بهترین برنامه های پیانو در سال ۲۰۲۴: برنامه های برتر برای یادگیری نحوه نواختن

یوهانس پلنیوس / Unsplash

پیانو یکی از محبوب ترین و نواخته ترین سازهای جهان است. این یک ساز همه کاره است که می توان از آن برای ساخت استفاده کرد موزیک قشنگ توسط مبتدیان و هنرپیشه ها به طور یکسان، و می تواند تقریباً هر ساز را همراهی کند و تقریباً در هر سبکی اجرا کند.

بسیاری از نوازندگان بالقوه پیانو، برداشتن گام اولیه و شروع یادگیری نحوه نواختن را دلهره آور می دانند. خوشبختانه، انبوهی از اپلیکیشن‌های عالی برای یادگیری پیانو در حال حاضر می‌توانند به شما در برداشتن گام‌های اول، دوم یا سوم کمک کنند. در اینجا بهترین برنامه های پیانو برای کمک به یادگیری پیانو در سال ۲۰۲۴ آورده شده است.

سنتزی

تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

یادگیری پیانو نیازی به یادگیری نت‌خوانی ندارد و می‌توانید با استفاده از Synthesia شروع به یادگیری ریتم‌ها، تکنیک‌های انگشتی و آهنگ‌های مورد نظر خود کنید. اساساً یک بازی ریتم-بیت که به عنوان یک برنامه یادگیری مبدل شده است، Synthesia شما را به چالش می کشد تا کلیدهای صحیح را در حالی که از بالا می افتند ضربه بزنید. می توانید آن را روی صفحه لمسی خود پخش کنید یا آن را به یک پیانوی دیجیتال پیوند دهید. استفاده از آن رایگان است، اما دریافت توانایی افزودن و پخش هر آهنگی برای شما یک بار ۳۹ دلار هزینه دارد، که در صورتی که خود را به آن علاقه مند کنید، مبلغ عادلانه ای است.

اندروید iOS

پیانیست آنلاین

تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

Pianist آنلاین رویکردی کمی متفاوت از سایر برنامه ها دارد، مانند زمانی که شما می توان پیانو را با این برنامه یاد بگیرید، رویکرد بزرگتر یادگیری نحوه نواختن آهنگ های خاص و تحت تاثیر قرار دادن دوستان است. برای این منظور، طیف گسترده‌ای از آهنگ‌ها، از جمله آهنگ‌های برنامه‌های تلویزیونی و هنرمندان محبوب وجود دارد، و می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه خود را در کتاب نمایش شخصی خود ذخیره کنید. اما فکر نکنید که در نتیجه در منابع یادگیرنده کم شده است. شما می توانید طیف گسترده ای از سفارشی سازی ها را انجام دهید، از جمله سرعت بازی و تغییر برای دست های فردی. بدون پرداخت هزینه به آهنگ های رایگان دسترسی خواهید داشت، اما برای دریافت همه آنها به اشتراک نیاز دارید. اشتراک در سه نوع ارائه می شود: سه ماهه (۳۰ دلار)، شش ماهه (۴۲ دلار) یا یک ساله (۶۰ دلار).

اندروید iOS

پیانوی عالی

نکته جالب درباره Perfect Piano این است که می‌توانید از آن به یکی از دو روش استفاده کنید: یا با صفحه‌کلید مجازی داخلی که می‌توانید روی صفحه گوشی خود ضربه بزنید یا با یک صفحه کلید MIDI (رابط دیجیتال آلات موسیقی) مانند Yamaha P105. ، رولند F-120 یا Xkey. در هر صورت، روشی سرگرم کننده و در دسترس برای یادگیری هزاران آهنگ محبوب در پیانو ارائه می دهد. این بهترین برنامه پیانو به شما امکان می دهد الگوهای مختلف راهنمایی را برای نواختن همراه با آهنگ ها از جمله نت های سنتی انتخاب کنید. همچنین به شما امکان می دهد سرعت پخش را کاهش دهید تا بتوانید آهنگ ها را با سرعت دلخواه خود ادامه دهید. کیبورد مجازی داخلی شامل تمام ۸۸ کلید یک پیانوی بزرگ کلاسیک است و همچنین می توان صداهای مختلفی از پیانوی بزرگ گرفته تا پیپ ارگ و سینت را به آن داد. یکی دیگر از نکات جالب این است که این برنامه دارای حالت چند نفره است تا بتوانید با دوستان خود رقابت کنید تا ببینید چه کسی می تواند آهنگ ها را روان تر پخش کند.

اندروید iOS

به سادگی پیانو

Simply Piano با هدف همه افراد از مبتدی تا پیانیست های با تجربه تر، دوره هایی را ارائه می دهد که به مجموعه ای از درس ها تقسیم می شوند. همچنین به شما امکان می‌دهد تا طیف گسترده‌ای از آهنگ‌ها و آهنگ‌ها را بیاموزید، که به شما امکان می‌دهد آنچه را که در درس‌ها آموخته‌اید در عمل پیاده کنید. بر خلاف برخی دیگر از برنامه‌های پیانو، از ابتدا شروع می‌شود و شما را از طریق اصول اولیه (مانند بازی با هر دو دست) راهنمایی می‌کند و تمرین‌های پنج دقیقه‌ای شخصی‌سازی شده متناسب با سطح مهارت شما را ارائه می‌دهد. دانلود و استفاده از این برنامه رایگان است، اما برای دسترسی به تمام دوره‌ها باید در نسخه پریمیوم آن مشترک شوید، که برای یک سال تمام، ۱۵۰ دلار از شما دریافت می‌کند.

اندروید iOS

Skoove

Skoove که هم برای اندروید و هم برای iOS در دسترس است، یک تجربه بسیار جامع و شخصی سازی شده برای یادگیری پیانو را ارائه می دهد. چیزی که آن را از جمعیت متمایز می کند این است که از هوش مصنوعی برای تشخیص آنچه در حال بازی هستید استفاده می کند و تمرینات مناسبی را برای بهبود هر اشتباهی که ممکن است انجام دهید ارائه می دهد. این شامل بیش از ۴۰۰ درس برای کاربران ممتاز و بیش از هزار فیلم آموزشی است، بنابراین می‌توانید حوزه‌ای را انتخاب کنید که بیشتر دوست دارید روی آن کار کنید و مهارت‌های خود را از آنجا توسعه دهید. مانند سایر بهترین برنامه‌های پیانو، این برنامه شامل مجموعه وسیعی از آهنگ‌ها برای یادگیری شماست، از بتهوون و موتزارت گرفته تا بیتلز و آدل. به طور مفید، شامل درس ها و نکاتی برای تشخیص نت ها و پخش موسیقی با گوش است. این برنامه با کیبوردهای USB/MIDI و آکوستیک سازگار است و دارای گزینه صفحه کلید مجازی روی صفحه است. هزینه طرح پریمیوم ۲۰ دلار در ماه یا ۱۲ دلار در ماه در صورت خرید اشتراک یک ساله است.

اندروید iOS

آکادمی پیانو توسط Yokee Music

پیانو آکادمی با ارائه یک صفحه کلید مجازی روی صفحه و پشتیبانی از صفحه کلید MIDI، یکی دیگر از برنامه های جامع یادگیری پیانو است که چیزی را برای همه ارائه می دهد. دروس آن بر اساس تئوری یا روش تجزیه می شود، در حالی که مجموعه گسترده ای از فیلم های آموزشی ارائه شده توسط مربی ارائه می دهد که به نشان دادن آنچه در واقع سعی در یادگیری آن دارید، کمک می کند. یک نکته خوب این است که برنامه هنگام پخش به شما گوش می دهد و بازخوردی را در مورد دقت پخش موسیقی به شما ارائه می دهد. همچنین شامل مجموعه ای از بازی های لذت بخش برای یادگیری اصول اولیه نوازندگی پیانو، مانند هماهنگی دست است. این برنامه به شما امکان می دهد صدها آهنگ را با استفاده از یک نشانگر همراه با نت موسیقی یاد بگیرید که در حین پخش از نت به نت دیگر حرکت می کند. این یک برنامه بسیار در دسترس و مفید با برنامه های پرمیوم است که از ۲۰ دلار در ماه شروع می شود.

اندروید iOS

فلوکی

Flowkey با آموزش های ویدیویی، درس های تعاملی و صدها آهنگ، تقریباً هر آنچه را که می خواهید در یک برنامه آموزش پیانو می خواهید ارائه می دهد. این برنامه برای همه افراد از مبتدی تا بازیکنان پیشرفته تر، شامل درس ها و دستورالعمل های گام به گام در زمینه های مختلف تکنیک، از خواندن موسیقی گرفته تا آکورد و بداهه نوازی است. همچنین، بدون توجه به اینکه از پیانوی آکوستیک یا با اتصال MIDI استفاده می‌کنید، نواختن شما را برای مشاوره در مورد بهبود کنترل می‌کند. دانلود و استفاده از این برنامه رایگان است، اما دسترسی به طیف کامل مطالب و محتواهای آموزشی به اشتراک Premium نیاز دارد که ۲۰ دلار در ماه و ۱۲۰ دلار برای ۱۲ ماه است.

اندروید iOS

پیانو از Gismart

در اینجا یک برنامه آموزش پیانو وجود دارد که به طور خاص برای افرادی که پیانو یا کیبورد ندارند، طراحی شده است. پیانو یک برنامه شبیه‌ساز صفحه کلید است که شامل یک پیانوی روی صفحه برای یادگیری نحوه نواختن است و به شما کمک می‌کند تا ببینید که آیا دوست دارید پیانوی خود را بخرید یا خیر. این شامل مجموعه ای از درس ها در مورد مهارت های اساسی، مانند یادگیری نحوه نواختن آکوردهای خاص است، در حالی که دارای طیفی از مینی بازی های سرگرم کننده است تا کل فرآیند یادگیری را کمی لذت بخش تر کند. مانند سایر برنامه‌ها، پیانو به شما امکان می‌دهد چندین آهنگ معروف را یاد بگیرید، اما روش جدیدی را برای انجام این کار از طریق بازی Magic Tiles خود ارائه می‌دهد که در آن کاشی‌های مجازی روی صفحه‌کلید می‌افتند و نشان می‌دهند کدام کلیدها و چه زمانی پخش شوند. در نهایت، ممکن است به اندازه سایر برنامه ها جامع نباشد، اما مطمئنا سرگرم کننده است. نسخه کامل برنامه هفته ای ۴ دلار یا ۳۰ دلار در سال هزینه دارد و به شما امکان می دهد به آهنگ های جدید هفتگی و صداهای بیشتری برای صفحه کلید مجازی خود (و حذف تبلیغات) دسترسی داشته باشید.

اندروید iOS

Vivace: یادگیری موسیقی خواندن

بله، خیلی جالب نیست، اما اگر می‌خواهید پیانیست ماهری شوید، یادگیری نت‌خوانی ضروری است. Vivace به شما این امکان را می دهد که این کار را انجام دهید و آموزش های مصور مختلف و درس های سفارشی برای تشخیص یادداشت ها ارائه می دهد. این به شما می آموزد که چگونه زیر و بم و مدت نت را درک کنید و شامل درس هایی در مورد یادگیری اعضای مختلف موسیقی و همه ۱۵ امضای کلیدی است. این برنامه فقط برای اندروید در دسترس است، اگرچه یک جایگزین خوب برای iOS است یادداشت! – آموزش خواندن موسیقی.

اندروید

پیانو از یوسیان

آموزش مبتدی پیانو یوسی.
تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

ممکن است برنامه محبوب تری برای گیتاریست ها داشته باشد، اما برنامه پیانو یوسییان به همان اندازه جامع و مفید است. این دستگاه با استفاده از میکروفون تلفن شما برای گوش دادن به پیانو یا صفحه کلید شما کار می کند، اما در صورت نیاز یک صفحه کلید داخلی نیز دارد. این بیش از ۱۵۰۰ تمرین، درس و بازی را برای شما ارائه می دهد تا مهارت های نوازندگی پیانو خود را توسعه دهید و همچنین دارای فهرست گسترده ای از آهنگ های محبوب است که می توانید آنها را اجرا و تمرین کنید. به طور مفید، این شامل درس ها و نکاتی در مورد تئوری موسیقی و نحوه خواندن نت موسیقی است، بنابراین تقریباً همه پایه ها را پوشش می دهد. دانلود و استفاده از آن رایگان است، اما طیف کاملی از محتوا فقط برای کسانی در دسترس است که برای اشتراک ۱۴۰ دلار در سال هزینه کنند.

اندروید iOS

جلسات زمین بازی برای پیانو

Playground Sessions For Piano آموزش های ساخت یافته پیانو را مستقیماً از مربیان متخصص ارائه می دهد. درس ها با کیفیت بالا و قابل درک آسان هستند، بنابراین هر کسی از مبتدی تا بازیکن آس می تواند این را مفید بداند. این برنامه به شما امکان می‌دهد هم آهنگ‌های پاپ محبوب و هم آهنگ‌های کلاسیک گذشته را یاد بگیرید – بنابراین چیزی برای همه وجود دارد. همچنین برای اطمینان از اینکه در مسیر درست پیش می روید، بازخورد بلادرنگ در مورد تکنیک خود دریافت می کنید. برای آزمایش برنامه، یک دوره آزمایشی رایگان ۱۴ روزه دریافت می کنید، اما درس ها فقط از طریق اشتراک ۱۸ دلاری در ماه یا ۱۲۰ دلاری در سال در دسترس هستند. همچنین می توانید یک عضویت مادام العمر با ۲۹۰ دلار دریافت کنید.

iOS

مربی عملکردی گوش

این به خودی خود یک برنامه یادگیری پیانو نیست، اما اگر می خواهید یک نوازنده خوب باشید که قادر به بداهه نوازی با دیگران و پخش موسیقی با گوش باشید، بسیار ضروری است. رویکرد آن نسبتاً ساده است و به شما یاد می دهد که چگونه آهنگ ها و فواصل را در هر کلید موسیقی تشخیص دهید. این برای یادگیری نحوه کار کردن آهنگ ها بسیار مفید است، زیرا تا زمانی که نت تونیک مناسب (یعنی اولین نت هر کلید داده شده) را داشته باشید، توانایی تشخیص آهنگ های متمایز سایر نت ها به شما کمک می کند تا بقیه نت ها را بشکنید. آهنگ همچنین، این چیزی نیست که شما نیازی به صرف زمان زیادی برای آن داشته باشید، زیرا استفاده از این برنامه تنها به مدت ۱۰ دقیقه در روز باید پس از مدتی گوش دادن شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

اندروید iOS

LUMI Music

برنامه کلید موسیقی LUMI برای iOS
تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

LUMI Keys یک صفحه کلید جمع و جور است که به طور خاص برای مبتدیان طراحی شده است. اکنون در نسخه استودیویی نیز موجود است که برای حرفه ای های با تجربه تر عالی است. صفحه کلید را می توان به راحتی به دستگاه های تلفن همراه پشتیبانی شده مانند iPad متصل کرد. این یک ابزار عالی برای یادگیری نحوه نواختن پیانو بدون نیاز به خرید کیبورد یا پیانو با اندازه کامل است. این برنامه کاربر پسند و جذاب است. این شامل مقیاس ها، آکوردها، تکنیک ها و موارد دیگر برای کمک به یادگیری شما می باشد. فقط می توانید از برنامه LUMI Music با صفحه کلید استفاده کنید.

اندروید iOS

توصیه های سردبیران







یادگیری پیانو نیازی به یادگیری نت‌خوانی ندارد و می‌توانید با استفاده از Synthesia شروع به یادگیری ریتم‌ها، تکنیک‌های انگشتی و آهنگ‌های مورد نظر خود کنید. اساساً یک بازی ریتم-بیت که به عنوان یک برنامه یادگیری مبدل شده است، Synthesia شما را به چالش می کشد تا کلیدهای صحیح را در حالی که از بالا می افتند ضربه بزنید. می توانید آن را روی صفحه لمسی خود پخش کنید یا آن را به یک پیانوی دیجیتال پیوند دهید. استفاده از آن رایگان است، اما دریافت توانایی افزودن و پخش هر آهنگی برای شما یک بار ۳۹ دلار هزینه دارد، که در صورتی که خود را به آن علاقه مند کنید، مبلغ عادلانه ای است.


منبع: https://www.digitaltrends.com/mobile/best-piano-learning-apps/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *