بهترین بازی های چند نفره در رایانه شخصی

فضای رایانه شخصی خانه برخی از تجربی ترین و متنوع ترین بازی های چند نفره موجود در بازار است. مطمئناً، می‌توانید تیراندازی‌ها، ورزش‌ها و MMOهای استاندارد خود را در اینجا نیز تهیه کنید، اما بازی‌های مستقل معمولاً ابتدا روی این پلتفرم اثر می‌گذارند. این به کاربران رایانه شخصی مجموعه ای تقریباً بی پایان از بازی های چندنفره را می دهد تا از بین آنها استفاده کنند.

بسیاری از بهترین عناوین چند نفره در رایانه شخصی هستند بازی های رایگانو برخی حتی هستند crossplay را فعال کنید می توانید از این اکشن با دوستان در پلی استیشن ۵ یا ایکس باکس وان لذت ببرید. چه به دنبال چالش رقابتی بعدی خود باشید یا یک راه سرگرم کننده برای استراحت در پایان روز، مطمئناً یک بازی با نام شما در آن وجود خواهد داشت. در اینجا بهترین عناوین چند نفره موجود در رایانه شخصی وجود دارد.

ضد ضربه ۲

ضد ضربه 2

۷۵%

م

بستر، زمینه

لینوکس، کامپیوتر (مایکروسافت ویندوز)

ژانر. دسته

تیرانداز، تاکتیکی

توسعه دهنده

نرم افزار Valve

ناشر

نرم افزار Valve

رهایی

۲۷ سپتامبر ۲۰۲۳

ممکن است به عنوان یک عنوان پریمیوم پرداخت به بازی شروع شده باشد Counter Strike: GO قبل از رفتن رایگان به بازی، اما ضد ضربه: ۲ به طور کامل آن اصلی را با فناوری جدید جایگزین کرده است. آخرین قسمت از این فرنچایز داستانی همچنان بر نمودارهای Steam تسلط دارد و Valve در مورد عرضه مداوم محتوای تازه به بازی مصمم است. چندین حالت بازی در طول زمان اضافه شده است، اما تجربه رقابتی اصلی پنج در مقابل پنج جذابیت اصلی باقی مانده است. یکی از تیم ها وظیفه نجات گروگان ها یا کار گذاشتن بمب را بر عهده دارد و تیم دیگر باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از آن انجام دهد. هیچ چیز دیگری مانند آن در بازار وجود ندارد و به راحتی یکی از رقابتی ترین بازی هایی است که تا به حال بازی کرده اید.



شرکت مرگبار

شرکت مرگبار

۶۹%

بستر، زمینه

کامپیوتر (مایکروسافت ویندوز)

ژانر. دسته

ماجراجویی، ایندی

توسعه دهنده

دریای

ناشر

دریای

رهایی

۲۳ اکتبر ۲۰۲۳

از ناکجاآباد آمدن شرکت مرگبار دنیای PC را طوفانی کرد. این بازی کم فای فرمول کاملی از عناصر گیم پلی ترسناک، سرکش و نوظهور است. شما و گروهی از دوستانتان به یک ماه که به‌طور تصادفی تولید می‌شود، می‌روید تا سعی کنید ضایعات را برای رسیدن به یک سهمیه جمع‌آوری کنید. با این حال، هیولاها در هر گوشه ای در کمین هستند. شما تقریباً بی دفاع هستید، فقط زمانی می توانید صحبت کنید که به یکدیگر نزدیک هستید و همیشه تحت فشار ساعت هستید. این یک انرژی آشفته شگفت انگیز را در گروه ها به ارمغان می آورد و بهترین راه برای گذراندن یک شب با برخی از دوستان است.



لیگ موشک

لیگ موشک

۸۳%

E

بستر، زمینه

لینوکس، رایانه شخصی (مایکروسافت ویندوز)، مک، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری X|S

ژانر. دسته

مسابقه، ورزش، ایندی

توسعه دهنده

Psyonix

ناشر

Psyonix

رهایی

۰۷ جولای ۲۰۱۵

قبل از ضربه زدن به زمین و تلاش برای هدایت یک توپ عظیم به سمت دروازه حریف، ماشین موشکی خود را سفارشی کنید. بازیکنان معمولی به راحتی مکانیک های اصلی را انتخاب می کنند، اما برای انجام شیرین کاری های هوایی و ایجاد مزیت برای تیمشان به یک متخصص نیاز است. حول یک مفهوم مضحک می چرخد، اما به نوعی لیگ موشک هنگامی که در سال ۲۰۱۵ راه اندازی شد، یک پدیده فرهنگی بود. حتی امروز، مانند همیشه محبوب است و – مانند Counter-Strike قبل از آن – در اواخر تابستان امسال تغییر می کند و به یک عنوان رایگان تبدیل می شود.



دوتا ۲

دوتا 2

۸۰%

بستر، زمینه

لینوکس، رایانه شخصی (مایکروسافت ویندوز)، مک

ژانر. دسته

استراتژی، MOBA

توسعه دهنده

شرکت Valve

ناشر

شرکت Valve

رهایی

۹ جولای ۲۰۱۳

اگرچه ممکن است دوستانه ترین جامعه را نداشته باشد، اما نمی توان محبوبیت آن را انکار کرد دوتا ۲. بازی اصلی یک مد اجتماعی ساده بود Warcraft IIIولی دوتا ۲ دو تیم پنج نفره برای از بین بردن Ancient یکدیگر رقابت می کنند و همزمان از تیم خود محافظت می کنند. بازیکنان می توانند بین بیش از ۱۰۰ قهرمان برای بازی انتخاب کنند که هر کدام دارای مهارت ها و توانایی های خاص خود هستند که می توانند به تغییر جزر و مد جنگ کمک کنند. این برای افراد ضعیف نیست، اما هر کسی که به دنبال یک تجربه استراتژیک عمیق است، همه چیز را دوست خواهد داشت دوتا ۲ ارائه کرده است.



World of Warcraft

World of Warcraft

۸۵%

۳٫۵/۵

تی

بستر، زمینه

کامپیوتر (مایکروسافت ویندوز)، مک

ژانر. دسته

نقش آفرینی (RPG)، ماجراجویی

توسعه دهنده

بلیزارد سرگرمی

ناشر

بلیزارد سرگرمی

رهایی

۲۳ نوامبر ۲۰۰۴

این است محبوب ترین MMORPG به یک دلیل – گیم پلی عالی، روایت طولانی، و وصله های محتوایی ثابت که باعث می شود بازیکنان برای کسب اطلاعات بیشتر بازگردند. ده ها حمله، سیاه چال و ماموریت فقط نوک کوه یخ هستند، و به راحتی می توان هزاران ساعت در شخصیت خود غرق شد. اگر از همه چیز می ترسید World of Warcraft ارائه می دهد، در عوض می توانید انتخاب کنید World of Warcraft Classic. هنگامی که در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد، کلاسیک قبل از انتشار هر گونه الحاقی به دنبال بازسازی بازی به شکل اولیه بود. از آن زمان به بعد محتوای جدیدی اضافه کرده است تا تجربه اصلی را از نزدیک تکرار کند و سرورهای آن همیشه پر از بازیکنان هستند.

کامل ما را بخوانید نقد و بررسی World of Warcraft



فورتنایت

فورتنایت

۶۸%

۴/۵

تی

بستر، زمینه

رایانه شخصی (مایکروسافت ویندوز)، مک، اندروید، iOS، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری X|S

ژانر. دسته

تیرانداز، نقش آفرینی (RPG)، استراتژی

توسعه دهنده

بازی های حماسی

ناشر

بازی های حماسی

رهایی

۲۵ جولای ۲۰۱۷

فورتنایت این اولین بازی بتل رویال در بازار نبود، اما قطعاً محبوب‌ترین بازی شده است. گرافیک عجیب و غریب، حرکات رقص جذاب، و مکانیک ساختمانی فوق‌العاده درهم و برهم، این بازی را به سمت آگاهی جریان اصلی سوق داد. چه آن را دوست داشته باشید و چه از آن متنفر باشید، این را نمی توان انکار کرد فورتنایت یک پدیده فرهنگی است اپیک گیمز مطمئناً فرمول مخفی را برای جذب بازیکنان و درگیر نگه داشتن آنها پیدا کرده است، و نمی توان گفت که بازی بعدی به کجا خواهد رفت. این شرکت در حال حاضر درگیر یک نبرد حقوقی با اپل بر سر حقوق توزیع در اپ استور است، اما به نوعی، ما فکر می کنیم که این تنها به محبوبیت بازی کمک می کند.

کامل ما را بخوانید بررسی Fortnite



Apex Legends

Apex Legends

۷۸%

تی

بستر، زمینه

رایانه شخصی (مایکروسافت ویندوز)، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری X|S

ژانر. دسته

تیرانداز

توسعه دهنده

Respawn Entertainment

ناشر

هنرهای الکترونیکی

رهایی

۰۴ فوریه ۲۰۱۹

در فکر Apex Legends مانند فورتنایتبرادر بزرگتر خشن تر است، کمی بالغ تر است، و اکشن اول شخص آن بسیار بی رحم تر از فورتنایتدرگیری های کارتونی بازیکنان با حداکثر دو مبارز دیگر به نیروهای خود ملحق می‌شوند تا آخرین تیمی باشند که در یکی از دو نقشه که هر دو فوق‌العاده خوب طراحی شده‌اند، باشند. بازی‌ها به دو صورت Ranked و Casual ارائه می‌شوند، اما مهم نیست که کدام را انتخاب کنید، به آرامی Battle Pass خود را پیش می‌برید. جوایز بسته به فصل متفاوت است. با این حال، آنها همیشه یک انگیزه عالی برای ادامه شیرجه به Kings Canyon هستند.



سرنوشت ۲

سرنوشت 2

۷۴%

۴٫۵/۵

تی

بستر، زمینه

رایانه شخصی (مایکروسافت ویندوز)، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری X|S، Google Stadia

ژانر. دسته

تیرانداز، نقش آفرینی (RPG)، تاکتیکی، ماجراجویی

توسعه دهنده

بانجی

ناشر

اکتیویژن

رهایی

۶ سپتامبر ۲۰۱۷

دنیای Destiny در طول این سال ها شاهد تغییرات باورنکردنی بوده است که بهترین آنها بازی را به یک عنوان رایگان تبدیل کرده است. اکنون، هرکسی می‌تواند MMOFPS صیقلی Bungie را برداشته و شروع به حذف تاریکی کند. در حالی که این امکان وجود دارد که بیشتر بازی را به تنهایی انجام دهید، بهترین کار این است که دنیا را با چند همراه در کنار خود تجربه کنید. Raids بدون چند هم تیمی عالی عملا غیرممکن است، و بسیاری از مهیج ترین محتواها مستلزم پیوستن به یک مهمانی هستند.

کامل ما را بخوانید نقد و بررسی Destiny 2



قاب جنگ

قاب جنگ

۷۶%

م

بستر، زمینه

رایانه شخصی (مایکروسافت ویندوز)، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری X|S

ژانر. دسته

تیرانداز، نقش آفرینی (RPG)، ماجراجویی

توسعه دهنده

افراطی دیجیتال

ناشر

افراطی دیجیتال

رهایی

۲۵ مارس ۲۰۱۳

صحنه رقابتی آن ممکن است کم باشد، اما تجربه همکاری در آن وجود دارد قاب جنگ بر خلاف بقیه است بازیکنان می‌توانند قبل از شروع ماموریت‌هایی که حداکثر چهار بازیکن را در خود جای می‌دهند، در جهان‌های هاب عظیم با یکدیگر تعامل داشته باشند. عمل شبیه به معروف است جنگجویان سلسله فرنچایز، قرار دادن بازیکنان در برابر صدها دشمن، و برای سطوح بالاتر غیرعادی نیست که ببینند بازیکنان با هم کار می کنند تا بیش از ۱۰۰۰ دشمن را شکست دهند. این سریع است، احشایی است، و این یک تجربه چند نفره است که شما نمی خواهید آن را از دست بدهید.



ماین کرافت

ماین کرافت

۸۴%

E10

بستر، زمینه

لینوکس، رایانه شخصی (مایکروسافت ویندوز)، مک

ژانر. دسته

ماجراجویی، بازی

توسعه دهنده

استودیو موجانگ

ناشر

استودیو موجانگ

رهایی

۱۸ نوامبر ۲۰۱۱

در این مرحله، تقریباً همه افراد روی این سیاره احتمالاً بازی کرده اند – یا حداقل شنیده اند – ماین کرافت. این یک بازی ماجراجویی بلوک است که یک مجموعه مجازی لگو زنده شده است و به شما امکان می دهد تا به دلخواه بسازید و کاوش کنید. این بازی بیش از ۱۰ سال است که منتشر شده است، با این حال سازندگان هنوز هم به‌روزرسانی‌هایی را برای نگه داشتن بازیکنان درگیر می‌کنند. شما قادر خواهید بود بازی پایه خود را با مدهای مختلف احیا کنید که آن را شبیه یک نسخه کاملا متفاوت از بازی می کند. اگر خارج از تمرین با ماین کرافت، اکنون زمان خوبی برای بازگشت به بازی است. The Nether Update که اخیرا توسط ماین کرافتفرصت های بیشتری را برای تعامل بازیکن فراهم می کند زیرا بازیکنان در منطقه توسعه یافته Nether کاوش می کنند.



Call of Duty: Warzone 2.0

Call of Duty: Warzone 2.0

۶۷%

م

بستر، زمینه

رایانه شخصی (مایکروسافت ویندوز)، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری X|S

ژانر. دسته

تیرانداز، تاکتیکی

توسعه دهنده

بخش بی نهایت

ناشر

اکتیویژن

رهایی

۱۴ نوامبر ۲۰۲۲

بگیرید ندای وظیفهاسلحه‌بازی دیوانه‌وار و سریع، ده‌ها وسیله نقلیه را پرتاب کنید، آن را با قالب محبوب بتل رویال ادغام کنید و به آن دست پیدا کنید. Warzone 2.0. از گزینه های سفارشی سازی فوق العاده عمیق اسلحه گرفته تا killstreaks، Warzone 2.0 بدون شک یک بازی Call of Duty در قلب است – اما نقشه های غول پیکر و صدها دشمن پیچ و تاب منحصر به فردی به فرمول قدیمی آن ارائه می دهند. Call of Duty: Warzone 2.0 از سال‌ها پیش تاکنون شاهد به‌روزرسانی‌های مداوم بوده است و تنها در ماه‌های اخیر محبوب‌تر شده است. سلاح‌های جدید، اپراتورها و تنظیمات نقشه تضمین می‌کنند که اکشن هرگز کهنه نمی‌شود، و جامعه پر رونق آن تضمین می‌کند که همیشه مسابقات رقابتی برای پرش دارید.



Grand Theft Auto V: Premium Online Edition

Grand Theft Auto V: Premium Online Edition

۹۵%

بستر، زمینه

رایانه شخصی (مایکروسافت ویندوز)، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان

ژانر. دسته

تیرانداز، مسابقه، ورزش، ماجراجویی

توسعه دهنده

بازی Rockstar

ناشر

Rockstar Games، Take-Two Interactive

رهایی

۲۰ آوریل ۲۰۱۸

در حالی که منتظر اخباری هستیم GTA VIهزاران بازیکن به شیرجه رفتن ادامه می دهند GTA Online – و دلیل خوبی دارد. Rockstar نه تنها یکی از بهترین جهان‌های باز در بازی را با Los Santos ساخته است، بلکه پیشنهادات چندنفره قوی آن شامل PvP رقابتی، دزدی‌های مشارکتی، و توانایی پرسه زدن با چند نفر از دوستان است که باعث آشفتگی می‌شوند. فرقی نمی‌کند در آتش‌سوزی‌های پرتنش و سرپوش‌دار آن را غرق کنید، یا در تانک‌هایی در اطراف صحرا می‌چرخید و هر چیزی را که در جلوی چشم است منفجر می‌کند، GTA Online یکی از سرگرم کننده ترین بازی هایی است که با یک بازی چند نفره خواهید داشت. اگر داستان تک نفره را بازی کرده اید GTA Vشما قبلاً اصول اولیه را می دانید GTA Online. شاید نبینیم GTA VI به زودی، اما حداقل سرگرمی زیادی وجود دارد GTA Vچند نفره آنلاین قوی است.



PUBG: BATTLEGROUNDS

PUBG: BATTLEGROUNDS

۷۴%

تی

بستر، زمینه

رایانه شخصی (مایکروسافت ویندوز)، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، گوگل استادیا

ژانر. دسته

تیرانداز، ایندی

توسعه دهنده

شرکت PUBG

ناشر

Bluehole Studio، Microsoft Studios

رهایی

۲۰ دسامبر ۲۰۱۷

احتمالاً بازی ای که دیوانگی بتل رویال را شروع کرد، PUBG Battlegrounds همچنان یکی از محبوب ترین بازی های چند نفره در بازار است. تدارکات را جمع آوری کنید، در یک نقشه وسیع قدم بزنید و حریفان را یکی یکی انتخاب کنید تا آخرین سرباز ایستاده باشید. اگر چه آن را به هیاهو از فورتنایت یا Apex Legends، PUBG Battlegrounds هنوز یک انجمن اختصاصی دارد – و جامعه ای که از به روز رسانی های مداوم و بازسازی های گیم پلی سود می برد. این بازی همچنین دارای یک اسپین آف محبوب تلفن همراه است که به شما امکان می دهد مال خود را دریافت کنید PUBG در حالی که از رایانه خود دور هستید، رفع کنید.



تام کلنسی Rainbow Six Siege

تام کلنسی Rainbow Six Siege

۸۰%

م

بستر، زمینه

رایانه شخصی (مایکروسافت ویندوز)، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری X|S، Google Stadia

ژانر. دسته

تیرانداز، تاکتیکی

توسعه دهنده

یوبی سافت مونترال

رهایی

۰۱ دسامبر ۲۰۱۵

این ساده ترین بازی در لیست نیست، اما اگر به دنبال یک چالش هستید، نمی توانید خیلی بهتر از Rainbow Six Siege. آخرین ورودی در فرنچایز داستانی، تیمی از مهاجمان را در مقابل تیمی از مدافعان قرار می دهد، زیرا آنها سعی می کنند بمب ها را خنثی کنند یا گروگان ها را نجات دهند. هر طرف می‌تواند از بین شخصیت‌های منحصربه‌فردی که مهارت خاصی را به میدان نبرد می‌آورند، انتخاب کند – و فهرست آن‌ها با هر فصل جدید همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. کار تیمی و برنامه ریزی دقیق کلید موفقیت است محاصره و فرار به تنهایی یک دستور العمل برای فاجعه است. از آنجایی که در هر دور فقط یک زندگی به شما داده می شود، باید مراقب حرکات خود باشید. اگر بتوانید از منحنی تند یادگیری عبور کنید، Rainbow Six Siege یکی از بهترین بازی های FPS در رایانه شخصی است.



The Elder Scrolls Online

The Elder Scrolls Online

۷۲%

م

بستر، زمینه

رایانه شخصی (مایکروسافت ویندوز)، مک، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری X|S، Google Stadia

ژانر. دسته

نقش آفرینی (RPG)، ماجراجویی

توسعه دهنده

استودیو آنلاین ZeniMax

ناشر

نرم افزار بتسدا

رهایی

۰۴ آوریل ۲۰۱۴

The Elder Scrolls Online اکنون چندین ساله است و به لطف به روز رسانی One Tamriel از همیشه بهتر شده است. این به بازیکنان امکان دسترسی فوری به تمام قسمت‌های بازی را با حذف دروازه‌های سطح و افزایش دشمنان به رتبه فعلی‌شان داد. یعنی هر کسی که می پرد داخل ESO امروز بیش از پنج سال سیاهچال، ماموریت ها و محتوای PvP برای لذت بردن بدون نیاز به سنگ زنی بی پایان دارد. دارای شخصیت‌های کاملاً صدادار، هزاران کوئست، ده‌ها سیاه‌چال PvE و یک جامعه فعال PvP، ESO هر چیزی را که در یک MMORPG می خواهید ارائه می دهد. ZeniMax به به روز رسانی مرتب عنوان ادامه می دهد و همیشه دلیل جدیدی برای فرو رفتن در اکشن وجود دارد.



کشتی گمشده

کشتی گمشده

۷۲%

۴/۵

م

بستر، زمینه

کامپیوتر (مایکروسافت ویندوز)

ژانر. دسته

نقش آفرینی (RPG)، هک اند اسلش/بیت کردن آنها، ماجراجویی

توسعه دهنده

استودیو سه پایه

ناشر

Smilegate RPG، Amazon Game Studios، GameOn، My.com

رهایی

۰۴ دسامبر ۲۰۱۸

کشتی گمشده قبل از انتشار جهانی، ابتدا در مناطق منتخب وارد شد. این بدان معناست که بازیکنانی که امروز در MMO شیرجه می‌زنند، با انبوهی از اقدامات رقابتی و مشارکتی رفتار می‌کنند. همه چیز از دیدگاه بالا به پایین انجام می شود و مبارزه یادآور چنین ARPG هایی است دیابلو یا چراغ مشعل. با این حال، توانایی گروه شدن با دیگران برای مقابله با رئیس‌های چالش‌برانگیز باعث می‌شود کشتی گمشده یک تجربه نسبتا منحصر به فرد همچنین یک سیستم کاردستی قوی و یک بازار مبتنی بر بازیکن وجود دارد که وقتی در میدان نبرد نیستید چیزهای زیادی برای کشف کردن در اختیار شما قرار می دهد.

کامل ما را بخوانید بررسی Lost Ark



ظهور شکارچی هیولا

ظهور شکارچی هیولا

۹۵%

۴٫۵/۵

تی

بستر، زمینه

کامپیوتر (مایکروسافت ویندوز)، نینتندو سوییچ

ژانر. دسته

نقش آفرینی (RPG)، هک اند اسلش/بیت کردن آنها، ماجراجویی

توسعه دهنده

Capcom

ناشر

Capcom

رهایی

۲۵ مارس ۲۰۲۱

اولین بار قبل از اینکه به رایانه شخصی راه پیدا کند، روی سوییچ راه اندازی شد. ظهور شکارچی هیولا سیستم های جدید زیادی را به سری نمادین اضافه می کند. قابل توجه ترین Wirebug است – یک ابزار زیبا که به شما امکان می دهد هیولاهای بلند را ببندید یا به سرعت به مکان امن صعود کنید. این کمی شبیه یک قلاب است و به طرز شگفت انگیزی در هنگام شکار مفید است. سپس Palamute قابل نصب است که به شما امکان می دهد در اطراف هر نقشه با سرعتی سرسام آور گشت و گذار کنید. با این حال، چرخه اصلی غارت، صنایع دستی و شکار کاملاً دست نخورده است. و توانایی مهمانی با چند دوست باعث می شود بالا آمدن هیجان انگیز تر

کامل ما را بخوانید نقد و بررسی Monster Hunter Rise



در بین ما

در بین ما

۷۳%

E10

بستر، زمینه

رایانه شخصی (مایکروسافت ویندوز)، اندروید، iOS، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری X|S

ژانر. دسته

استراتژی، Indie

توسعه دهنده

InnerSloth

ناشر

InnerSloth

رهایی

۱۵ ژوئن ۲۰۱۸

این در بین ما دیوانگی به طور قابل توجهی از بین رفته است، اما این بازی عجیب و غریب یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال یک تجربه چند نفره منحصر به فرد هستند. شما و گروه بزرگی از بازیکنان برای انجام یک لیست نسبتاً پیش پا افتاده از وظایف (مانند پرتاب سوئیچ ها یا تمیز کردن فیلترها) اقدام می کنید، اما یک بازیکن مخفیانه برای خرابکاری در ماموریت شما به میدان می رود. این به گروه بستگی دارد که قبل از اینکه بقیه خدمه شما را سرنگون کنند، فریبکار را ریشه کن کنند.



حلقه الدن

حلقه الدن

۹۵%

۴/۵

م

بستر، زمینه

رایانه شخصی (مایکروسافت ویندوز)، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری X|S

ژانر. دسته

نقش آفرینی (RPG)

توسعه دهنده

FromSoftware

ناشر

سرگرمی Bandai Namco

رهایی

۲۵ فوریه ۲۰۲۲

در حالی که شما می توانید اکثریت را تجربه کنید حلقه الدن به عنوان یک بازیکن انفرادی، سرزمین های بین با داشتن یک دوست در کنار شما بسیار کمتر دلهره آور هستند. دوست همکار شما می‌تواند به شما کمک کند تا با رئیس‌های چالش‌برانگیز مقابله کنید، بخش‌های غیرقابل بخشش نقشه را کاوش کنید، یا فقط در حین غارت یک صندوق گنج به دور نگاه داشتن دشمن از شما کمک کند. پرش به بازی مشارکتی همچنین شما را در معرض تهاجمات قرار می دهد – که باعث می شود بازیکن دیگری برای انجام برخی اقدامات رقابتی به دنیای شما مخفیانه وارد شود.

کامل ما را بخوانید نقد Elden Ring



Total War: Warhammer III

Total War: Warhammer III

۸۲%

تی

بستر، زمینه

لینوکس، رایانه شخصی (مایکروسافت ویندوز)، مک

ژانر. دسته

استراتژی زمان واقعی (RTS)، استراتژی

توسعه دهنده

مجمع خلاق

ناشر

سگا، Feral Interactive

رهایی

۱۷ فوریه ۲۰۲۲

Total War: Warhammer 3 راه های متعددی را برای پرش به یک جلسه چند نفره به شما می دهد. چه به دنبال اجرای یک کمپین با هفت بازیکن دیگر باشید یا از تجربه ای مانند جعبه شنی لذت ببرید، سناریوهای زیادی وجود دارد که شما را مشغول نگه دارند. همچنین یک حالت Domination جدید وجود دارد که شما و چند بازیکن دیگر را می بیند که برای کنترل بخش های خاصی از میدان نبرد رقابت می کنند. بازی‌های چندنفره تاکتیکی زیادی وجود دارد که می‌توانید دندان‌هایتان را در رایانه شخصی فرو کنید، اما Total War: Warhammer 3 جزو بهترین ها است



توصیه های سردبیران








منبع: https://www.digitaltrends.com/gaming/best-multiplayer-games-on-pc/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *