بهترین ترموستات های هوشمند برای سال ۲۰۲۳

ارتقاء ترموستات سنتی خود به a ترموستات هوشمند یک راه آسان برای صرفه جویی در پول است. در کنار ارائه پیشنهادهایی در مورد چگونگی کاهش مصرف انرژی، بسیاری از آنها می توانند با برنامه شما سازگار شوند و یاد بگیرند که چگونه نیازهای گرمایش و سرمایش خود را بهینه کنند. ترموستات‌های هوشمند در طیف وسیعی از قیمت‌ها در دسترس هستند و هرچه بیشتر هزینه کنید، ویژگی‌های بیشتری را باز می‌کنید.

تلاش برای یافتن ترموستات هوشمند مناسب به طور فزاینده ای دشوار شده است، زیرا بازار از محصولات اشباع شده است. اما این بدان معناست که مجموعه‌ای از آیتم‌های عالی برای انتخاب وجود دارد – به شرطی که بدانید کجا باید جستجو کنید.

در اینجا بهترین ترموستات های هوشمند، از جمله انتخاب های ممتاز و ارزان قیمت، و همچنین محصولاتی که با HomeKit، Google Homeو الکسا.

ترموستات هوشمند Ecobee

ترموستات هوشمند Ecobee

بهترین ترموستات هوشمند در کل

پرش به جزئیات

ترموستات Google Nest

ترموستات Google Nest

بهترین ترموستات هوشمند مقرون به صرفه

پرش به جزئیات

Google Nest Learning Thermostat Generation - نسل سوم

ترموستات یادگیری Nest (نسل سوم)

بهترین ترموستات هوشمند برای Google Home

پرش به جزئیات

کنترلر AC هوشمند Cielo Breez

کنترلر AC هوشمند Cielo Breez Plus

بهترین ترموستات هوشمند برای واحدهای پنجره ای

پرش به جزئیات

ترموستات هوشمند آمازون

ترموستات هوشمند آمازون

بهترین ترموستات هوشمند برای الکسا

پرش به جزئیات

تری والش/روندهای دیجیتال

ترموستات هوشمند Ecobee

بهترین ترموستات هوشمند در کل

طرفداران

  • نصب ساده

  • عملکرد و مجموعه ویژگی های عالی

  • آسان برای پیکربندی و کار کردن روزانه

  • کنترل صدا و ویژگی های ارتباطی متعدد

  • بلندگوی عالی

منفی

  • طراحی سخت افزار کمی ضعیف باقی می ماند

  • بدون ادغام روی صفحه برای الکسا

دلایل زیادی برای دوست داشتن ترموستات هوشمند Ecobee وجود دارد. برای شروع، فرآیند نصب بسیار بدون درد است. حتی اگر سیم C ندارید، Ecobee شما را با یک کیت افزایش دهنده قدرت پوشانده است. به علاوه، دستورالعمل‌های نصب به راحتی قابل پیروی هستند و فرآیند راه‌اندازی سریع است.

ترموستات هوشمند دارای صفحه نمایش لمسی پاسخگو با رابط تمیز است. همچنین مانند Ecobee قبلی دارای کنترل صوتی داخلی از طریق الکسا است. با این حال، با ترموستات هوشمند، الکسا می تواند پادکست، لیست پخش، اخبار و موسیقی را از سرویس هایی مانند Spotify پخش کند (و در واقع صدای خوبی دارد). حتی می توانید از ترموستات خود برای ویژگی هایی مانند تماس الکسا، پیام رسانی و Drop In استفاده کنید. با این حال، اگر اهل الکسا نیستید، Ecobee با پلتفرم های دیگری مانند Apple HomeKit، Google Home، SmartThings و IFTTT نیز سازگار است.

ترموستات هوشمند Ecobee دارای سنسور هوشمند نیز می باشد. اگر در خانه خود نقاط گرم یا سرد دارید، حسگر می تواند به یکنواخت کردن همه چیز کمک کند و خانه شما را راحت تر کند.

ترموستات هوشمند Ecobee

ترموستات هوشمند Ecobee

بهترین ترموستات هوشمند در کل

گوگل

ترموستات Google Nest

بهترین ترموستات هوشمند مقرون به صرفه

طرفداران

  • هزینه مقرون به صرفه

  • توابع هوشمند به معنای حداقل تعامل است

  • طراحی شیک شبیه اپل

  • نصب ساده DIY

منفی

  • کنترل های خازنی فقط در یک طرف قرار دارند

ترموستات Google Nest که در رنگ‌های برفی، شنی، مه‌آلود و زغالی موجود است، آخرین پیشنهاد میان‌رده Google است که تنها یک قدم از مدل برتر یادگیری خود (در زیر مشخص شده است) قرار دارد. ترموستات بازطراحی شده با قابلیت کنترل الکسا و گوگل اسیستنت، برخلاف صفحه تنظیمات فیزیکی مدل E قبلی، دارای نمایشگر آینه ای و کنترل های لمسی با نقشه جانبی است.

با استفاده از برنامه Google Home، می‌توانید دما را تنظیم کنید، روال‌های سفارشی‌سازی‌شده ایجاد کنید، استفاده از HVAC را نظارت کنید و موارد دیگر. حتی یک عملکرد معمولی وجود دارد که می تواند با سایر دستگاه های هوشمند جفت شود. به عنوان مثال، گفتن یک فرمان صوتی مانند “صبح بخیر” می تواند پرده های هوشمند شما را بکشد، Google Nest Hub خود را با پادکست صبحگاهی مورد علاقه خود تنظیم کنید و دمای ایده آل ۱۰ صبح را تنظیم کنید. تمام این ویژگی‌های عالی را می‌توان تنها با ۱۳۰ دلار در اختیار داشت، که در دنیای ترموستات‌های هوشمند نیمی از بد نیست.

ترموستات Google Nest

ترموستات Google Nest

بهترین ترموستات هوشمند مقرون به صرفه

گوگل

ترموستات یادگیری Nest (نسل سوم)

بهترین ترموستات هوشمند برای Google Home

طرفداران

  • قابلیت های یادگیری چشمگیر

  • به لطف Farsight، دقت بهبود یافته است

  • امکان افزودن سنسور برای بهینه سازی بیشتر

منفی

  • گران

ما ترموستات Nest Learning را به دلیل قابلیت‌های یادگیری آن بسیار دوست داریم. پس از نصب دستگاه و تنظیم دمای دلخواه، ترموستات بقیه کارها را انجام می دهد. Nest از نحوه حرکت شما در طول هفته در خانه یادداشت می کند و تنظیمات مختلف دما را بر اساس زمان روز و عادات شما تنظیم می کند. با مدل نسل سوم، مجموعه جدیدی از حسگرها به نام Farsight این را دقیق تر می کند.

Farsight تشخیص می دهد که شما وارد یک اتاق می شوید یا از کنار آن تا فاصله پنج متری عبور می کنید، که نسبت به مدل های قبلی پیشرفت قابل توجهی دارد. علاوه بر این، حداکثر ۱۰ سنسور اضافی می توانند دمای اتاق های دیگر را کنترل کنند و گرمایش و سرمایش شما را بیشتر بهینه کنند. به لطف صفحه نمایش ۳٫۲۵ اینچی، نیم اینچی بزرگتر از مدل های قبلی، می توانید دما را از فاصله بسیار دورتری نظارت کنید.

مانند هر دوست خوب، دستگاه پیشنهاداتی را ارائه می دهد که برای صرفه جویی در هزینه شما طراحی شده است. توانایی آن برای تنظیم دمای خانه شما نیم ساعت قبل از رسیدن از محل کار، تنها شهودی آن را بیشتر می کند.

Google Nest Learning Thermostat Generation - نسل سوم

ترموستات یادگیری Nest (نسل سوم)

بهترین ترموستات هوشمند برای Google Home

تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

کنترلر AC هوشمند Cielo Breez Plus

بهترین ترموستات هوشمند برای واحدهای پنجره ای

طرفداران

  • مقرون به صرفه

  • با الکسا و گوگل هوم کار می کند

  • سازگار با هزاران واحد AC مختلف

منفی

  • طراحی خیلی مدرن نیست

ترموستات های هوشمند فقط برای خانه هایی با سیستم های HVAC مرکزی نیستند. به لطف شرکت‌هایی مانند Cielo Breez، کسانی که از سیستم تهویه مطبوع پنجره‌ای، AC روی چرخ‌ها و مینی اسپلیت‌ها استفاده می‌کنیم، اکنون گزینه‌های هوشمندی برای راحت نگه داشتن خانه در تابستان داریم. پلاس با استفاده از چهار حسگر مادون قرمز که در ترموستات تعبیه شده است، جادوی خود را به نمایش می گذارد. این سنسورها با سیگنال های مادون قرمز تولید شده توسط AC قابل حمل و کنترل از راه دور آن تعامل دارند و به طور موثر زبان مادون قرمز برند AC شما را یاد می گیرند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ماژول پلاس را در اتاقی که تهویه مطبوع شما در آن قرار دارد نصب کنید، به Wi-Fi متصل شوید و کنترل‌های هوشمند شما فعال هستند.

قابلیت‌های اضافی برای Alexa و Google Home به شما امکان می‌دهد AC خود را با دستورات صوتی ساده یا با برنامه‌های Alexa و Google Home خود کنترل کنید. حتی می‌توانید محرک‌های دما و رطوبت را تنظیم کنید که به طور خودکار AC شما را هنگامی که همه چیز خیلی گرم می‌شود، تغذیه کند. نکته مهم با این دانشمند غیر تهویه مطبوع این است که وقتی Cielo Breez Plus خود را ثبت کردید، می توانید از ترموستات به صورت آفلاین برای کنترل برق، سرعت فن و دما استفاده کنید. پهنای باند شما مطمئنا خوشحال خواهد شد.

کنترلر AC هوشمند Cielo Breez

کنترلر AC هوشمند Cielo Breez Plus

بهترین ترموستات هوشمند برای واحدهای پنجره ای

ترموستات هوشمند آمازون

بهترین ترموستات هوشمند برای الکسا

طرفداران

  • قیمت عالی

  • اپلیکیشن قدرتمند گوشی هوشمند

  • پشتیبانی از الکسا

منفی

  • طراحی کم رنگ

ترموستات هوشمند آمازون با قیمت ۸۰ دلار یکی از مقرون به صرفه ترین ترموستات های هوشمند در سراسر جهان است. اما علیرغم قیمت پایین، آمازون موفق شد دستگاه را با هزاران ویژگی رده بالا پر کند. این شامل پشتیبانی از الکسا، دسترسی از راه دور از طریق یک برنامه گوشی هوشمند، و توانایی تنظیم تنظیمات آن به طور خودکار بسته به اینکه در خانه هستید، خارج از خانه یا خواب هستید، می شود. بزرگترین ضربه به محصول؟ طراحی آن – که به خوبی رقبا به نظر نمی رسد. با این حال، با توجه به برچسب قیمت آن، این یک اخطار جزئی برای یک محصول دیگر است.

ترموستات هوشمند آمازون

ترموستات هوشمند آمازون

بهترین ترموستات هوشمند برای الکسا

سوالات متداول

آیا می توانم خودم ترموستات هوشمند نصب کنم؟

آره. اگر کمی دانش اولیه در مورد DIY دارید (به اندازه کافی در جایی که می توانید یک چراغ پایه نصب کنید)، می توانید اکثر ترموستات های هوشمند را نصب کنید، به شرطی که سیم کشی درستی داشته باشید. در اینجا نحوه تست ترموستات خود آورده شده است.

آیا برای نصب ترموستات هوشمند باید سیم کشی خاصی داشته باشم؟

بله و خیر. اکثر ترموستات های هوشمند به یک سیم مشترک (سیم C) نیاز دارند که جریان مداوم برق ۲۴ ولت AC را به ترموستات می دهد. اگر خانه قدیمی‌تری دارید، ممکن است سیم C نداشته باشید. برخی از ترموستات ها به سیم C نیاز ندارند، برخی دیگر مانند ترموستات هوشمند Ecobee دارای آداپتور برای خانه هایی هستند که سیم C ندارند. همچنین می توانید یک سیم بین کوره و ترموستات خود راه اندازی کنید یا در صورت نیاز یک آداپتور جداگانه خریداری کنید.

آیا به سنسور اتاق نیاز دارم؟

بستگی دارد. ترموستات‌های معمولی دمای خانه را در یک قسمت از خانه، مانند راهرو یا ورودی، اندازه‌گیری می‌کنند و از این اندازه‌گیری برای گرم کردن یا خنک کردن کل خانه استفاده می‌کنند. سنسورهای اتاق خاص تر هستند. آنها دما را در یک اتاق خاص مانند اتاق خواب یا زیرزمین اندازه گیری می کنند و دما را بر اساس آن منطقه تنظیم می کنند. اگر خانه نسبتاً بزرگی دارید یا اتاق‌هایی دارید که مانند سایر اتاق‌ها گرم یا خنک نمی‌شوند، سنسورهای اتاق می‌توانند به گرم کردن یا خنک کردن بهتر خانه شما کمک کنند. از طرف دیگر، اگر در یک فضای کوچکتر یا یک منطقه باز زندگی می کنید، حسگرهای اتاق احتمالاً ضروری نیستند.

بهترین برنامه ترموستات هوشمند چیست؟

این بستگی به این دارد که می خواهید سیستم شما چقدر پیشرفته باشد. اگر یک برنامه ساده و تمیز می خواهید که بتوانید گرمایش و سرمایش خود را برنامه ریزی کنید و عملکردهای اساسی را انجام دهید، برنامه Honeywell Total Connect Comfort انتخاب خوبی است. با این حال، اگر به دنبال چیزی با ویژگی‌های بیشتر هستید، ممکن است برنامه Nest را ترجیح دهید.

بهترین ترموستات هوشمند در آمازون چیست؟

آمازون گزینه ما را برای بهترین ترموستات هوشمند به فروش می رساند، ترموستات هوشمند Ecobee. به برخی از بهترین معاملات ترموستات هوشمند برای صرفه جویی در هزینه در این فصل تعطیلات نگاهی بیندازید.

بهترین ترموستات هوشمند برای صرفه جویی در هزینه چیست؟

یک ترموستات هوشمند می تواند بین ۱۰ تا ۲۵ درصد در هزینه های گرمایش و سرمایش صرفه جویی کند. Ecobee ادعا می کند که ترموستات هایش تا ۲۳ درصد صرفه جویی می کنند. آزمایش ما نشان داد که ترموستات رنگی Honeywell مصرف کل انرژی را تا ۱۵ درصد کاهش می دهد. میزان صرفه جویی شما به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله نحوه استفاده از ترموستات هوشمند، ترجیحات گرمایش و سرمایش، آب و هوا، سیستم تهویه مطبوع، عایق، سن خانه و موارد دیگر.

چگونه تست می کنیم

ترموستات‌های هوشمند موفق تنها با میزان تنظیم دما تعیین نمی‌شوند. هزینه های کلی و سرعت آنها در تغییر دما نیز نقش دارد. هنگامی که آزمایش خود را انجام می‌دهیم، سطوح عملکرد، کاربرپسند بودن ترموستات، فرآیند نصب و صرفه‌جویی در هزینه را بررسی می‌کنیم.

منحنی یادگیری برای فهمیدن اینکه دقیقاً چگونه ترموستات هوشمند شما کار می کند وجود دارد، اما وقتی آن را فهمیدید، خواهید دید که چگونه می تواند برای شما مفید باشد. ما مطالعه می کنیم که منحنی یادگیری چقدر شیب دار است و چقدر دستگاه می تواند ورود و خروج افراد را تشخیص دهد. بسیاری از مشتریان همچنین ترموستات را به عنوان “مرکز فرمان” برای اکوسیستم خانه های هوشمند خود می بینند. با در نظر گرفتن این موضوع، ما آزمایش می کنیم تا مطمئن شویم ترموستات به خوبی با دستگاه های دیگر ارتباط برقرار می کند و به خوبی متصل می شود.

ما هنگام آزمایش ترموستات‌ها مطمئن شدیم که از دستورات صوتی استفاده می‌کنیم، زیرا می‌خواستیم از سازگاری آنها با Apple HomeKit، Amazon Alexa یا Google Assistant مطمئن شویم. به طور کلی، ما همچنین بررسی می‌کنیم که آیا ترموستات در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند و در هزینه خانه شما صرفه‌جویی می‌کند و بعد از اینکه دستگاه شروع به یادگیری روال‌های معمول خود کرد، چقدر باید با آن تعامل داشته باشید.

در حالی که ما سعی می کنیم هر ترموستات را در آزمایشگاه Digital Trends یا خانه یک کارمند آزمایش کنیم، نمی توانیم به همه آنها دسترسی پیدا کنیم. در این صورت، قبل از اینکه محصولی را توصیه کنیم، تحقیقات آنلاین گسترده ای انجام می دهیم.

توصیه های سردبیران







در اینجا بهترین ترموستات های هوشمند، از جمله انتخاب های ممتاز و ارزان قیمت، و همچنین محصولاتی که با HomeKit، Google Homeو الکسا.


منبع: https://www.digitaltrends.com/home/best-smart-thermostats/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *