بهترین تلفن‌های زیر ۶۰۰۰۰ روپیه (دسامبر ۲۰۲۳): OnePlus 11 5G، Apple iPhone 13 to Nothing Phone (2)

شما فروش جشن را از دست دادید یا در آن زمان نیازی به تعویض گوشی خود نداشتید، اما اکنون به دنبال خرج کردن نزدیک به ۶۰۰۰۰ روپیه برای یک گوشی هوشمند ممتاز هستید؟ نگران نباشید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. هنوز برخی از معاملات خوب واقعی وجود دارد و ما ۵ گزینه برتر موجود در آن بودجه را در حال حاضر فهرست کوتاه کرده ایم. شما می توانید از پرچمداران قبلی تا گوشی های پرچمدار فعلی را انتخاب کنید. انتخاب خود را انتخاب کنید.

بهترین گوشی ها برای خرید زیر ۶۰۰۰۰ روپیه در هند

OnePlus 11 5G
بار دیگر با دو گوشی قدرتمند با شماره مدل های مشابه شروع می کنیم. OnePlus 11 5G دارای ویژگی های واقعاً سطح بالایی است که با تراشه پرچمدار کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۲ شروع می شود. با این بودجه می‌توانید نوع حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی UFS 3.1 را دریافت کنید و با کارت‌های اعتباری مناسب، می‌توانید بهترین نوع آن را با ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 4.0 به طور موثر با این بودجه به دست آورید.

این گوشی در دست احساس خوبی دارد و دارای صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی خمیده LTPO3 AMOLED با وضوح ۳۲۱۶ در ۱۴۴۰ پیکسل و حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت است. این صفحه نمایش سازگار با HDR10+ و Dolby Vision از عمق رنگ ۱۰ بیتی و نرخ نوسازی متغیر تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری این گوشی به راحتی برای یک روز و نیم استفاده متوسط ​​دوام می آورد و شارژر ۱۰۰ واتی همراه آن در کمتر از نیم ساعت آن را شارژ می کند.

بهترین تلفن‌های زیر ۶۰۰۰۰ روپیه (دسامبر ۲۰۲۳): OnePlus 11 5G، Apple iPhone 13 to Nothing Phone (2)
اعتبار تصویر: Firstpost Ameya Dalvi

در پشت، یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS و تنظیم رنگ Hasselblad دارید. پشتیبانی از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی فوق عریض با فوکوس خودکار که به عنوان یک دوربین ماکرو باکیفیت نیز عمل می کند و دوربین تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابر که برای عکس های پرتره نیز عالی است، به همان اندازه چشمگیر است. OnePlus 11 5G دارای سیستم عامل OxygenOS 13 مبتنی بر اندروید ۱۳ است و می‌توان انتظار داشت چندین به‌روزرسانی سیستم‌عامل و امنیتی در چند سال آینده انجام شود.

قیمت OnePlus 11 5G در هند: ۵۶۹۹۹ روپیه برای ۸ گیگابایت رم / ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی

iQOO 11 5G
iQOO 11 5G همچنین از تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 بهره می‌برد و اکنون می‌توانید نوع ۱۶ گیگابایت رم آن را با ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 4.0 به راحتی با این بودجه دریافت کنید. این گوشی دارای صفحه نمایش ۱۰ بیتی ۶٫۷۸ اینچی HDR10+ سازگار E6 AMOLED با رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز است. توسط Corning Gorilla Glass Victus محافظت می شود. این گوشی اندروید ۱۳ را با سیستم عامل FunTouch 13 اجرا می کند.

اعتبار تصویر: iQOO

بخش دوربین عقب توسط یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور GN5 سامسونگ و OIS کنترل می شود. این دوربین با یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو ۱۳ مگاپیکسلی همراه است که به شما زوم اپتیکال ۲ برابری می دهد و همچنین به عنوان یک دوربین پرتره دو برابر می شود. دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی به خوبی سلفی و تماس های ویدیویی را مدیریت می کند. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی iQOO 11 5G برای یک روز و نیم استفاده متوسط ​​دوام می آورد و شارژر سریع ۱۲۰ واتی همراه ادعا می کند که نیمی از آن را تنها در ۸ دقیقه و کاملاً در کمتر از ۳۰ دقیقه شارژ می کند.

قیمت iQOO 11 5G در هند: ۵۱۹۹۹ روپیه برای ۱۶ گیگابایت رم / ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی

Samsung Galaxy S22 5G

از دو ۱۱، به ۲۲ می‌رسیم. Samsung Galaxy S22 5G یکی دیگر از گزینه‌های عالی در این بودجه است، و اکنون می‌توانید نوع فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی آن را به میزان ۶۰ هزار در Flipkart دریافت کنید. این گوشی دارای استاندارد IP68 حفاظت از نفوذ در کنار طراحی جمع و جور است. دارای قاب آلومینیومی و پشت شیشه ای با محافظ Corning Gorilla Glass Victus+ در جلو و پشت است. این صفحه نمایش ۶.۱ اینچی Full HD+ Dynamic AMOLED 2X با حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت، سازگاری HDR10+ و نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز دارد.

اعتبار تصویر: سامسونگ

بخش عکاسی در Samsung Galaxy S22 5G نیز بسیار چشمگیر است. شما یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با PDAF و OIS دو پیکسل، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با پشتیبانی از فیلمبرداری Super Steady و یک دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با OIS دارید که زوم اپتیکال ۳ برابری را تسهیل می‌کند. عملکرد دوربین همانطور که انتظار می رود درجه یک است و می تواند ویدیوهایی تا رزولوشن ۸K ضبط کند.

این گوشی سامسونگ از تراشه پرچمدار قبلی کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می برد و با ۸ گیگابایت رم همراه است. باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی آن را برای یک روز استفاده متوسط ​​روشن نگه می دارد و از شارژ سریع ۲۵ واتی و همچنین شارژ بی سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می کند. این گوشی با اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.1 سامسونگ راه اندازی شد و با One UI 5.x به اندروید ۱۳ قابل ارتقا است.

قیمت Samsung Galaxy S22 5G در هند: ۵۲۹۹۹ روپیه برای ۸ گیگابایت رم / ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی

تلفن هیچی (۲)

در حالی که نسخه برتر گوشی پرچمدار فعلی Nothing هنوز زیر ۵۰K موجود است، اما ارزش قرار گرفتن در این لیست را نیز دارد. این تنها گوشی در میان برگزیدگان اینجاست که ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می دهد. Nothing Phone (2) به لطف تراشه اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ و ۱۲ گیگابایت رم، عضله زیادی دارد. طراحی منحصر به فرد شرکت را با پشتی شفاف و LED ها حفظ کرده است. چراغ‌های Glyph در پشت تنها جنبه زیبایی ندارند و قابلیت‌ها و سفارشی‌سازی زیادی را ارائه می‌کنند.

این صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی Full HD+ 10 بیتی LTPO OLED با حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت، سازگاری HDR10+ و نرخ تجدید متغیر از ۱ هرتز تا ۱۲۰ هرتز دارد. بخش عکاسی از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS و یک دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار تشکیل شده است. عملکرد دوربین در حالت های مختلف، به خصوص در نور خوب، چشمگیر است. دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسلی علاقه مندان به سلفی را به همراه خواهد داشت.

اعتبار تصویر: Firstpost Mehul Reuben Das

باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی، تلفن را برای بیش از یک روز استفاده متوسط ​​روشن نگه می دارد. این دستگاه از شارژ سریع ۴۵ واتی و همچنین شارژ بی سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می کند. البته شارژر همراه گوشی ارائه نمی شود و باید جداگانه خریداری شود. یک شارژر خوب ۴۵ واتی USB-PD/PPS می تواند آن را در کمتر از یک ساعت به طور کامل شارژ کند. Nothing Phone (2) اندروید ۱۳ را با Nothing OS 2.0 اجرا می کند و این شرکت قول به روز رسانی نرم افزاری ۴ ساله را داده است.

قیمت تلفن هیچی (۲) در هند: ۴۹۹۹۹ روپیه برای ۱۲ گیگابایت رم/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی

اپل آیفون ۱۳
با عرضه سری آیفون ۱۵، آیفون ۱۳ اپل با فضای ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی بسیار کمتر از ۶۰ هزار در آمازون هند در دسترس است. عملکرد و کیفیت دوربین گوشی همچنان قابل تحسین است. بخش عکاسی آن دارای دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت است که لنز اصلی آن OIS را ارائه می دهد و لنز ثانویه قادر به گرفتن عکس های فوق عریض است. عملکرد در عکاسی و فیلمبرداری عالی است، همانطور که از یک آیفون انتظار می رود.

اعتبار تصویر: Firstpost Ameya Dalvi

آیفون ۱۳ اپل دارای صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی Super Retina XDR OLED با وضوح ۲۵۳۲ در ۱۱۷۰ پیکسل است و با HDR10 و Dolby Vision سازگار است. این گوشی به دلیل اندازه جمع و جور و وزن مناسب آن در دست احساس خوبی دارد. حفاظت از نفوذ درجه IP68 به استحکام آن می افزاید. این تراشه از تراشه پرچمدار قبلی اپل A15 Bionic استفاده می کند که آیفون ۱۴ را نیز تامین می کند و هنوز هم برای بسیاری از وظایف از جمله بازی بسیار قدرتمند است. این گوشی با iOS 15 راه اندازی شد و قابل ارتقا به iOS 16 است و به روز رسانی های سیستم عامل بیشتری در چند سال آینده ارائه می شود.

قیمت آیفون ۱۳ اپل در هند: ۵۲۴۹۹ روپیه برای ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی


منبع: https://www.firstpost.com/tech/best-phones-under-rs-60000-december-2023-13482042.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *