بهترین برنامه ها و بازی های اندروید کدامند؟

گوگل این هفته رای گیری را برای بهترین برنامه ها، بازی ها و کتاب ها در Google Play باز کرد. ایده این است که به کاربران اجازه دهیم از فهرست کوچکی از برترین های هر دسته انتخاب کنند تا نتایج نهایی را در اواخر امسال به اشتراک بگذارند. شما دو هفته فرصت دارید تا رای دهید، بنابراین مطمئن شوید که یک دقیقه برای این کار وقت می گذارید، با این فرض که می خواهید به دنیا بگویید در طول سال گذشته از کدام برنامه ها، بازی ها و کتاب هایی لذت برده اید.

برای انتخاب بهترین برنامه توسط کاربران، ۱۰ برنامه برای انتخاب داریم. لیست کامل عبارتند از: Artifact، MAX، Voidpet Garden، AI Mirror، Threads، ChatGPT، Bumble For Friends، AI Chatbot، Character AI و Reelsy. این تعداد زیادی از نامزدهای هوش مصنوعی هستند – نمی‌توانم از خود بپرسم که آیا برنامه‌های غیر هوش مصنوعی وجود ندارند که بتوانند در این فهرست قرار بگیرند. یا شاید هوش مصنوعی به دسته انتخاب کاربران خود نیاز دارد. به هر حال، می توانید به بهترین برنامه رای دهید اینجا.

برای انتخاب بهترین بازی توسط کاربران، ما همچنین ۱۰ بازی را برای انتخاب داریم. این بازی‌ها عبارتند از: The Lord of the Rings: Heroes، Viking Rise، Arena Breakout، Aether Gazer، Honkai: Star Rail، Mighty DOOM، Street Fighter Duel – Idle RPG، MONOPOLY GO!، Farlight 84، و Cat Snack Bar: Cat Food سرمایه دار خیلی مهم ای کاش می توانستم درباره هر چیزی نظری به اشتراک بگذارم، اما تنها بازی ای که در آن تجربه دارم Cat Snack Bar است که به نظر کودک ۹ ساله من بسیار شیرین است. به بهترین بازی رای دهید اینجا.

وقتی نوبت به بهترین کتاب‌ها می‌رسد، می‌توانید ادامه دهید و درست رای دهید اینجا.

چیزی در این لیست کم است که فکر می کنید باید نامزد می شد؟


منبع: https://www.droid-life.com/2023/11/01/what-are-the-best-android-apps-and-games-time-to-vote-for-them/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *