بهترین تلفن‌های زیر ۴۰۰۰۰ روپیه (نوامبر ۲۰۲۳): Google Pixel 7a، OnePlus 11R 5G تا Samsung Galaxy S21 FE 5G

فروش جشن به پایان رسید اما خماری هنوز باقی است. در حالی که قیمت چندین گوشی به تعداد معمول خود بازگشته است، هنوز هم معاملات جالبی برای انتخاب وجود دارد. این بار چند معامله از این قبیل را زیر ۴۰ هزار پیدا کردیم. با تخفیف یا بدون تخفیف، ما تلفن‌هایی با ویژگی‌های ممتاز مانند پردازنده‌های درجه یک، دوربین‌های باکیفیت با OIS، نمایشگرهای AMOLED با نرخ تازه‌سازی بالا و موارد دیگر انتخاب کرده‌ایم. در اینجا بهترین گوشی های هوشمندی که می توانید در حال حاضر با قیمت زیر ۴۰۰۰۰ روپیه خریداری کنید، آورده شده است.
بهترین گوشی ها برای خرید زیر ۴۰۰۰۰ روپیه در هند

Realme GT 2 Pro

Realme GT 2 Pro احتمالاً با کمترین قیمت خود به فروش می رسد. پرچم‌دار Realme برخی از ویژگی‌ها و عملکرد عالی را ارائه می‌دهد و در حال حاضر می‌توان آن را زیر ۳۵ هزار خریداری کرد و این نیز بهترین نوع آن است. این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام است و با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه است. این طرح به لطف پشت بیوپلیمری کاغذ مانند آن، کاملا آرام بخش است.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این گوشی صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی QHD+ 10 بیتی LTPO 2.0 AMOLED با نرخ تازه سازی تطبیقی ​​بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۴۰۰ نیت است. صفحه نمایش سازگار با HDR10+ با لایه ای از Corning Gorilla Glass Victus در برابر خط و خش محافظت می شود. Realme GT 2 Pro با اندروید ۱۲ و Realme UI 3.0 راه اندازی شد و به روز رسانی اندروید ۱۳ اکنون با Realme UI 4.0 در دسترس است.

اعتبار تصویر: Firstpost Ameya Dalvi

بخش دوربین عقب در اینجا دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی را به نمایش می گذارد – دوربین اصلی با OIS و دوربین فوق عریض که در حالت ها و نورهای مختلف عملکرد عالی دارد. یک دوربین میکرو ۳ مگاپیکسلی کاملاً منحصر به فرد است و بزرگنمایی ۲۰ تا ۴۰ برابر را ارائه می دهد. دوربین جلویی ۳۲ مگاپیکسلی مطمئناً علاقه مندان به سلفی را تحت تأثیر قرار می دهد. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی گوشی را برای یک روز و نیم با استفاده متوسط ​​کار می کند و شارژر ۶۵ واتی SuperDart آن را تنها در ۳۷ دقیقه به طور کامل آب می دهد.

قیمت Realme GT 2 Pro در هند: ۳۴۹۹۹ روپیه برای ۱۲ گیگابایت رم / ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی

OnePlus 11R 5G

اکنون به سراغ دوتایی OnePlus می رویم که توانستند جایگاه خود را در خط تولید ما حفظ کنند. OnePlus 11R 5G ممکن است تمام ویژگی‌های OnePlus 11 5G پریمیوم‌تر را نداشته باشد، اما مزایای زیادی از جمله طراحی را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه‌تر از آن وام گرفته است. این گوشی شیک دارای صفحه نمایش ۶٫۷۴ اینچی منحنی Fluid AMOLED با وضوح بالاتر از Full HD 2772 در ۱۲۴۰ پیکسل است. صفحه نمایش سازگار با HDR10+ از عمق رنگ ۱۰ بیتی، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند و می تواند تا ۱۴۵۰ نیت روشنایی داشته باشد.

اعتبار تصویر: OnePlus

این گوشی مجهز به تراشه پرچمدار نسل قبلی کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ است و شما با این بودجه از حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی UFS 3.1 بهره می برید. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS، با وجود عدم تنظیم رنگ Hasselblad، کار بسیار خوبی را انجام می دهد. بازیگران پشتیبانی با یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی متوسط ​​هستند. دوربین جلویی ۱۶ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی وجود دارد.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن برای یک روز و نیم استفاده متوسط ​​دوام می‌آورد و شارژر ۱۰۰ واتی همراه آن وعده می‌دهد تنها در ۲۵ دقیقه آن را به طور کامل شارژ می‌کند. این گوشی دارای سیستم عامل OxygenOS 13 مبتنی بر اندروید ۱۳ است و می توان انتظار داشت چندین به روز رسانی سیستم عامل و امنیتی در راه باشد.

قیمت OnePlus 11R 5G در هند: ۳۹۹۹۹ روپیه برای ۸ گیگابایت رم / ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی

OnePlus Nord 3 5G

OnePlus Nord 3 5G ممکن است لزوماً بهتر از ۱۱R 5G نباشد، اما خیلی هم عقب نیست. مهمتر از آن، شما می توانید دو برابر رم و حافظه داخلی در مقایسه با ۱۱R 5G و با ۲۰۰۰ روپیه کمتر دریافت کنید. بله، ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 است. این گوشی از تراشه Mediatek Dimensity 9000 SoC بهره می برد که حدود ۱۰ درصد از تراشه Snapdragon 8 Gen 1 در بنچمارک ها قدرتمندتر است.

در اینجا یک صفحه نمایش با اندازه مشابه دریافت می کنید، اما به جای نمایشگر منحنی، یک صفحه نمایش مسطح است. وضوح دقیق، نرخ تازه‌سازی، ارقام اوج روشنایی و همچنین سازگاری HDR10+ را دارد. این گوشی توسط شیشه Dragontrail در برابر خط و خش محافظت می شود و پشت شیشه ای گوشی دارای محافظ Corning Gorilla Glass 5 است. این گوشی همچنین اندروید ۱۳ را با OxygenOS 13.1 اجرا می‌کند و حداقل تا چند سال دیگر می‌توان انتظار به‌روزرسانی‌های بیشتر سیستم‌عامل را داشت.

اعتبار تصویر: OnePlus

بخش دوربین در Nord 3 5G نیز کاملاً شبیه به ۱۱R است. این دوربین از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS تشکیل شده است که در نورهای مختلف به خوبی کار می کند، همراه با یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی. شما یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دارید که در یک سوراخ پانچ در جلو قرار دارد. OnePlus Nord 3 5G دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که با استفاده متوسط ​​بیش از یک روز و نیم دوام می آورد و شارژر سریع ۸۰ واتی همراه آن را تنها در ۳۷ دقیقه به طور کامل شارژ می کند.

قیمت OnePlus Nord 3 5G در هند: ۳۷۹۹۹ روپیه برای ۱۶ گیگابایت رم / ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی

iQOO Neo 7 Pro 5G

iQOO Neo 7 Pro 5G یکی دیگر از گوشی های قدرتمند با دوربین قوی و فضای ذخیره سازی کافی است که برای گیمرها نیز جذاب خواهد بود. این گوشی از تراشه پرچمدار سابق کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ بهره می برد و می توانید حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی UFS 3.1 آن را با ظرفیت کمتر از ۴۰ هزار دریافت کنید. صفحه نمایش ۶٫۷۸ اینچی HDR10+ سازگار با Full HD + AMOLED دارای نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت است و می تواند میلیاردها سایه رنگ را نمایش دهد. این گوشی اندروید ۱۳ را با سیستم عامل FunTouch 13 اجرا می کند.

اعتبار تصویر: iQOO

بخش دوربین پشتی در اینجا شبیه به گوشی‌های OnePlus با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS است که با یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو ۱۳ مگاپیکسلی همراه است. دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی بسیار مناسب است. iQOO Neo 7 Pro 5G دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که می تواند تقریباً یک روز و نیم با استفاده متوسط ​​دوام بیاورد و شارژر سریع ۱۲۰ واتی همراه ادعا می کند که نیمی از آن را تنها در ۸ دقیقه و به طور کامل در ۲۵ دقیقه شارژ می کند.

قیمت iQOO Neo 7 Pro 5G در هند: ۳۵۹۹۹ روپیه برای ۱۲ گیگابایت رم / ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی

Samsung Galaxy S21 FE 5G

Samsung Galaxy S21 FE 5G دوباره در جایگاه خود باقی مانده است و اکنون با قیمتی حتی بهتر در دسترس است. احتمالا پایین ترین آن تا کنون این گوشی دارای طراحی شیک و دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و مایعات است. دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Full HD+ Dynamic AMOLED 2X با سازگاری HDR10+، نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز و محافظ Corning Gorilla Glass Victus در برابر خط و خش. این گوشی از تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ سامسونگ استفاده می کند که هنوز نسبتاً قدرتمند است.

در حال حاضر می توانید رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی آن را با ظرفیت ۳۲ هزار دریافت کنید. این گوشی با اندروید ۱۲ راه اندازی شد و با رابط کاربری One UI 5.x سامسونگ به اندروید ۱۳ قابل ارتقا است. باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی گوشی را نزدیک به یک روز و نیم با استفاده متوسط ​​کار می کند و از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند.

اعتبار تصویر: سامسونگ

بخش عکاسی در Samsung Galaxy S21 FE 5G توسط سه دوربین در پشت انجام می شود که با دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با ۱۲۳ درجه FOV و یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با OIS شروع می شود که زوم اپتیکال ۳ برابری را ارائه می دهد. عملکرد دوربین با جزئیات عالی و دامنه دینامیکی گسترده و همچنین عملکرد قابل ستایش در نور کم چشمگیر است.

قیمت Samsung Galaxy S21 FE 5G در هند: ۳۱۹۹۹ روپیه برای ۸ گیگابایت رم / ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی


منبع: https://www.firstpost.com/tech/best-phones-under-rs-40000-november-2023-13426162.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *