بهترین برنامه های ارتباط و سایت های دوستیابی برای یافتن رابطه جنسی گاه به گاه بدون هیچ رشته ای

گرافیک کارتونی یک شخص در برنامه دوستیابی.

ممکن است فصل کافاما در طول سال، قرارهای غیررسمی، فرهنگ ارتباط و روابط بدون رشته بسیار رایج هستند. در این دوران جدید دوستیابی، برنامه های اتصال تقریباً در تلفن هوشمند همه وجود دارد. و دلیل خوبی دارد. شما طبق درخواست تلویزیون تماشا می کنید (متشکرم نتفلیکس) و در حالی که روی مبل می نشینید می توانید غذای شما را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید (سلام DoorDash، پس چرا پیدا کردن یک شریک بالقوه متفاوت است؟

به روز رسانی: ۷ دسامبر ۲۰۲۳، ساعت ۲:۳۳ بعد از ظهر EST ما به‌دلیل نگرانی‌های ایمنی در مورد موقعیت مکانی کاربر پس از به‌روزرسانی اخیر، Feeld را موقتاً از فهرست توصیه‌های خود خارج کردیم. در کارت محصول Feeld می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

فرهنگ پیوند چیست؟

عبارت “فرهنگ پیوند” به رابطه جنسی گاه به گاه یابرخوردهای جنسی غیرمتعهد– می‌دانی، رابطه جنسی توافقی خوب و قدیمی فقط به خاطر آن است.

زمانی که قبل از برنامه های دوستیابی به یک چیز تبدیل شد، مردم برای ملاقات با شخصی جدید به ملاقات های تصادفی یا گردهمایی های اجتماعی (عمدتاً مهمانی ها یا بارها) اعتماد می کنند. اما اکنون، با مجموعه عظیمی از برنامه‌های دوستیابی و ارتباط در دسترس، ما خودمان را محکم در چیزی که می‌خواهیم آن را بنامیم پیدا کرده‌ایم. عصر فرهنگ پیوندو پیدا کردن یک شریک به آسانی کشیدن انگشت به سمت راست روی عکس نمایه است.

برنامه اختصاصی hookup دروازه‌ای برای لذت‌های فوری است و جالب‌ترین چیز این است که می‌توانید تصمیم بگیرید که کجا پرتاب خود را پیدا کنید و قبل از اینکه به زمین بیفتید و کثیف شوید، می‌خواهید در مورد آن شخص اطلاعاتی داشته باشید.

یک برنامه اتصال خوب چیست؟

لازم نیست بهترین برنامه های ارتباطی یک موقعیت یکباره باشند. مطمئناً، همه چیز را می توان ناشناس نگه داشت مانند بردن یک فرد بی نام به خانه از بار، اما هیچ اشکالی هم با اطمینان از این که آن شخص برهنه دیدنت بدترین حس شوخ طبعی دنیا را ندارد. به‌علاوه، اگر به‌دنبال یک موقعیت معمولی با دوستان هستید، حتی اگر به‌دنبال چیز جدی یا انحصاری نمی‌گردید، خوب بودن با یک ارتباط خوب می‌تواند کمک کند.

اگرچه بسیاری از این برنامه‌های ارتباطی آشکار می‌سازند که مردم به دنبال *آن** هستند، افرادی که در برنامه‌های دوستیابی عمومی‌تر استفاده می‌کنند، می‌توانند در صورتی که در اولین DM اطلاعاتی در مورد نیات داده شود، از آشفتگی زیادی جلوگیری کنند. بسیاری از برنامه‌ها حتی دارای گزینه‌ای برای علامت‌گذاری چیزی هستند که به دنبال آن هستید تا نیت شما از همان ابتدا مشخص شود.

چگونه افرادی را پیدا کنم که با آنها ارتباط برقرار کنم؟

اساسا، هیچ “بهترین برنامه اتصال” وجود ندارد که بتوانید از آن برای یافتن شرکای تضمین شده استفاده کنید، اما احتمالاً می خواهید از برنامه هایی که دارای یک پرسشنامه ۱۰ دقیقه ای در مورد خانواده های عاشقانه و آینده هستند یا برنامه هایی که به اشتراک های گران قیمت برای افراد در نظر گرفته شده است صرف نظر کنید. که خواهان روابط طولانی مدت هستند

عکس‌ها نیز عامل بزرگی در برنامه‌های اتصال خوب هستند. برخی از برنامه‌ها و سایت‌های دوستیابی عکس‌های افراد را پنهان می‌کنند مگر اینکه اشتراک پولی داشته باشید، و ما واقعاً آن را دوست نداریم – به دلایل جذابیت فیزیکی و دلایل ایمنی. برنامه هایی که نمای کامل نمایه افراد را نشان می دهند راه حلی هستند.

اینکه آیا می خواهید برای یک برنامه اتصال پول پرداخت کنید کاملاً به شما بستگی دارد، اما ما می گوییم Tinder و Hinge عالی هستند نسخه های رایگان. احتمالاً می توانید تا آخر هفته بدون پرداخت یک سنت، یک اتصال پیدا کنید.

چه به دنبال رابطه جنسی گاه به گاه باشید یا صرفاً به دنبال تبادل لباس های برهنه باشید، در اینجا گزینه های ما برای بهترین برنامه های ارتباطی در حال حاضر وجود دارد:


منبع: https://mashable.com/roundup/best-hookup-apps

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *