بهترین تخفیف‌های هفته اپل: اولین تخفیف‌های M3 MacBook Air در کنار فروش نادر هوم پاد

این هفته شاهد عرضه آخرین نوت بوک اپل بودیم. M3 MacBook Airو Best Buy اولین تخفیف را برای اعضای My Best Buy Plus/Total دارد. همچنین می‌توانید قیمت‌های کم سابقه HomePod، HomePod mini، MacBook Air و MagSafe Duo Charger را در بهترین معاملات این هفته بیابید.

بهترین تخفیف‌های هفته اپل: اولین تخفیف‌های M3 MacBook Air در کنار فروش نادر هوم پادتوجه: MacRumors یک شریک وابسته با برخی از این فروشندگان است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

سامسونگ

  • چه معامله است؟ ۷۵۰ دلار تخفیف برای مانیتور هوشمند Samsung ViewFinity S9 5K دریافت کنید
  • کجا می توانم آن را بدست بیاورم؟ سامسونگ
  • از کجا می توانم معامله اصلی را پیدا کنم؟ درست همین جا

در اوایل هفته، سامسونگ تخفیفی را برای نمایشگر هوشمند ۲۷ اینچی ViewFinity S9 5K ارائه کرد و امروز در هنگام فروش Discover Samsung تخفیف بیشتری به آن داده شد. شما می‌توانید این مانیتور را با قیمت پایین ۸۴۹٫۹۹ دلاری خریداری کنید که از ۱۵۹۹٫۹۹ دلار کاهش یافته است. نیز وجود دارد معاملات روی مانیتورهای دیگرگوشی های هوشمند، ساعت های هوشمند، تبلت ها و موارد دیگر در فروش سامسونگ.

علاوه بر این، زمانی که شما برای کسب اطلاعات بیشتر ثبت نام کنید در مورد مجموعه محصولات صوتی و تلویزیونی آینده سامسونگ، می توانید ۱۰۰ دلار از خرید خود تخفیف بگیرید. لیست جدید تلویزیون ها و تجهیزات صوتی سامسونگ قرار است در ۲۱ مارس رونمایی شود و این پیشنهاد تخفیف ۱۰۰ دلاری تا آن تاریخ در دسترس خواهد بود.

M3 مک بوک ایر

  • چه معامله است؟ ۵۰ دلار تخفیف M3 MacBook Air دریافت کنید
  • کجا می توانم آن را بدست بیاورم؟ بهترین خرید
  • از کجا می توانم معامله اصلی را پیدا کنم؟ درست همین جا
توجه: تخفیف‌ها فقط برای اعضای My Best Buy Plus/Total موجود است.

پس از معرفی مک بوک ایر ۱۳ اینچی و ۱۵ اینچی M3 مک بوک ایر در این هفته، Best Buy اولین خرده فروش با تخفیف در نوت بوک های جدید شد. تنها اخطار این است که برای استفاده از مزایای فروش به عضویت My Best Buy Plus/Total نیاز دارید که ۵۰ دلار تخفیف برای این مدل ها دارد.

مک بوک ایر M1

  • چه معامله است؟ ۲۵۰ دلار تخفیف ۱۳ اینچی M1 MacBook Air دریافت کنید
  • کجا می توانم آن را بدست بیاورم؟ بهترین خرید
  • از کجا می توانم معامله اصلی را پیدا کنم؟ درست همین جا

اپل این هفته تولید مک‌بوک ایر ۱۳ اینچی M1 را متوقف کرد، اما Best Buy آن را با قیمت پایین ۷۴۹٫۹۹ دلار در همه رنگ‌ها امروز عرضه کرد که از ۹۹۹٫۹۹ دلار کاهش یافته است. اگرچه نزدیک به چهار سال از عمر این نسخه می گذرد، اما این نسخه از مک بوک ایر همچنان دارای تراشه سیلیکونی اپل است و باید برای کسانی که می خواهند صرفه جویی در هزینه را بر داشتن جدیدترین و بهترین محصول اولویت دهند، مناسب باشد.

MagSafe

  • چه معامله است؟ ۵۴ دلار تخفیف MagSafe Duo و ۱۲ دلار از شارژر MagSafe دریافت کنید
  • کجا می توانم آن را بدست بیاورم؟ ووت
  • از کجا می توانم معامله اصلی را پیدا کنم؟ درست همین جا

می‌توانید شارژر MagSafe Duo اپل را با قیمت پایین ۷۴٫۹۹ دلار در حال حاضر در Woot دریافت کنید، از ۱۲۹٫۰۰ دلار. Woot همچنین دارای شارژر MagSafe با قیمت ۲۶٫۹۹ دلار است که دومین قیمت مناسب است. هر دو شارژر نو هستند و دارای یک سال گارانتی محدود اپل هستند و شارژر MagSafe در بسته بندی عمده عرضه می شود.

هوم پاد

  • چه معامله است؟ تا ۳۰ دلار تخفیف برای هوم پاد و هوم پاد مینی دریافت کنید
  • کجا می توانم آن را بدست بیاورم؟ بهترین خرید

در نهایت، Best Buy امروز اولین تخفیف‌هایی را برای هوم پاد مینی و هوم پاد معرفی کرد که در ماه‌ها شاهد آن بودیم، و هر دو با قیمت‌های پایین‌تر همیشگی هستند. می توانید HomePod mini را با قیمت ۷۹٫۹۹ دلار در همه رنگ ها و نسل دوم HomePod را با قیمت ۲۶۹٫۹۹ دلار در هر دو رنگ تهیه کنید.

سر به ما کامل خلاصه معاملات برای مطلع شدن از آخرین معاملات و تخفیف هایی که در هفته گذشته پیگیری کرده ایم.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/08/best-apple-deals-of-the-week-3-8-24/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *