در اینجا ارزش یک فولکس واگن بیتل با پنجره دوشاخه در حال حاضر چقدر است

در اینجا ارزش یک فولکس واگن بیتل با پنجره دوشاخه در حال حاضر چقدر است

برگردیم به سال ۱۹۵۰، زمانی که پیکربندی پنجره های تقسیم شده برای فولکس واگن بیتل معمول بود، طبق گفته های یک مدل استاندارد دو در، حدود ۱۲۸۰ دلار هزینه داشت. هاگرتی. با توجه به تورم، این مبلغ به بیش از ۱۶۰۰۰ دلار می رسد که قیمت بسیار خوبی برای یک وسیله نقلیه جدید است. اگر یک مدل ارتقا یافته مانند سانروف سدان یا کابریولت خریداری کنید، این قیمت‌ها می‌توانند افزایش پیدا کنند.

برای این خودروها امروز، شما به بیش از دو برابر قیمت تعدیل شده با تورم نگاه می کنید تا یکی از این خودروها را در شرایط خوبی انتخاب کنید. شما به احتمال زیاد بیتل ۱۹۵۰ VW با شیشه های عقب تقسیم شده را برای فروش در محدوده ۶۰ تا ۷۰ هزار دلار پیدا خواهید کرد. اتوتردر در حال حاضر دو مورد در بازار دارد که هر دو طرف آن محدوده را نشان می‌دهند و فهرست‌هایی در آن وجود دارد سامبا اعداد مشابه را نیز متحمل شوید. در سطح بالاتر، آنها حتی می توانند نزدیک به ۸۰۰۰۰ دلار نیز دریافت کنند.

البته گزینه هایی نیز وجود دارد انتخاب وسایل نقلیه بی کیفیت به مراتب ارزان تر تا خودت درستشون کنی می‌توانید سوسک‌های شیشه‌دار فولکس‌واگن را بیابید که کاملاً در اثر زنگ زدگی و سن شکست خورده‌اند سامبا فقط برای ۱۰۰۰۰ پوند (۱۲۷۵۰ دلار)، اما برخی از پروژه ها می توانند تا ۲۵۰۰۰ دلار برای شما اجرا کنند. OldBugs.com. اگر می خواهید یک فولکس واگن بیتل با پنجره دوشاخه بخرید، پول زیادی را صرف آن خواهید کرد، چه در ابتدا برای یک تجربه آماده تر و چه بعداً برای تعمیر آن.


منبع: https://www.slashgear.com/1474035/split-window-volskwagen-beetle-value/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *