بهترین بلندگوهای فضای باز برای هر مناسبت

بهترین بلندگوهای فضای باز برای هر مناسبت

شاید دوست دارید بیرون غذا بخورید، در استخر آب بپاشید، یا به سادگی پاهایتان را بالا بزنید و در باغ استراحت کنید. یک عنصر ساده اما حیاتی وجود دارد که می تواند اوقات فراغت شما را در فضای باز به سطح بعدی برساند: موسیقی.

مطمئناً، شما فقط می‌توانید لیست پخش خود را از بلندگوی تلفن هوشمند خود پخش کنید، اما بیایید صادق باشیم – عالی به نظر نمی‌رسد. اگر در مورد موسیقی خود جدی هستید، با استفاده از بلندگوهای با کیفیت به آن احترام بگذارید – بلندگوها که صدا را خفه نمی‌کند، قسمت مورد علاقه‌تان از آهنگ را قطع نمی‌کند، هیس نمی‌کند، ترقه نمی‌زند، یا در لیست پخش قرار نمی‌گیرد.

پیدا کردن یک جفت بلندگوی خوب زمانی که در حال ساختن یک سیستم صوتی برای داخل خانه خود هستید، ساده است، اما پیدا کردن همان نوع صدای با کیفیت بالا برای بیرون از منزل می تواند مشکل باشد. شما به سادگی نمی توانید از همان بلندگوهایی که در باغ خود استفاده می کنید برای اتاق نشیمن خود استفاده کنید. آنها نه تنها نمی توانند در برابر آب و هوا مقاومت کنند، بلکه بلندگوهای داخلی برای انتقال صدا در فضاهای باز ساخته نشده اند. نترسید: ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین بلندگوها را برای باغ یا فضای باز خود پیدا کنید.

آیا می توانید بلندگوهای فضای باز را نصب کنید؟

نصب بلندگوهای سیمی در اطراف محل نشیمن در فضای باز انتخابی ایده آل برای زمانی است که فضایی برای قرار دادن آنها بر روی دیوار یا زیر عرشه دارید. اغلب، این بلندگوها به صورت جفت فروخته می‌شوند و دارای پیکربندی استریو با ورودی‌های چپ و راست هستند تا فضای شما را با صدای پیچیده‌تر پر کنید. تنها نقطه ضعف آنها این است که آنها دارای محدوده محدودتری از پخش صدا هستند زیرا فقط می توانند تا آنجا کج شوند بدون اینکه به معنای واقعی کلمه به دیوار برخورد کنند.

با این حال، اگر فضای بیرونی شما دورتر از فرصت‌های قابل نصب است، می‌توانید تنظیمات خود را در محوطه‌سازی خود با برخی بلندگوهای داخل زمین پنهان کنید. این شامل دفن دقیق برخی از سیم‌ها می‌شود، اما برای پخش یکنواخت‌تر صدا یک انتخاب عالی است زیرا بسیاری از بلندگوهای سطح زمین دارای صدای ۳۶۰ درجه هستند. تنها اخطار؟ هر گزینه ای را که برای گوش دادن در فضای باز انتخاب می کنید، باید مطمئن شوید که آنها واقعاً برای استفاده در خارج از خانه قرار دارند.

آیا بلندگوهای فضای باز ضد آب هستند؟

در حین جستجوی بلندگوهای فضای باز، به کلمات کلیدی مانند «ضد آب»، «ضد آب» و «مقاوم در برابر آب» توجه کنید. اکثر بلندگوهای فضای باز به وضوح به شما اطلاع می دهد که تمام وسایل الکتریکی به طور ایمن و ایمن در یک پوسته مقاوم در برابر آب و هوا قرار گرفته اند. این بدان معنی است که می تواند در برابر عواملی مانند باران، برف و دمای بسیار گرم یا سرد مقاومت کند.

درجه ضد آب بالا استاندارد است بلندگوهای بلوتوث قابل حمل، اما در بلندگوهای سیمی قابل نصب کمتر رایج است. با این حال، معمول است که بلندگوهای سیمی در فضای باز به جای ضد آب، به سادگی در برابر آب و هوا مقاوم باشند. اگر در مورد آب و هوای وحشی محل زندگی خود نگران هستید، ممکن است بلندگوهای خود را زیر نوعی پوشش قرار دهید تا محافظت بیشتری از آنها ارائه دهید.

بلندگوهای خارجی سیمی در مقابل بی سیم – کدام یک بهترین است؟

بلندگوهای بلوتوث بی سیم عالی هستند و قابل حمل بودن آنها را واقعا راحت می کند، اما بلندگوهای سیمی در فضای باز احتمالا قوی تر، قابل اعتمادتر و کمتر مستعد تداخل هستند. به‌علاوه، هرگز نگران شارژ مجدد دستگاه‌ها یا راه رفتن بیش از حد از محدوده بلوتوث با دستگاه پخش خود نخواهید بود. اینها امتیازات قطعی هستند – به خصوص زمانی که یک مهمانی تمام روز و تمام شب برگزار می کنید و می خواهید با مهمانان خود درآمیخته باشید. بلندگوهای سیمی در فضای باز نیز در پر کردن فضاهای بزرگ با توزیع یکنواخت صدا بهتر عمل می کنند، به خصوص که می توانید دسته ای را در اطراف باغ وصل کنید.

بلندگوهای بی سیم – که معمولاً از طریق بلوتوث کار می کنند – نقاط مثبت خود را نیز دارند. بلندگوهای بلوتوث می توانند محتوای صوتی را از گوشی هوشمند شما پخش کنند. تبلت، لپ تاپ، یا دستگاه دیگری که دارای بلوتوث است. گاهی اینها بلندگوها همچنین از طریق دستیارهای صوتی مانند الکسا یا دستیار گوگل امکان هندزفری را فراهم می کند. امتیاز دیگر این است که می توانید آنها را به مهمانی ببرید، بنابراین به یک مکان محدود نمی شوید. همچنین می توانید یک اسپیکر بلوتوث قابل حمل را به پارک، استخر یا در تعطیلات ببرید.

بهترین اسپیکر فضای باز چیست؟

ما سعی کرده‌ایم گزینه‌های شما را محدود کنیم و مجموعه‌ای از سخنرانان برتر را برای طیف وسیعی از افراد، بودجه‌ها و فعالیت‌ها گردآوری کرده‌ایم. ما کاملاً مطمئن هستیم که آنچه را که برای لذت بردن از فضای باز بدون از دست دادن نیاز دارید، پیدا خواهید کرد. ما دستگاه های چشمگیر را از برندهای برتر مانند Bose، JBL و Sonos ردیابی کرده ایم. فقط مورد علاقه را انتخاب کنید.

اینها بهترین بلندگوهای فضای باز در سال ۲۰۲۳ هستند.


منبع: https://mashable.com/uk/roundup/best-outdoor-speakers-uk

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *