به جلوه صوتی که هر بار که سرنوشت سه نفر از خدمه را حل می کنید، به چشم می خورد. مور مور شدن.

  • تک نفره یا چند نفره: تک نفره

  • رایگان برای بازی: خیر

ویچر ۳

ممکن است بهترین RPG جهان باز موجود باشد. علیرغم اینکه اکنون چندین سال سن دارد، The Witcher 3: Wild Hunt یک بازی اکشن متراکم است که بلوغ بازیکن را با داستان‌های متعدد – گاهی دلخراش – تصدیق می‌کند، انتخاب‌هایی که عواقب دارند و بازی تقریباً بیش از حدی است که نمی‌توان با آن دست به گریبان شد. کامل نیست. سیستم مبارزه خشن است، مرگ ناامید کننده به شکل افتادن از ارتفاع چند فوتی به وجود می‌آید و تعداد زیادی پرکننده جستجو در کنار بسیاری از عوامل حواس‌پرتی فوق‌العاده خوب وجود دارد. دامنه و جاه طلبی نمایش داده شده شما را به خود جذب می کند، و پس از اتمام کار، چند بسط عالی برای بررسی وجود دارد.

  • تک نفره یا چند نفره: تک نفره

  • رایگان برای بازی: خیر

Forza Horizon 5

Forza Horizon 5 با ماهرانه بودن یک بازی مسابقه ای بسیار عمیق و پیچیده است که تقریباً هر کسی می تواند آن را انتخاب کند و بازی کند. این بازی دارای صدها ماشین است که می‌توانید بی‌وقفه آن‌ها را تغییر دهید تا متناسب با سبک رانندگی خود باشند، و ده‌ها دوره آموزشی در گوشه‌ای تخیلی زیبا از مکزیک پخش شده‌اند. اگر سختی را بالا ببرید، یک اشتباه کل مسابقه شما را غرق می کند و رقابت آنلاین می تواند به همان اندازه شدید باشد.

اما اگر در بازی های مسابقه ای تازه کار هستید، Forza Horizon 5 کار بسیار خوبی در راه اندازی و راه اندازی شما انجام می دهد. معرفی بازی به سرعت چهار نوع مسابقه اصلی را که با آنها روبرو می شوید (مسابقه خیابانی، کراس کانتری و غیره) به شما می دهد و ویژگی هایی مانند دکمه عقب به این معنی است که اگر تلاش کنید می توانید به سرعت اشتباهات را پاک کنید. بدون نیاز به راه اندازی مجدد دویدن، خیلی سریع بپیچید. کاملا ساده Forza Horizon 5 یک بازی زیبا و سرگرم کننده است که تقریباً برای هر سطح مهارتی کار می کند. به راحتی می توانید چند مسابقه را انتخاب کنید و بازی کنید و با روز خود ادامه دهید، یا می توانید ساعت ها در آن غرق شوید و سعی کنید بهترین راننده ای باشید که ممکن است باشید.

  • تک نفره یا چند نفره: هر دو

  • رایگان برای بازی: خیر

فاینال فانتزی چهاردهم

فاینال فانتزی چهاردهم یک MMO ایده آل برای افرادی است که MMO بازی نمی کنند. بله، یک هاتبار و حملات و تجهیزات برای غارت وجود دارد، و بله، سرمایه گذاری زمان زیادی برای استفاده حداکثری از آن نیاز دارد. اما در هسته خود، این یک RPG داستان محور است مانند هر بازی دیگری فاینال فانتزی. بیشتر آن برای پخش انفرادی ساخته شده است. حتی می توانید به جای افراد دیگر با اعضای حزب هوش مصنوعی به سیاه چال ها بپردازید. با کار بر روی چهار بسط اصلی آن، روایت از نظر دامنه و ظرافت بیشتر می شود، اما بازی پایه نیز دارای ویژگی هایی است. این یک حماسه در مورد کار است، در مورد تلاش و دلسوزی برای بازسازی جهانی که همیشه کمی شکسته خواهد بود، یک تلاش در یک زمان. آخرین گسترش اندواکرداستان اصلی و هشت ساله را با مد هیجان انگیز به پایان می رساند.

امکان جابه‌جایی سریع بین کلاس‌ها بر روی یک کاراکتر به شما امکان می‌دهد تا نبرد ساده و واضح را تکان دهید و می‌توانید به جای ذخیره کردن آن، «شغل‌های» جانبی را انتخاب کنید که به صراحت در مورد وجود در زمین هستند. اگر می خواهید غذاها را به عنوان یک غذا درست کنید آشپزی یا برداشت منابع به عنوان یک گیاه شناس، به دنبال آن برو. اگر می خواهید نقشه های گنج را شکار کنید، در کازینو بازی کنید، در میدان های PvP نبرد کنید، به بازی Bards گوش دهید. موسیقی واقعی یا فقط یکی از آن ها باشید دوستان سبز گاومیش که در اطراف ایستاده است لیمسا لومینسا با پوشیدن چیزی جز گوش های خرگوش، می توانید. مانند بهترین MMO ها، فاینال فانتزی چهاردهم مثل دنیای دیگری است، دنیایی که احتمالاً هرگز به طور کامل آن را درک نخواهید کرد. و اگر می خواهید با دیگران بازی کنید، همه اینها توسط یک جامعه واقعاً استقبال کننده زنده می شود. فقط توجه داشته باشید که باید هزینه اشتراک ماهانه بپردازید، اگرچه می توانید بدون هزینه اضافی به بازی پایه و نسخه اول دسترسی داشته باشید.

  • تک نفره یا چند نفره: چند نفره

  • رایگان برای بازی: آزمایشی رایگان محدود

Euro Truck Simulator 2

Euro Truck Simulator 2 شما را به رانندگی با کامیون های بزرگ در سرتاسر اروپا، تحویل محموله و ایجاد کسب و کار حمل و نقل شخصی خود وادار می کند. همانطور که از نام آن پیداست، این یک سیم کارت است، بنابراین کامیون ها به طور واقع بینانه رفتار می کنند و از شما انتظار می رود قوانین جاده را رعایت کنید، خودروی خود را سوخت گیری کنید و تحویل خود را به موقع و با کمترین آسیب انجام دهید. این یک نسخه فشرده از اروپا است، اما هر سفر زمان می‌برد و معمولاً در طول مسیر چیز دیگری به چشم نمی‌خورد.

این کندی نکته است. Euro Truck Simulator 2لذت‌های او شبیه لذت‌های رانندگی واقعی است: عبور از یک جاده باز، گوش دادن به ایستگاه‌های رادیویی واقعی، نگاه کردن به مناظر در حین عبور. این یک عمیقا آرامش بخش بازی در نتیجه تنها چیزی که در اختیار دارید جاده، مقصد و دکل بزرگی است که باید در مسیر حرکت کنید. وقتی به آنجا رسیدید به آنجا خواهید رسید. بیت های مدیریتی Euro Truck Simulator 2 به اندازه رانندگی جالب نیستند، اما مودها و DLCهای زیادی برای تغییر تجربه وجود دارد. اگر ترجیح می دهید حمل و نقل از طریق ایالات متحده حمل کنید، شبیه ساز کامیون آمریکایی عنوانی مشابه از همین استودیو است.

  • تک نفره یا چند نفره: هر دو

  • رایگان برای بازی: آزمایشی رایگان محدود

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-best-pc-games-150000910.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/the-best-pc-games-150000910.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *