بهترین جاروبرقی های ربات کوسه به خوبی پسرعموهای Roomba آنها است – یا بهتر

ربات کوسه سیاه و خاکستری با جاروبرقی با چرخش های آبی و بنفش در پشت آنها جاروبرقی می کند

به شکلی ناگفته، رومبا تاج “بهترین” را به خود اختصاص داده است، تنها بر این اساس که معتبرترین برند در جهان است. بازار وکیوم ربات. اما شارک همیشه وقتی صحبت از جاروبرقی به میان می‌آید، اعتبار رقابتی خیابانی داشته است، و جدیدترین دور جاروبرقی‌های روباتی آن در نهایت نیرویی است که می‌توان با آن حساب کرد. رومباس و Roborocks.

پس از آزمایش ربات های برتر از همه این مارک ها، ما آماده ایم تا بهترین جاروبرقی ربات کوسه برای سال ۲۰۲۴ را نام ببریم.

آیا جاروبرقی ربات کوسه به خوبی Roomba است؟

این پاسخ قطعی یک کلمه ای نیست که انتظارش را داشتید، اما برقراری تماس صریح بین این دو برند منطقی نیست. همانطور که در مناظره Instant Pot vs Ninja Foodiهر دو برند وکیوم به طور مداوم در حال رشد خط تولید خود هستند، محدوده قیمت خود را گسترش می دهند و نقاط کوری را پر می کنند که ممکن است برند دیگر قبلاً برنده آن بوده باشد.

با این حال، شارک معمولاً یک کار را بهتر از Roomba انجام می دهد: دسترسی به بهترین ویژگی های جاروبرقی ربات. از زمانی که جریان اصلی جاروبرقی ربات در حدود سال‌های ۲۰۱۵ یا ۲۰۱۶ آغاز شد، یک فناوری تمیزکننده (خارج از خود جاروبرقی) به وجود آمد که بهترین جاروبرقی‌ها را از جاروبرقی‌هایی که حداقل کار را انجام می‌دهند جدا می‌کند. اینها هستند تمیز کردن، نقشه برداری اتاق هوشمند، و تخلیه خودکار.

iRobot و Shark هر دو گزینه های مختلفی دارند که هر سه یا چند نسخه ترکیبی و مطابقت این دو را ارائه می دهند. با عرضه خط Matrix خود در بهار ۲۰۲۳، کوسه بهترین گزینه برای تضمین ویژگی‌های خودمختار بیشتر با قیمت کمتر (در مقایسه با قیمت‌های Roombas با قابلیت‌های مشابه) است. همچنین احتمال زیادی وجود دارد که جاروبرقی ربات کوسه در هر زمان معین به فروش برسد. در راهنمای زیر، قیمت فروش را که اغلب در بخش «خوب» مشاهده می‌کنیم، یادداشت می‌کنیم — بنابراین این قیمت کامل را خیلی جدی نگیرید.

کوسه واقعا در تمیز کردن نقطه می درخشد

گاهی اوقات، یک آشفتگی غیرمنتظره وجود دارد که می خواهید آن را تمیز کنید بدون قاطی کردن با نقشه روی برنامه در این موارد، جاروبرقی ربات کوسه ماتریکس تمیز کردن نقطه را انجام می دهد بسیار ساده تر نسبت به Roombas. تنظیم منطقه برای تمیز کردن یکباره در برنامه Shark به آسانی کشیدن یک مربع در برگه تمیز کردن نقطه تعیین شده است، در مقایسه با ایجاد و نامگذاری یک منطقه تمیز کردن رسمی روی نقشه در برنامه iRobot. اگر می‌خواهید ربات را بردارید و در قسمت مناسب قرار دهید، جاروبرقی‌های ربات Shark Matrix یک دکمه تمیز کردن فیزیکی نیز دارند – یک ویژگی دست کم گرفته شده که Roombas های مدرن کاملاً از آن چشم پوشی می‌کنند.

تیم Mashable ده ها جاروبرقی روباتی از جمله برخی از بهترین جاروبرقی های ربات کوسه را آزمایش کرده است. اکنون، ما در حال جمع‌آوری ماشین‌های تمیزکننده برتر از برند در یک مکان هستیم.


منبع: https://mashable.com/roundup/best-shark-robot-vacuums

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *